Gallup: myönnätkö että miehen varallisuudella ja statuksella on vaikutusta siihen sytytkö hänestä?
Eli miten tasokas asunto miehellä on, millaisella autolla mies noutaa treffeille, millaisessa paikassa miehellä on varaa järkätä treffit. Tähän liittyy myös miehen elämäntyyli. Eli missä hänellä varaa lomailla ja syödä, jne. Onko hänellä kenties mahdollisuus taloudelliseen riippumattomuuteen, eli työ voi olla pelkkä harrastus.
Statusta on ammatin arvostus, formaali koulutustaso, se miten paljon miestä katsotaan ylöspäin hänen asemansa vuoksi, saako hän parempaa palvelua kun ihmiset tietävät hänellä olevan rahaa/asemaa, onko hän juhlissa se jonka tarinoita kuunnellaan siksi koska hän on käynyt liikematkoilla/keikkamatkoilla, tms.
Kommentit (296)
Niin väsynyttä ja kulunutta väittää, että kaikki naiset ovat vain rahan ja statuksen perässä. Missä todellisuudessa te jotkut elätte? Paljon on ihan tavallisia duunarimiehiä, joilla on puolisot. Ettekö te huomaa näitä pareja vai mikä mättää?
Ei auta miehen hyvä status, raha yms. jos mies täysi kuspää. Mä seurustelin hetken miehen kanssa joka oli pitkäaikaistyötön. Suhde loppui aika nopeasti koska mies oli täysi kuspää. Jos ei narsisti, niin ainakin erittäin pahat viitteet siihen suuntaan. Hän olisi ollut tuollainen myös menestyneenä eikä olisi suhde silloinkaan kovin pitkälle edennyt.
Kyllä mun pitää viehättyä miehen ulkonäöstä, luonteesta, käytöksestä ja yms., että voin hänen kanssaan olla. Mä en voisi koskaan olla yhdenkään miehen kanssa vain tämän statuksen tai rahan vuoksi. Kuvottava ajatuskin. En ole mikään maksullinen nainen.
Mitä iloa on yh-isästä jolla on omaisuutta joka menee perinnöksi sen lapsille. Ei siitä ole mitään hyötyä. Se on samalla tasolla kuin työtön köyhä.
On merkitystä, en olisi kiinnostunut erittäin rikkaasta tai vaikutusvaltaisessa asemassa olevasta miehestä. En halua uraohjusta kumppanikseni ja liika raha harvoin jalostaa ihmisen luonnetta. Yhden erittäin varakkaan tyypin kanssa olen ollut parisuhteessa, sitä ei voinut hänestä arvata päällepäin ja se olikin se syy miksi yhteen päädyttiin. Suhde ei varsinaisesti loppunut rikkauteen, mutta sillä ehkä oli vaikutuksensa hänen toimintaansa eli esim. työ oli vaan harrastus eikä sellaista normaalin elämän vastuuta ollut ja se ei lopulta mulle sopinut.
Nykyinen mieheni oli työtön kun tavattiin, nykyään hyvässä asemassa töissä mutta työ on ns. tavallista eikä olla rikkaita.
Minä rakastuin persaukiseen amismieheen. Hyvä sydän, ystävällisyys, pohdiskeleva luonne.
Vierailija wrote:
100% naisista näillä asioilla on merkitystä. Jokainen joka väittää muuta, valehtelee.
Se vaihtelee millainen status ratkaisee. Se voi olla raha ja asema, formaali koulutustaso, se kun mies on porukan coolein rokkari jonka läppää muut kuuntelevat, mitä tahansa.
Kaikki nämä ovat vain variantteja statuksesta eli vaikutusvallasta.
Onko tässä kyse teinien pariutumisesta?
Vierailija wrote:
Mitä iloa on yh-isästä jolla on omaisuutta joka menee perinnöksi sen lapsille. Ei siitä ole mitään hyötyä. Se on samalla tasolla kuin työtön köyhä.
Ainut mitä tuo mies voi tarjota on matkat.
Joissain ilmoituksissa näkee, että miehellä on omistusasunto ja kesämökki ja lapsia.
Niin mitä minä sillä tiedolla teen, jotain ilmais siivoojaako naisesta mies sitten hakee. Nainen voisi mökillä tehdä puuhommia ja sen sellaista, minkä takia jos ei omista mitään.
Hoitakoot mies itse omaisuutensa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joissain ilmoituksissa näkee, että miehellä on omistusasunto ja kesämökki ja lapsia.
Niin mitä minä sillä tiedolla teen, jotain ilmais siivoojaako naisesta mies sitten hakee. Nainen voisi mökillä tehdä puuhommia ja sen sellaista, minkä takia jos ei omista mitään.
