Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joka kolmas pettää, 70% salaa sen kimppaniltaan

Vierailija
28.10.2023 |

Omasta kokemuksesta sanoisin et lähes jokainen pettää, itse en tunne enkä ole kuullut kenestäkään kuka ei ikinä olis pettänyt, tutkimukseen varmaan valehdeltu. Uskotko itse sinisilmäisesti puolisoosi? Itse uskoin ja liotin nuorena mut kyllä vanhaksi eläminen on paljastanut et lähes jokainen pettää, ja harvan puoliso tietää. Tiedän miehiä jotka pettää viikoittain monta kertaa työmatkoillaan eikä vaimolla ole aavistustakaan ja tätä jatkunut aina.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen puolisoni petti. Tai hänen mielestään häntä käytettiin hyväksi mutta minun mielestäni kyse oli pettämisestä olosuhteet huomioiden. Pahinta oli se että arvasin jotain tällaista tapahtuvan jo kuukausia aiemmin.

Vierailija
82/86 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat eri syistä parisuhteessa. Monille parisuhde on ensisijaisesti vakinainen seksisuhde, eikä kumppaniin sitouduta. Pettäjät myös pariutuvat keskenään, josta heille syntyy harhakuvitelma että kaikki pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että suuri enemmistö ihmisistä on uskollisia.

Vierailija
84/86 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ne kimpassaolijat tiedä ,ett'ä tässä on mukana useampi henkilö?

Vierailija
85/86 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihmistä ei ole luotu olemaan yhden ja saman kanssa koko elämää. Ihan biologiaa tämä on. 

Ihmistä ei ole luotu myöskään lentämään lentokoneella, juomaan limpparia, kirjoittelemaan tietokoneella, puhumaan puhelimessa jne. Ei meidän enää tarvitse olla luolamiehen tasolla.

Vierailija
86/86 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun ilmeisesti vähemmistöön. Olen lähes 50v mies enkä ole koskaan pettänyt. Minulla on aina ollut periaatteena, että jos olen jonkun kanssa uskollisuuteeni voi luottaa.