Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pinnallisin syy, jonka vuoksi olet lopettanut miehen tapailun, tai jonka vuoksi et ole halunnut

Vierailija
28.10.2023 |

nähdä uudestaan?

Sana on vapaa.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso luomi käsivarressa josta kasvoi karvaa niinkuin joku turkki olisi. Muutama karva menisikin mutta sitä kasvoi oikeasti siinä luomessa samalla tiheydellä kuin koiralla.

Samalla ihmisellä liian leveä leuka. Kauhea laatikko, kasvot selkeästi leveämmät alhaalta kuin ylhäältä.

Vierailija
22/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei vaan miellyttänyt. Liian hintelä ja epäsiistin näköinen. Kai se sitten pinnallista on, vaikkakin myös täysin normaali syy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Iso luomi käsivarressa josta kasvoi karvaa niinkuin joku turkki olisi. Muutama karva menisikin mutta sitä kasvoi oikeasti siinä luomessa samalla tiheydellä kuin koiralla.

Samalla ihmisellä liian leveä leuka. Kauhea laatikko, kasvot selkeästi leveämmät alhaalta kuin ylhäältä.

Eikö laatikkoleuka ollutkaan mieleesi? 😂 Palstan ulimiehet hämmentyvät nyt

Vierailija
24/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miehellä oli bemari. Ei vaan oo mun tyyppinen ihminen sitten. 

Itsellä lopahti mielenkiinto, kun naisella oli bemari. Oikein sellainen sporttinen. Vaikutti siihen saakka maanläheiseltä ja mukavalta naiselta.

Vierailija
25/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta miestä olen tinderissä swaipannut vasemmalle ihan vaan sen takia, että heillä on ollut ruma nimi. Sampsa on ehkä pahin ja niitäkin on tullut muutama vastaan. En vaan pysty..

Vierailija
26/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Monta miestä olen tinderissä swaipannut vasemmalle ihan vaan sen takia, että heillä on ollut ruma nimi. Sampsa on ehkä pahin ja niitäkin on tullut muutama vastaan. En vaan pysty..

Trollolllolllolloo...

Vierailija
27/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ja puhui välillä kuin rantajätkä. Olin ihastunut hänen naiselliseen ulkonäköönsä ja empaattiseen olemukseensa. Tästä minulta piilossa olleesta puolesta en pitänyt.

Vierailija
28/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eikö laatikkoleuka ollutkaan mieleesi? 😂 Palstan ulimiehet hämmentyvät nyt

Mietin samaa tuossa kirjoittaessani. Putoaako jonkin elämältä pohja pois tekstini takia?

Minä pidän enemmän korkeista poskipäistä ja siitä alaspäin kapenevista kasvoista. Johtunee ehkä siitä, että itse olen laatikkoleuka. 

Vierailija
29/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Trollolllolllolloo...

En oo tuon kirjoittaja mutta oon minäkin nimen perusteella swaipannut vasemmalle.

Vierailija
30/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Trollolllolllolloo...

Ei edes ole trollausta 🙄 Mutta ilmeisesti kukaan muu ei välitä miesten nimistä.

Vierailija
31/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju + isot viikset🤮

Vierailija
32/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tatuoinnit ja puhui välillä kuin rantajätkä. Olin ihastunut hänen naiselliseen ulkonäköönsä ja empaattiseen olemukseensa. Tästä minulta piilossa olleesta puolesta en pitänyt.

Olisit voinut olla treffeillä mun kanssani 😂. Vähän pitemmälle tutustuttuasi olisit huomannut että myös sen empaattisuuden kanssa on vähän niin ja näin.

Vierailija
33/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tapailit Mika Aaltolaa?

Vierailija
34/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Huonot hampaat ja haiseva hengitys. Ei näkynyt kuvissa nuo hampaat.

Tuo haiseva hengitys on tullut esteeksi kiinnostumiselle todella monen naisen kanssa. Eikö naiset oikeasti pese hampaitaan treffeille lähtiessään?

Vierailija
35/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Trollolllolllolloo...

Ei edes ole trollausta 🙄 Mutta ilmeisesti kukaan muu ei välitä miesten nimistä.

En ole ikinä kuullut että kukaan välittäisi nimestä, mutta pinnallisia syitähän tässä kysyttiin.

Sampsa on kyllä ruma nimi, mutta en jättäisi ihastumatta pelkän nimen takia, mitä hittoa.. Oliskohan niin että miehet ei muutenkaan olleet mieleesi?

Vierailija
36/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Huonot hampaat ja haiseva hengitys. Ei näkynyt kuvissa nuo hampaat.

Tuo haiseva hengitys on tullut esteeksi kiinnostumiselle todella monen naisen kanssa. Eikö naiset oikeasti pese hampaitaan treffeille lähtiessään?

Kyse oli miehestä, jolla oli huonot hampaat ja haiseva hengitys. Lue aloituksen otsikko.

Vierailija
37/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tapailit Mika Aaltolaa?

Aaltolallahan on jotakuinkin normaalit kasvot. Tällä miehellä kenestä puhuin oli SELKEÄSTI kasvot alhaalta, siis alaleuan luut korvista leuan kärkeen, leveämmällä kuin esim. ohimot. Tiedätkö, niinkuin kolmio.

Vierailija
38/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Trollolllolllolloo...

En oo tuon kirjoittaja mutta oon minäkin nimen perusteella swaipannut vasemmalle.

Mä swaippaisin nimen perusteella vasemmalle vain siinä tapauksessa että kyseessä on selvästi itse vaihdettu, erikoisuudentavoittelulta löyhkäävä nimi. Miehet kuitenkin harrastaa sitä selkeästi vähemmän kuin naiset. Ristimänimeäänhän kukaan ei pääse itse valitsemaan, joten se ei kerro ihmisestä mitään.

Vierailija
39/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kalju + isot viikset🤮

Mielikuvani:

https://static.wikia.nocookie.net/muumitalo/images/e/ea/Voimamies_%28Pr…

Vierailija
40/100 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oli vain epäviehättävä. Ei näyttänyt livenä yhtään siltä miltä kuvissa tai minkälaiseksi olin hänet mielessäni kuvitellut. Olin jo ehtinyt vähän ihastumaan häneen viestittelyn pohjalta, joten harmitti..

Kuvat valehtelee usein, vaikka aitoja olisivatkin. En oikein edes ymmärrä miksi naiset laittaa vain kuvia joissa ovat "täydellisimmillään" ja monesti suoranaisesti vääristelevät ulkonäköään kuvakulmilla tms. Aidoilla, luonnollisen näköisillä kuvilla saadaan paras lopputulos, kun ei tule mitään pettymystä tai epäuskoa, kun lopulta kohdataan.

Pointtini ei siis ole se, että pitäisi olla luonnostaan kaunis, vaan se, että vältetään se mielikuvien luoma ihastuminen, jolloin tulee pakostakin pettymyksen tunne, kun todellisuus ei vastaa kuvitelmia. Se pettymys kun voi tulla, vaikka nainen olisi muuten omaa silmää miellyttävä, mutta eri näköinen kuin oli varautunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi