Mikä on pinnallisin syy, jonka vuoksi olet lopettanut miehen tapailun, tai jonka vuoksi et ole halunnut
Kommentit (100)
Vierailija wrote:
Sovinismi on ehkä pinnallisin syy jonka pystyn keksimään. Olen kaunis, pieni, siro, hauska, koulutettu, hyvin tienaava nainen yhdessä ruman, lihavan, lehmittelevän, köyhän ja epäsosiaalisen pelaajanörtin kanssa, jolla on huono hygienia ja pihtaa.
Ja sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos.
Otti kasvishampurilaisen heti ekoilla treffeillä. Tulis varmaan myöhemmin ulos kaapista tai menis mun vaatekaapille. Ei kannata ottaa riskiä.
Rumat vaatteet.. Osoittautui persuksi.. Se riitti.
Vierailija wrote:
Rumat vaatteet.. Osoittautui persuksi.. Se riitti.
Sama täällä.. Puoluekanta ei kyllä ole pinnallinen, vaan vankka vakaumus. En sitäisi typeriä juttuja.
No hän muuttui väkivaltaiseksi täysin yllättäen.
Vierailija wrote:
Ei ole millään muotoa pinnallinen syy.
Ai, mut kyllä haettiin Savolaisen osakunnan asuntolasta hienolla mersulla. Tykkäsin kyllä ja annoinkin ekoilla treffeillä. Meistä tuli parikin.
Vierailija wrote:
Sovinismi on ehkä pinnallisin syy jonka pystyn keksimään. Olen kaunis, pieni, siro, hauska, koulutettu, hyvin tienaava nainen yhdessä ruman, lihavan, lehmittelevän, köyhän ja epäsosiaalisen pelaajanörtin kanssa, jolla on huono hygienia ja pihtaa.
Et ole.
Vierailija wrote:
Taidat olla vähän tyhmän puoleinen...
Liian lyhyt mieheksi, oli vain 3 cm pidempi kuin minä, myös hyvin hintelä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pieni muna.. anteeksi vain.
Minäkin saan sitten varmaan antaa naiselle pakit liian löysän tai muuten epäviehättävän alapään takia?🤔
M27
Keneltä sun on tähän asti pitänyt pyytää lupa siihen?
Swaippasin kerran yhden miehen vasemmalle, koska tällä oli pinkki paita.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minäkin saan sitten varmaan antaa naiselle pakit liian löysän tai muuten epäviehättävän alapään takia?🤔
M27
Ei siihen keneltäkään lupaa pidä pyytää mutta kun se nyt tämmöiseksi vi ttuiluksi meni niin eiköhän miehet sanota se naisille ääneen läksiäisiksi. Tietävät väljäpillut seuraavan kerran lähestyä miehiä vähän löysemmällä eikun nöyremmällä asenteella.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
M27
Ei siihen keneltäkään lupaa pidä pyytää mutta kun se nyt tämmöiseksi vi ttuiluksi meni niin eiköhän miehet sanota se naisille ääneen läksiäisiksi. Tietävät väljäpillut seuraavan kerran lähestyä miehiä vähän löysemmällä eikun nöyremmällä asenteella.
Minimuna bongattu, hahahahahahahahahaaaa!
Kaffebulla wrote:
Varmaan ulkonäkö, mitta toisaalta, onko se pinnallista jos vaan ei kestä ajatusta seksistä toisen kanssa? Minulle ei riitä kiihottumiseen se, että toinen on ihmisenä ihan kiva.
Mulla on sama kehopositiivisten kanssa. Tai ei siis mulla mutta mun heijarilla, ei vain ota eteen.