Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milan Jaff kaatoi kaksi purkkia maitoa päälleen ja liukui metrossa boksereillaan

Vierailija
28.10.2023 |

Miten tällaista sekoilua ei saa rangaistua kunnolla ja tuollainen häirikkö johonkin hoitoon?

https://yle.fi/a/74-20057441

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallensin kyseisen videon puhelimeen että voi aina halutessaan katsella sitä kroppaa ja niitä valkoisia kastuneita boksereita 😋

Vierailija
122/128 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Paskajäykkänähän sirllä muut on istuneet, sehän tollasen tarkoitus on, saada suomalaiset pelkäämään omassa maassaan, kun HÄN näyttää valtaansa tekemällä mitä huvittaa, suomalaiset pitäkööt suunsa kiinni, TAI... Kukaan ei tiedä mitä, joten kukaan ei sano tai tee mitään. Terroriahan tollanen toiminta on, pelon lietsontaa, että yksi psykopaatti ottaa suljetun tilan omaksi näyttämökseen, ties mitä uhkaavaa suustaan samalla suoltaen.

Miksi suomalaisena pelkäisin tuollaista? Olen pelännyt, kun kantismies yritti tappaa kantisisäni, olen pelännyt kun kantiskännikala jahtasi minua. Ei todellakaan hetkauta omissa maidoissaan hauskaa pitävä pelle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tuossa metrossa ja Jaffapoju uiskenteli maassa mun vieressä.

Vierailija
124/128 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tämä maitojuttu uusimpiin käänteisiin?

Vierailija
125/128 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V i t u n m a m u ..onneksi lähtee sinne Irakiin..pois Suomesta kuin "kuppa töölöstä"

Vierailija
126/128 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä jaffoja on vielä paljon mitkä voi laittaa samaan lähtöön

Vierailija
127/128 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSL liikennevälineillä ei kannata matkustaa. Vain sosioekonoomisesti syrjäytyneet käyttää joukkoliikennettä pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
128/128 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liukunu ihan Irakiin asti valitettavasti, mutta ikinä ei ole liian myöhäistä.