Jos mies ei halua käyttää kondomia, miksi naisen pitää huolehtia ehkäisystä?
Miksi ehkäisy jää usein naisen kontolle? Miksi naisen pitäisi popsia pillereitä, ottaa sisuksiinsa kierukka tai liimata ihoonsa laastari, vaikka mies voisi helposti vetäistä vehkeensä päälle kumin?
Jos yhteistuumin ei löydy sopivaa ehkäisymuotoa, niin miksi mahdollinen raskaus on naisen vika?
Selibaatti varmasti seksuaalisesti aktiiviselle naiselle mahdoton vaihtoehto..?
Kommentit (159)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei kumia, ei seksiä.
Ja kakksoseen tuuppajat voivat olla miesten kanssa. 👍
Kumi on tuoreessa suhteessa välttämätön, mutta pitkään suhteeseen itse en taas suostu ollenkaan kumin kanssa leikkimään. Seksi on kuitenkin kumin kanssa pidemmän päälle vähän kuin se kuuluisa vertaus marianne-karkin syömisestä papereineen. Ja saat ihan vapaasti inhota mielipidettäni, mutta pitkässä suhteessa tilanne on itselleni vain se, että ennemmin lähtee nainen vaihtoon kuin kumin käyttöä vuosikaudet harrastaisin.
Koska sinä ja sinun halusi, ihan sama että nainen vetää ylimääräisiä hormoneita ja kärsii niitten sivuvaikutuksista
Niin, kuten sanoin, mielipidettäni saa inhota aivan vapaasti. Se ei muuta sitä faktaa, että pitkässä suhteessa tilanne on itselleni vain se, että ennemmin lähtee nainen vaihtoon kuin kumin käyttöä vuosikaudet harrastaisin.
Mitä yhtenäistä on naisella ja ohjuksella, kummatkin tarvitsevat laukaisu alustan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
mikset sää vaan naisena hoida ehkäsyä kerran löytyy vaihtoehtoja ?
miehelle on joko, kumi, keskeytetty seksi
Itse vedän ulos jos nainen pyytää tulemaan muualle. Muussa tapausessa lasken lastin sisään, kun se tuntuu parhaalta ja sopii 80% naisista. Kumia en käytä koskaa.Mitenkäs sinä tuolloin ehkäiset sairauksia? Käytkö testeissä joka panon jälkeen? Noh, sellaista se elämä on kun aivosolu etsii kaveria, eikä löydä. Ja puhun nyt sekä sinusta, että niistä naisista jotka sun kanssa seksiin suostuvat.
Panen vain siistejä ja luotettavan oloisia naisia. Ei mitenkään ehdi joka panon jälkeen testeissä juoksemaan ja ei ole tarve.
En halua kehooni mitään ylimääräistä. Hormonit eivät muutenkaan käy migreenin vuoksi. Kuparikierukalle olen allerginen. Nykyisen miesystävän kanssa emme käytä käytännössä mitään kunnollista ehkäisyä. Jos riski realisoituu, niin sitten asian kanssa eletään. Hän kyllä tietää mikä tilanne on.
Syön minipillereitä koska minulla on pcos. Ja vaikka olen naimisissa niin käytetään myös kondomia. Siistimpää niin. Eikä mieskään ulise mistään karkkipapereista. Jos ulisisi niin olisi kyllä eksä.
En käytä kortsua. Nainen käyttää ehkäisyä, näin tämä menee. En tosin tarkista käyttääkö nainen, ei ole ongelmani mikäli nainen tulee paksuksi. Jos nainen tulee raskaaksi eikä suostu aborttiin (en halua lapsia) häviän olemattomiin. Oikeaa nimeä/henkilöllisyyttä nainen ei tiedä koska en hae tosissani mitään vakavaa vaikka niin esittäisin naisen mieliksi. Nainen joutuu elättämään lapsensa yksin, vaikea todistaa kuka on isä kun ei nainen tiedä henkilöllisyyttä. Dna-testi pitäisi tehdä jokaiselle suomalaiselle miehelle.
Eli naiset, miehet voittavat tämän.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
mikset sää vaan naisena hoida ehkäsyä kerran löytyy vaihtoehtoja ?
miehelle on joko, kumi, keskeytetty seksi
Itse vedän ulos jos nainen pyytää tulemaan muualle. Muussa tapausessa lasken lastin sisään, kun se tuntuu parhaalta ja sopii 80% naisista. Kumia en käytä koskaa.Mitenkäs sinä tuolloin ehkäiset sairauksia? Käytkö testeissä joka panon jälkeen? Noh, sellaista se elämä on kun aivosolu etsii kaveria, eikä löydä. Ja puhun nyt sekä sinusta, että niistä naisista jotka sun kanssa seksiin suostuvat.