Naista haluttaisiin vain hyväksikäyttää ilmaispiikana.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sata kertaa mielummin olen omassa vuokrakaksiossani, juon kahvia, katson telkkaria ja kudon sukkaa saatikka menen laittamaan ruokaa isolle porukalle ja odotetaan että olen ilmaispiika.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lisäksi saa vielä arvostelevan anopin.
Ja ihan sama vaikka mies olisi upseeri tai lääkäri. En jaksa kuunnella mitään arvosteluita. Että mielummin olen omassa vuokra-asunnossa ja teen mitä haluan, nukun vaikka koko päivän. Se ei tippaakaan kuulu millekään ilkeille anopeille.
Yleensä raha antaa viitteitä elämänhallinnasta ja merkki älykkyydestä. Toisaalta jollakin opiskelijalla voi olla vähän varallisuutta, hän voi silti olla motivoitunut ja valmis tekemään töitä unelmiensa saavuttamiseksi. Sen sijaa elämäntapatyöttömät eivät minua kiinnosta.
Status kyllä, varallisuus ei.
T. Rikas ja rehellinen nainen
Kyllä minulle on, eikä ole mikään häpeä myöntää sitä. Minä haluan tietyn tasoisen elämän, olen itse pyrkinyt sitä kohti ja jos ikinä otan puolison myös hänen tulee olla akateeminen ja menestynyt.
No todellakin on.
Ei ehkä parikymppisenä tai vielä kolmekymppisenäkään. Mutta mitä vanhemmaksi tulee, niin huomaa miten paljon elämänhallintaongelmia aikuisilla miehillä on. Se että on "status" kunnossa, tarkoittaa useimmiten myös sitä, että ei voi olla mikään rappioalkoholisti/peliongelmainen/ei peseydy koskaan/ei osaa minkäänlaisia käytöstapoja/ jne... Toki kaikissa yhteiskuntaluokissa on addiktioita ja mielenterveysongelmia, mutta silloinkin yleensä nuo kulissit kaatuu jossain kohtaa.
Mies oli köyhä opiskelija, auto vanha romu eikä vaatteilla koreillut. Mutta niin vaan ihastuin ja rakastuin. Toki itsekin olin opiskelija mutta en ihan niin köyhä kuitenkaan. Yhä olemme yhdessä näin 30 vuotta myöhemmin. Eikä olla enää köyhiäkään.
Fakta: naiset panostavat ulkonäköön, että saavat varakkaan miehen, miehet panostavat talouteen/menestymiseen, että saavat ulkonäköön panostavan naisen.
Hyvin, hyvin harvoin näkee poikkeuksia tästä, joten turha väittää muuta, vaikka jotain yksittäistapauksia aina löytyykin.
Vierailija wrote:
100% naisista näillä asioilla on merkitystä. Jokainen joka väittää muuta, valehtelee.
Se vaihtelee millainen status ratkaisee. Se voi olla raha ja asema, formaali koulutustaso, se kun mies on porukan coolein rokkari jonka läppää muut kuuntelevat, mitä tahansa.
Kaikki nämä ovat vain variantteja statuksesta eli vaikutusvallasta.
Asianlaita on täsmälleen näin.
Vierailija wrote:
En haluaisi uraohjusta tai rahan perässä juoksevaa miestä. Tavis tasapainoinen mies paras
Näin sanoo aina kaikki, jotka eivät voi saada sitä uraohjusta.
Vierailija wrote:
Fakta: naiset panostavat ulkonäköön, että saavat varakkaan miehen, miehet panostavat talouteen/menestymiseen, että saavat ulkonäköön panostavan naisen.
Hyvin, hyvin harvoin näkee poikkeuksia tästä, joten turha väittää muuta, vaikka jotain yksittäistapauksia aina löytyykin.
Olen samaa mieltä ja myös sitä mieltä että tässä ei ole mitään pahaa. Eikä kaikille ole nämä asiat tärkeitä, osa pariutuu jo 20 vuotiaina, ei silloin paljoa mietitä kumppanin varakkuutta kun kaikki on samalla viivalla, ellei satu olemaan joku vanhan rahan suvun vesa. Ja ne nyt pariutuvat keskenään jo lukiossa tai Hankenissa.
Vierailija wrote:
Mitäs lähteitä sinulla löytyy tälle faktalle? Naisethan pariutuvat yleensä itseään varakkaamman miehen kanssa, eivät varakkaan miehen kanssa.
Tai sitten voisit hakea saikkua, kun työkkäri laittaa karenssin uhalla palkattomaan työkokeiluun ja siivota oman pienen vuokrakaksion, levätä sohvalla, katsoa telkkaria ja syödä pullaa.