Mikä on pinnallisin syy, jonka vuoksi olet lopettanut miehen tapailun, tai jonka vuoksi et ole halunnut
Kommentit (100)
Pituus tai ehkä oikeestaan siitä johtuvat mittasuteet, liian lapsenkasvoinen, liian pitkä tukka.
nämä siis eri miehiä.
Ylipaino
Ehkä se yksinään ei olisi ollut ongelma mutta kun taustalla huono ruokavalio & liikkumaton elämäntyyli
Miehellä oli bemari. Ei vaan oo mun tyyppinen ihminen sitten.
Iso kyömynenä, häiritsi liikaa sillä haluan lapsilleni kauniit nenät. Toisella taas oli kamala pottunenä.
Miehen pituus verrattuna omaani eli mies oli pari senttiä minua lyhyempi. Nuorena tuollaiset asiat vaivasi, nyt en välittäisi enää moisesta, jos mies on muuten mukava.
Huonot hampaat ja haiseva hengitys. Ei näkynyt kuvissa nuo hampaat.
Se ei maksanut mun luottokorttivelkaa.
Vierailija wrote:
Pieni muna.. anteeksi vain.
Oikeasti pieni vai mukamas pieni?
Vierailija wrote:
Huonot hampaat ja haiseva hengitys. Ei näkynyt kuvissa nuo hampaat.
tää on minusta enemmänkin ihan universaali dealbreakkeri kuin pinnallisuutta, hyh
Liian laiha. Jalat oli kuin kaksi lyijykynää vaikka tyyppi kävi salilla.
Oli vain epäviehättävä. Ei näyttänyt livenä yhtään siltä miltä kuvissa tai minkälaiseksi olin hänet mielessäni kuvitellut. Olin jo ehtinyt vähän ihastumaan häneen viestittelyn pohjalta, joten harmitti..
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pieni muna.. anteeksi vain.
Oikeasti pieni vai mukamas pieni?
Oikeasti pieni. Reilusti alle keskiarvon. Eikä tuokaan olisi niin haitannut, mutta hän häpesi sitä niin paljon, ettei seksistä tullut oikein mitään.
Se on niin pinnallinen, etten kehtaa sanoa sitä edes täällä anonyymisti.