Milan Jaff kaatoi kaksi purkkia maitoa päälleen ja liukui metrossa boksereillaan
Miten tällaista sekoilua ei saa rangaistua kunnolla ja tuollainen häirikkö johonkin hoitoon?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti: Paskajäykkänähän sirllä muut on istuneet, sehän tollasen tarkoitus on, saada suomalaiset pelkäämään omassa maassaan, kun HÄN näyttää valtaansa tekemällä mitä huvittaa, suomalaiset pitäkööt suunsa kiinni, TAI... Kukaan ei tiedä mitä, joten kukaan ei sano tai tee mitään. Terroriahan tollanen toiminta on, pelon lietsontaa, että yksi psykopaatti ottaa suljetun tilan omaksi näyttämökseen, ties mitä uhkaavaa suustaan samalla suoltaen.
Miksi suomalaisena pelkäisin tuollaista? Olen pelännyt, kun kantismies yritti tappaa kantisisäni, olen pelännyt kun kantiskännikala jahtasi minua. Ei todellakaan hetkauta omissa maidoissaan hauskaa pitävä pelle :D
Mä olin tuossa metrossa ja Jaffapoju uiskenteli maassa mun vieressä.
Liittyykö tämä maitojuttu uusimpiin käänteisiin?
V i t u n m a m u ..onneksi lähtee sinne Irakiin..pois Suomesta kuin "kuppa töölöstä"
Näitä jaffoja on vielä paljon mitkä voi laittaa samaan lähtöön
HSL liikennevälineillä ei kannata matkustaa. Vain sosioekonoomisesti syrjäytyneet käyttää joukkoliikennettä pääkaupunkiseudulla.
Ei liukunu ihan Irakiin asti valitettavasti, mutta ikinä ei ole liian myöhäistä.
Tallensin kyseisen videon puhelimeen että voi aina halutessaan katsella sitä kroppaa ja niitä valkoisia kastuneita boksereita 😋