Panen vain siistejä ja luotettavan oloisia naisia. Ei mitenkään ehdi joka panon jälkeen testeissä juoksemaan ja ei ole tarve.
Niin, eli aivosolu etsii kaveria turhaan. Tämähän jo todettiin. Siistejä ja luotettavan oloisia, salli mun nauraa.
Vierailija wrote:
Syön minipillereitä koska minulla on pcos. Ja vaikka olen naimisissa niin käytetään myös kondomia. Siistimpää niin. Eikä mieskään ulise mistään karkkipapereista. Jos ulisisi niin olisi kyllä eksä.
Miksi edes käytätte ehkäisyä, jos sinulla on pcos? Et tule raskaaksi kuitenkaan. Onko mies tautinen?
Vierailija wrote:
Ei kumia, ei seksiä.
Kalataistesi ahdasmielisten nunnien takia puran paineet tekopilluun paljon mielummin
Ei teidän haisevaa pillua kukaan halua, olkaa huoleti.
Onhan noita kondomikammoisia miehiä tullut vastaan. Kyllähän se ärsyttää, kun on jonkin aikaa tapailtu ja suhde etenemässä seurusteluun ja seksiin, niin paljastuukin tyypin olevan sittenkin kunnon itku-iines kumin kohdalla " no ei se tunnu samalta, en mä sisään tuu, ollaanhan me tutustuttu jo, ei ihan vieraita olla, ei mulla mitään tautioireita ole, eikö kaikki naiset syökään e-pillereitä, no katumuspilleri ja abortti on olemassa"
No ovat nuo alkavat suhteet loppuneet siihen. Kondomista valittaminen on Euraasian kokoinen punainen lippu. Kerran yksi suostui kondomiin ilman vinkumista, mutta otti sen salaa pois. Selityksenä oli että kivempi laueta sisään. Jepjep ei tullut rakkaustarinaa siitäkään.
Vierailija wrote:
En käytä kortsua. Nainen käyttää ehkäisyä, näin tämä menee. En tosin tarkista käyttääkö nainen, ei ole ongelmani mikäli nainen tulee paksuksi. Jos nainen tulee raskaaksi eikä suostu aborttiin (en halua lapsia) häviän olemattomiin. Oikeaa nimeä/henkilöllisyyttä nainen ei tiedä koska en hae tosissani mitään vakavaa vaikka niin esittäisin naisen mieliksi. Nainen joutuu elättämään lapsensa yksin, vaikea todistaa kuka on isä kun ei nainen tiedä henkilöllisyyttä. Dna-testi pitäisi tehdä jokaiselle suomalaiselle miehelle.
No minä ainakin tiedän mitä sinä saisit jos mun kanssa ilman kumia touhuaisit. Tässä kohtaa se olisit sinä joka asiasta kärsisit enemmän kuin minä. Tämän riesan minä sain ihan vaan kun kerran kumi hajosi ihan riekaleiksi. Aina muulloin on ollut suojaus käytössä ja pysynyt ehjänä.
Ja ihan vaan tiedoksi, olen siisti ja luotettavan oloinen nainen.
Vierailija wrote:
Ei tuommoiset ole miehiä, vaan selkärangattomia kokovartalokyrpiä.
No itse siksi etten halua raskautta enkä aborttia joka siitä seuraisi. Kyllä, riski on yhä lähes viisikymppisenä todellinen.
Kondomi ei ole luotettava.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei kumia, ei seksiä.
Kalataistesi ahdasmielisten nunnien takia puran paineet tekopilluun paljon mielummin
Hyvä. Säästyypähän edes muutama naisuhri.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei tuommoiset ole miehiä, vaan selkärangattomia kokovartalokyrpiä.
Voi voi, olet väärässä.
Minä olen mies enkä mikään nykyajan femiNISTIEN luoma femiininen mies joilla olisi tunteita ja ajattelisi tippaakaan naisen asioita. Miehet tätä maailmaa pyörittää, naiset sopivat vain reiäksi ja kotitöihin.
Olen nuoresta lähtien käyttänyt e-pillereitä ja en ymmärrä mikä asiakka on monille naisille vaikeaa. Itselle sopii, että mies käyttää kumia, mutta ei ole pakollista. Minusta miehellä on oikeus nautintoon. Jos mies ei halua käyttää kortsua, niin minusta meidän naisten tulisi kunnioittaa sitä ja käyttää itse pilleriä.
Vastaus on itseasiassa jo otsikossa.
:)