Milan Jaff kaatoi kaksi purkkia maitoa päälleen ja liukui metrossa boksereillaan
Miten tällaista sekoilua ei saa rangaistua kunnolla ja tuollainen häirikkö johonkin hoitoon?
Kommentit (128)
Vierailija wrote:
47 euroa sakkoa 😂 ei voi olla todellista.
Ei niin, kysymys oli vahingonkorvauksesta!
Vierailija wrote:
Juuri nyt Iltalehden lööppi: p0mmiuhka linja-autossa Turussa. Kuvien perusteella huippuosaaja taas asialla.
Twitterissä juttua kanssa. Huippuosaaja oli. Heilui kranaatin kanssa bussissa.
https://twitter.com/L_S_poliisi/status/1718220694830412241?ref_src=twsr…
Eikö tota oo vieläkään saatu kylmäksi. Luulis että vankilassa kävis helposti.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Juuri nyt Iltalehden lööppi: p0mmiuhka linja-autossa Turussa. Kuvien perusteella huippuosaaja taas asialla.
Twitterissä juttua kanssa. Huippuosaaja oli. Heilui kranaatin kanssa bussissa.
https://twitter.com/L_S_poliisi/status/1718220694830412241?ref_src=twsr…
Joskus kun oma ydinosaaminen on muualla kuin räjähteissä ei muista tarkastaa että kranaatti on toimintakuntoinen ennen riehumaan ryhtymistä. Näitä sattuu. Hamas on varmasti pettynyt kun soturille kävi näin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:Ja sinäkö käyt siivoamassa näiden hauskuuttajien jäljet sieltä metrosta?
Mieluummin maksan verovaroista aineellisia vahinkoja, kuin ihmisvahinkoja. Vaunun rakenteet eivät myöskään tarvitse traumaterapiaa.
Kyllä sinä myös maksat tämän jätteen ihmisille tuottamia vahinkoja traumaterapioineen. Rikoksistaan lusiminenkaan ilmaista ole.
-Sittemmin katujengiläiseksi määritelty Jaff on tuomittu muun muassa seksuaalirikoksista, väkivaltarikoksista, omaisuusrikoksista ja huumausainerikoksista. HS
Oikeus on tuominnut jokaisen rikoksen, rikostyypin mukaan. Maidon kaataminen on edelleen maidon kaatamista ja muut rikokset ovat erikseen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Anteeksi vaan, mutta minusta tuo oli hauska. Siinä ei vahingoitettu muita ihmisiä. Se oli Jaffan versio Teemun maitomainoksesta :D
Joo ei ollut hauskaa. Koko vaunullinen ihmisiä seurasi paniikissa yrittäen vältellä katsekontaktia, ettei vaan joutuis tämän vitsiniekan huomion kohteeksi. Se oli agressiivinen teko, ymmärrätkö puupää?!
Ei ollut aggressiivinen. Minä olen kyllä ollut lähellä aggressiivisia ihmisiä. Vähän patsasteli ja ainoastaan hänet omat kylkiluunsa olivat vaarassa.
Vierailija wrote:
Ihan samahan se teille on onko kranaatti vai maitoa :D
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Anteeksi vaan, mutta minusta tuo oli hauska. Siinä ei vahingoitettu muita ihmisiä. Se oli Jaffan versio Teemun maitomainoksesta :D
Joo ei ollut hauskaa. Koko vaunullinen ihmisiä seurasi paniikissa yrittäen vältellä katsekontaktia, ettei vaan joutuis tämän vitsiniekan huomion kohteeksi. Se oli agressiivinen teko, ymmärrätkö puupää?!
Ei ollut aggressiivinen. Minä olen kyllä ollut lähellä aggressiivisia ihmisiä. Vähän patsasteli ja ainoastaan hänet omat kylkiluunsa olivat vaarassa.
Miten ihmeessä sivullinen tavallinen suomalainen, kenties lapsi tai nuori tai vanhus, voi tietää, miten vaarallinen metrossa sekoileva huippuosaaja on??? Tuo maitosirkus on ihan täyttä häröilyä, ei normaalia käytöstä ollenkaan. Ei siinä metrovaunussa kukaan ole voinut turvalliseksi oloaan tuntea.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No sikäli on sama, että en halua bussissa matkustaessani nähdä sen enempää maitoa roiskuttelevia sekopäitä kuin kranaatti kädessä heiluvia huippuosaajiakaan. Bussissa pitää olla ihan erilainen tunnelma ja käytös.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:Ja sinäkö käyt siivoamassa näiden hauskuuttajien jäljet sieltä metrosta?
Mieluummin maksan verovaroista aineellisia vahinkoja, kuin ihmisvahinkoja. Vaunun rakenteet eivät myöskään tarvitse traumaterapiaa.
Kyllä sinä myös maksat tämän jätteen ihmisille tuottamia vahinkoja traumaterapioineen. Rikoksistaan lusiminenkaan ilmaista ole.
-Sittemmin katujengiläiseksi määritelty Jaff on tuomittu muun muassa seksuaalirikoksista, väkivaltarikoksista, omaisuusrikoksista ja huumausainerikoksista. HS
Oikeus on tuominnut jokaisen rikoksen, rikostyypin mukaan. Maidon kaataminen on edelleen maidon kaatamista ja muut rikokset ovat erikseen.
Tämä on sitä paljousalennusta.
Jos rehti suomalainen joka ei ole kuunaan väärin tehnyt, päättäisi maitoliukua metrossa, sakko olisi huomattavasti suurempi, ja tulisi muutakin sanktiota päälle.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miten ihmeessä sivullinen tavallinen suomalainen, kenties lapsi tai nuori tai vanhus, voi tietää, miten vaarallinen metrossa sekoileva huippuosaaja on??? Tuo maitosirkus on ihan täyttä häröilyä, ei normaalia käytöstä ollenkaan.
Hän ei kohdistanut uhkaa muihin. Ei kaatanut maitoa muiden päälle jne. Kyllä sillä on iso ero katsooko toisen häröilyä vai kokeeko suoraa uhkaa. Minua kohti on juossut tuntematon ukko housut kintuissa keskellä päivää kävelytiellä vaatien pildeä (+lukuisia muita juttuja tapahtunut). Se on suoraa uhkaa ihmistä kohti. Olen nähnyt suoraa väkivaltaa muita ihmisiä kohtaan edessäni, sekin eroaa suoran uhan kokemuksesta ja kokemuksesta, jossa hörhö patsastelee ja touhuaa omiaan, näitäkin on riittänyt. Tuossa ei kohdistunut suoraa uhkaa keneenkään sivulliseen. Sopisi hyvin sketsiohjelmaan. Ei pidä tehdä vakavia rikoksia tyhjäksi rinnastamalla höpöhöpö-juttuja samaksi. Eri asiat on hyvä pitää erillisinä asioina. Sitten pitää analysoida omia aiempia kokemuksia ja pohtia miksi kokee vaarattomat tilanteet vaarallisina. Siinä on paljon itse luotua fiktiota ja aiemmista kokemuksista kumpuavia pelon tunteita. Ne eivät tarkoita, että maidon kaataminen olisi uhka itselle.
Missä ovat ne poliitikot, jotka ovat siunanneet ne päätökset, joilla on mahdollistettu tämä kehitys Suomessa??!! Ruotsin tiellä mennään. Kranaattityyppejä linja-autossa ja kaiken maailman jaffoja metrossa. Eihän tätä tunnista Suomeksi enää.
Missä ovat ne poliitikot?! Naamat ja nimet lehteen. Kokoomuslaiset ovat jo tiedossa, ja Petteri Orpo kaikkein suurin yksittäinen syyllinen.
Vierailija wrote:
Ei ole kehityshäiriötä. On todettu tutkimuksissa terveeksi. Oletan myös sukupuolitaudit testatun koska on ollut.
Eli on psykopaatti. Tietää mitä tekee, ja nauttii siitä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No sikäli on sama, että en halua bussissa matkustaessani nähdä sen enempää maitoa roiskuttelevia sekopäitä kuin kranaatti kädessä heiluvia huippuosaajiakaan. Bussissa pitää olla ihan erilainen tunnelma ja käytös.
Minä otan joka tapauksessa mieluummin litran maitoa vaikka naamalleni heitettynä kuin lyömisen, kuristamisen, potkimisen tai kranaatilla otsaan moksauttamisen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei ole kehityshäiriötä. On todettu tutkimuksissa terveeksi. Oletan myös sukupuolitaudit testatun koska on ollut.
Eli on psykopaatti. Tietää mitä tekee, ja nauttii siitä.
Näkeehän sen tuosta patsastelusta.
Vierailija wrote:
Poju ei ole ihan fiksuimmasta päästä, Onkohan ottanut jo kankea aukkoihinsa posessa?
Olet katsonut liikaa jenkki sarjoja.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Suomessa ilmeisesti liputta matkustaminen on tuomittavampaa koska tarkastusmaksu on 80€ ja tuo hiekka-apina sai vain 47€ sakkoa tuosta sekoilustaan.
Jaffi on kurdi eikä arabi. Pysytään nyt faktoissa ja jätetään rasismit vähemmälle ettei tämäkin ketju poistu.
Potato, potatoe. (Sama asia) .
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minä otan joka tapauksessa mieluummin litran maitoa vaikka naamalleni heitettynä kuin lyömisen, kuristamisen, potkimisen tai kranaatilla otsaan moksauttamisen.
Ehkä joku huippuosaaja heittääkin vielä syliisi litran maitoa metrossa. Parempi, että heittääkin sinun päällesi kuin minun päälleni, sillä minä en siitä tykkäisi alkuunkaan. Lähden siitä, että metrossa ei tarvitse edes ottaa huomioon sellaista mahdollisuutta, että siellä saisi maitolitran niskaansa.
Varsinkin, kun hulvaton maitoliukuja onkin jo seuraavassa hetkessä ryöstämässä naapuriaan tai tappouhkaamassa ihmisiä.