Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, tää palsta on näköjään täynnä jotain luusereita,

Vierailija
02.09.2008 |

joiden ykköspuheenaihe on BB.

Onko muita, jotka eivät silkasta periaatteesta moista sontaa seuraa?

Palauttakaa uskoni Suomen äiteihin, kiitos!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin ensimmäistä kautta, oliko se vuonnna 2005, mutta sen jälkeen en ole seurannut ensimmäistäkään.

Taas yksi tapa pitää kansaa koukussa tyhjänpäiväisyyteen. En pidä koko ohjelman arvomaailmasta, vapaata seksiä, juopottelua, homostelua. Ei kiitos, ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
2/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katotko Salkkareita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. Ei kiinnosta.

Vierailija
4/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei, lapsen kanssa lastenohjelmia ja -dvd:itä joskus, mutta muuten ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
5/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tommonen irstailun tirkistely.

Vierailija
6/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan katsonut bb:tä, enkä salkkareita. Eli ei me kaikki olla luusereita!

Vierailija
7/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan laitonta lähettää tuollaista sontaa tv:stä. Ei todellakaan vastinetta lupamaksuille. Ihmettelen syvästi, miten joku haaskaa kallista aikaansa ja tuijottaa noita ohjelmia, joista ei saa irti yhtään mitään, paitsi järkyttävää myötähäpeää.

TV:stä en ole luopunut, koska sieltä onneksi tulee myös hyviä brittisarjoja, ajankohtaisohjelmia, uutiset ja hyviä jenkkisarjojakin, esim. Pako.

Meillä ei tv ole auki iltaisin lasten ollessa hereillä. Se aukeaa vasta klo 21, kun lapset ovat nukkumassa. Poikkeuksena lastenohjelmat ja esim. luontodokkarit, joita katsomme joskus koko perheen voimin.

Ja niitä brittisarjoja ehdin katsoa joskus kun lapset ovat ulkona tai harrastamassa. Ne eivät ole kovin raakoja, mutta olemme huomanneet, että lapser helposti liimautuvat tv:n ääreen jos se on auki, ja muu toiminta, esim. leikki tai lukeminen, loppuu siihen paikkaan.

Meillä on 10-, 8- ja 7-vuotiaat pojat.

Vierailija
8/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ihan tarpeeks tuokin et molemmat iltsarit on täynnä sitä samaa paskaa.

(En myöskään ole koskaan sietänyt salkkareita)

Vierailija
9/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso BB:tä, en lue Seiskaa, Johanna Tukiainen EVVK

Vierailija
10/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin katsoin kotiäitivuosina kun aikaa oli loputtomasti. Olen suorastaan kateellinen kaikille, joilla on niin paljon ylimääräistä aikaa että siitä riittää myös BB:lle :) Viihdettähän se on, ei kaiken tarvitse olla niin totista torvensoittoa.

Vierailija
11/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson mieluiten ulkomaisia laatusarjoja ja -elokuvia sekä dokumentteja ja "olosuhteiden pakosta" perhe-elokuvia ja lastenohjelmia ;-)

Vierailija
12/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luusereita..? sehän on viihdettä. kyllä varmaan itsekin jotain telkkarisarjoja katselet. tai sitten sulla ei oo aikaa ja katkeruuksissa täälä mesoat.

kyllä äideillä saa olla muutakin viihdettä kun lasten kanssa leikkiminen.

Vierailija
13/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö teillä ole omaa mielipidettä? ja uskalla ilmaista sitä?

Joukossa tyhmyys tiivistyy

Vierailija
14/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

. En pidä koko ohjelman arvomaailmasta, vapaata seksiä, juopottelua, homostelua.

Enkä minä ota tosissani ketään joka pitää homoseksuaalisuutta pahana.

Vierailija
15/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tv:n katselun lopetin kokonaan vuosi sitten. Minun aikani on kallisarvoista, enkä aio käyttää sitä roskan katsomiseen.

Vierailija
16/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksinkertaisesti jaksa kiinnostaa sellainen ohjelma, jossa aikuiset (?) ihmiset kännäävät, sekstailevat ja hölmöilevät 24h vuorokaudessa.

Ja sekin oikeasti ihmetyttää miksi asiaa pitää seurata koko iltapäivälehdistön voimin. Ja tälläkin palstalla spekuloidaan heidän tekemisiään...

Mä tykkään sellaisesta viihteestä minkä tekemisessä on käytetty aivoja.

Vierailija
17/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on luuserin ihmisen mittapuu se et katsoo BB:tä telkusta, mikähän mahdat itse olla????

Vierailija
18/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja raivostuttaa myös se, että noita tyhjänpäiväisyyksiä vatvotaan lehdissä ja näillä palstoilla. Onko moraalia enää olemassakaan?

Miksi oi miksi emme voisi olla kiinnostuneita vähän tärkeämmistä asioista, kuten siitä miten ilmastonlämpeäminen saadaan hillittyä? Onhan noita.

Itse en enää seuraa mitään moista roskaa telkusta, hyvä jos sen edes avaan. Minua kiinnostaa dokkarit tai hyvälaatuiset tv-sarjat, kuten Frasier tms. (kattelen DVD:lta).

Vierailija
19/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vähän tiiän missä mennään, etten iha ummikko ole, yleinen asia kuitenkin

Vierailija
20/28 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luusereita..? sehän on viihdettä. kyllä varmaan itsekin jotain telkkarisarjoja katselet. tai sitten sulla ei oo aikaa ja katkeruuksissa täälä mesoat.

kyllä äideillä saa olla muutakin viihdettä kun lasten kanssa leikkiminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi