Mikä on pinnallisin syy, jonka vuoksi olet lopettanut miehen tapailun, tai jonka vuoksi et ole halunnut
Kommentit (100)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Monta miestä olen tinderissä swaipannut vasemmalle ihan vaan sen takia, että heillä on ollut ruma nimi. Sampsa on ehkä pahin ja niitäkin on tullut muutama vastaan. En vaan pysty..
Trollolllolllolloo...
En oo tuon kirjoittaja mutta oon minäkin nimen perusteella swaipannut vasemmalle.
Minä swaippaan varmuuden vuoksi vasemmalle, jos nimi kuulostaa ulkomaalaiselta. Kuvahan ei aina kerro etnisyydestä. En minulla ulkomaalaisuutta vastaan itsessään ole mitään, mutta kumppanin haluaisin samasta kulttuuritaustasta.
M
Likainen ja haiseva asunto. 😳Ei siivoa koskaan, on myös itse kertonut asian. Kun ei kuulemma kiinnosta. Ei kiitos.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Huonot hampaat ja haiseva hengitys. Ei näkynyt kuvissa nuo hampaat.
Tuo haiseva hengitys on tullut esteeksi kiinnostumiselle todella monen naisen kanssa. Eikö naiset oikeasti pese hampaitaan treffeille lähtiessään?
Kyse oli miehestä, jolla oli huonot hampaat ja haiseva hengitys. Lue aloituksen otsikko.
En minä siihen ottanutkaan kantaa. Totesin vain.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oli vain epäviehättävä. Ei näyttänyt livenä yhtään siltä miltä kuvissa tai minkälaiseksi olin hänet mielessäni kuvitellut. Olin jo ehtinyt vähän ihastumaan häneen viestittelyn pohjalta, joten harmitti..
Kuvat valehtelee usein, vaikka aitoja olisivatkin. En oikein edes ymmärrä miksi naiset laittaa vain kuvia joissa ovat "täydellisimmillään" ja monesti suoranaisesti vääristelevät ulkonäköään kuvakulmilla tms. Aidoilla, luonnollisen näköisillä kuvilla saadaan paras lopputulos, kun ei tule mitään pettymystä tai epäuskoa, kun lopulta kohdataan.
Pointtini ei siis ole se, että pitäisi olla luonnostaan kaunis, vaan se, että vältetään se mielikuvien luoma ihastuminen, jolloin tulee pakostakin pettymyksen tunne, kun todellisuus ei vastaa kuvitelmia. Se pettymys kun voi tulla, vaikka nainen olisi muuten omaa silmää miellyttävä, mutta eri näköinen kuin oli varautunu
Joo ja ei tämän <b>miehen</b> kuvat olleet mitenkään käsiteltyjä, eikä ollut edes kuvakulmilla kikkailua. Aitoja kuvia olivat. Silti mielikuva ja olemus 2D-kuvissa voi olla ihan eri kuin livenä, valokuva kun tallentaa vain yhden hetken ihmisestä ja vain yhdestä kulmasta.
Tavallaan omaa syytäni tuo mielikuvien rakentaminen päässä. Jatkossa oon pyrkinyt tapaamaan miehen mahdollisimman pian ettei synny mitään ihastuneen mielen luomia mielikuvia päässä.
Mies ei suostunut syödä mun tekemää ruokaa kotitreffeillä. Söin sitten yksin ja mies istui sohvalla. Ja olin kysynyt etukäteen mieltymyksiä ja että voin tehdä mitä vaan hänelle mieluista. Oli muutakin neuroottisuutta esim taustamusiikki piti laittaa pois päältä seksin ajaksi ja joka päivä samat asiat piti tehdä kellon tarkasti.
Jarruraidat kalsarissa, vaikka sattuuhan sitä...
Nimen perusteella. Jos on siinä rajalla tykkäänkö vai en niin jos nimi on esim. sama kuin lähisukulaisella niin swaippaan vasemmalle.
Yhdellä oli liian pieni penis.
Yksi näytti vaatteet päällä ihan hyvältä, mutta alastomana hänen kroppansa oli jotenkin luotaantyöntävä. Hän oli todellinen laihaläski: normaalipainon rajoissa, mutta vartalo oli ihan täysin lihakseton ja löysä.
Puheen rytmi. Liian hidas makuuni. Kiinnitän paljon huomiota ääneen ja äänen käyttöön. Se on yksi merkittävimmistä "pinnallisista" tekijöistä, jotka vaikuttavat henkilön viehättävyyteen.
Yhdellä miehellä luki profiilissa että hän on 180 cm, mutta treffeillä kävi ilmi että hän oli oikeasti minua lyhyempi (olen 170 cm pitkä) 😀
Varmaan ulkonäkö, mitta toisaalta, onko se pinnallista jos vaan ei kestä ajatusta seksistä toisen kanssa? Minulle ei riitä kiihottumiseen se, että toinen on ihmisenä ihan kiva.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija wrote:
Kuului kokoomusnuoriin
Ei tämä ole pinnallinen syy. Ihan eri elämänarvot ei ole pinnallisuutta vaan nimenomaan erittäin syvä ristiriita.
🇺🇦🇮🇱
Monta kertaa on käynyt niin, että mies ei treffeillä näyttänytkään niin hyvältä kuin kuvissaan, enkä sitten enää halunnut tavata uudelleen. Kuvat oli näillä herroilla valittu parhaista mahdollisista kuvakulmista, ja filttereitäkin oli käytetty.
Etunimi oli Risto. Nyt kaduttaa..
Miehellä oli liian pieni keinonahka takki, vanha venynyt vyö, mainospaita.. Tästä jo saa hyvän analyysin... 😄😄🤣
Vierailija wrote:
Kirjoitti "enään".
Mäkin antaisin kyllä kenkää tästä. Myös se, että laittaa kysymysmerkin epäsuoran kysymyslauseen perään, alkoi yhden äijän kohdalla pidemmän päälle ketuttaa. Ei kuitenkaan oikein viitsinyt alkaa valistaa aikuista miestä peruskoulutason oikeinkirjoitussäännöistä.
Linkki ei toiminut, kokeillaas uudestaan:
https://www.telsu.fi/l/muumilaakson-tarinoita_9529313_1.jpg