Mikä on pinnallisin syy, jonka vuoksi olet lopettanut miehen tapailun, tai jonka vuoksi et ole halunnut
Kommentit (100)
Liian hieno auto. Tuli noutamaan opiskelija-asuntolasta treffeille ja kun näin auton toivoin vain, että kukaan, siis kukaan, ei näkisi. Oli niin öky-auto että hävetti.
Se että se rupes lihomaan. Ite airobiccasin joka aamu.
Onhan noita ollut. Esim. Ei fyysistä vetovoimaa, ei tarpeeksi komea omaan makuun, joka ei välttämättä kaikkien maku.
Olen suorapuheinen ja sanonpa nyt että yhden kivannäköisen kaverin jätin baaritiskille, kun pelkäsin aidsia. No, ei siitä enempää.
Käytti liian pientä paitapuseroa eli mahakarvat tursottivat nappirivistön välistä. Mahakumpumies käy kyllä muuten mutta on pukeuduttava riittävän isoihin vaatteisiin.
Ei mikään pinnallinen asia ole koskaan estänyt lähempää tutustumista mikäli kemia on kohdallaan, ja älyt kietoutuneet tosiinsa vastustamattomasti.
Mutta asiat jotka eivät miehessä miellytä JOS hänen kanssaan ei ole kemiaa on naisellinen vartalo, pihtikintut, kummallinen kävelytyyli, taikinainen iho, pulleat kädet(kuin vauvalla), Iso suu, ja varsinkin isot eteen työntyvät hampaat, Isot silmät. Jos nuo kaikki ominaisuudet omaava mies olisi treffikumppanina, niin enpä tiedä riittäisikö mikään kemia sitä paikkaamaan.
Laittoi pilkun ETEEN välilyönnin. Siis tällä tavalla , että väli on ennen ja jälkeen.
Vierailija wrote:
Yhdellä miehellä luki profiilissa että hän on 180 cm, mutta treffeillä kävi ilmi että hän oli oikeasti minua lyhyempi (olen 170 cm pitkä) 😀
No toi on vähän sama, kun nainen sanoisi olevansa 50kg, vaikka kymmeniä kiloja enemmän.
Tai tirsk, mitä mies tykkäisi kun paikalla pyrähtää 185cm nainen ja olisi ilmoittanut olevansa 165cm. Mies jotain 172cm.
Löysät kivespussit on varmaankin jo mainittu.
Kovaa vauhtia kaljuuntuva kolmekymppinen😕
Vierailija wrote:
Laittoi pilkun ETEEN välilyönnin. Siis tällä tavalla , että väli on ennen ja jälkeen.
Mulla oli aikoinaan niin typerä kirjoitusväline että oli pakko tehdä noin pilkun kanssa, tai muuten pilkkua ei olisi voinut käyttää ollenkaan. En muista enää mitä se kirjoitusalusta sekoili, mutta pilkun kanssa oli pakko laittaa välilyönnit sekä eteen että jälkeen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Monta miestä olen tinderissä swaipannut vasemmalle ihan vaan sen takia, että heillä on ollut ruma nimi. Sampsa on ehkä pahin ja niitäkin on tullut muutama vastaan. En vaan pysty..
Trollolllolllolloo...
En oo tuon kirjoittaja mutta oon minäkin nimen perusteella swaipannut vasemmalle.
Minä swaippaan varmuuden vuoksi vasemmalle, jos nimi kuulostaa ulkomaalaiselta. Kuvahan ei aina kerro etnisyydestä. En minulla ulkomaalaisuutta vastaan itsessään ole mitään, mutta kumppanin haluaisin samasta kulttuuritaustasta.
M
Nimikään ei välttämättä kerro kunnolla etnisyydestä. Minulla on toinen vanhemmista ulkomaalainen. Etu-ja sukunimi ovat ulkomaalaisia mutta olen syntynyt ja asunut koko ikäni suomessa. Olen mielestäni suomalainen,vaikka geeneissä olen puoliksi suomalainen.
"Pianistin sormet", semmoset pitkät ja luisevat. En voinut sulle mitään, että aina kun kosketteli, niin puistatti. Muuten olisi ollut ihan kiva heppu luonteeltaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pieni muna.. anteeksi vain.
Minäkin saan sitten varmaan antaa naiselle pakit liian löysän tai muuten epäviehättävän alapään takia?🤔
M27
Saat antaa pakit ihan mistä syystä haluat. Miksi luulit muuta? Minulle esim tällainen yksinkertaisuus mitä ylläoleva kirjoitti, olisi syy antaa pakit.
Liian leveät housunpuntit. Mentiin tansseihin yhdessä ja oli maksanut lippuni, annoin lipun hinnan hänelle ja lähdin pois.
Viikset. Pussailu ei tunnu miltään. Nuoleminen kutittaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Monta miestä olen tinderissä swaipannut vasemmalle ihan vaan sen takia, että heillä on ollut ruma nimi. Sampsa on ehkä pahin ja niitäkin on tullut muutama vastaan. En vaan pysty..
Trollolllolllolloo...
En oo tuon kirjoittaja mutta oon minäkin nimen perusteella swaipannut vasemmalle.
Minä swaippaan varmuuden vuoksi vasemmalle, jos nimi kuulostaa ulkomaalaiselta. Kuvahan ei aina kerro etnisyydestä. En minulla ulkomaalaisuutta vastaan itsessään ole mitään, mutta kumppanin haluaisin samasta kulttuuritaustasta.
M
No mutta tämähän hauskaa. Yleensähän ulkomaalaistaustaisella ei ole suomalaista etunimeä, joten sukunimen kautta valkkaaminen voi antaa vääriä tuloksia. Ulkomaalainen sukunimi voi olla esim. avioliiton kautta.
Vierailija wrote:
Etunimi oli Risto. Nyt kaduttaa..
D:
t. Risto
Vierailija wrote:
Yhdellä oli liian pieni penis.
Yksi näytti vaatteet päällä ihan hyvältä, mutta alastomana hänen kroppansa oli jotenkin luotaantyöntävä. Hän oli todellinen laihaläski: normaalipainon rajoissa, mutta vartalo oli ihan täysin lihakseton ja löysä.
Kehopositiivisuus - se on vain naisille!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pieni muna.. anteeksi vain.
Minäkin saan sitten varmaan antaa naiselle pakit liian löysän tai muuten epäviehättävän alapään takia?🤔
M27
Outo kysymys, totta kai saat. Aika harvinainen ongelma tuo kyllä on.
Mä olen harrastanut elämäni aikana seksiä lukuisten naisten kanssa, ja vain kerran on tullut vastaan niin karsean näköinen vulva, että oli pakko jättää homma kesken.
M27