Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi et kelpuuta miestä, joka ei halua matkustella?

Vierailija
27.10.2023 |

Tai muutenkaan nauttia elämästä ravintolaillallisilla, elokuvissa, huvipuistoissa, kylpylöissä?

Kommentit (186)

Vierailija
161/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kukaan vahveroista ei ole uskaltautunut kuvailemaan miten sitä mökkiä mieheltä vaaditaan?

Onko sulla hyvä fiilis?

Vierailija
162/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kantaisi mun matkalaukut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun löytyisikin mies, jolla muitakin haaveita kuin matkustelu. Kylpylään voisin satunnaisesti lähteä, mutta reissaaminen missään ei enää kiinnosta. 

Vierailija
164/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kukaan vahveroista ei ole uskaltautunut kuvailemaan miten sitä mökkiä mieheltä vaaditaan?

Onko sulla hyvä fiilis?

Erittäin, ja vielä parempi fiilis olisi jos saisin uteliaisuuteeni tyydytettyä niiltä osin, että miten te oikein kuvittelette sen mökin vaatimisen tapahtuvan :D. Oikeastihan sitä ei ole tapahtunut.

Vierailija
165/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minun mieheni alkuun piti matkustelua ikävänä, ja hieman hölmönä touhuna, mutta kun pari kertaa sain talvella houkuteltua lämpimiin maihin patikoimaan aurinkoisiin vuoristomaisemiin ja tekemään pitkiä pyöräretkiä huikeissa maisemissa niin nykyään kovasti odottaa talven reissuja. Kertoo kuinka mahtaa tunne on astua lentokoneesta aurinkoon ja lämpimään kun kylmästä ja pimeästä on lähtenyt.

Energiaakin kuulemma reissujen jälkeen on aina eri tavalla. 

Kesäisin reissaamme Suomessa kun Suomen kesä on täydellinen näihin harrastuksiin.

Parisuhteemme ei varmasti olisi yhtä hyvä jos emme yhdessä näitä kokemuksia hankkisi. Mikään ei ole hienompaa kuin rankan kiipeämisen jälkeen eväiden syöminen vuoren rinteessä. 

"Jaksettiinpa tosi hyvin! Rakastan sua." 

Joskus hyvä astua oman muk

Ja näin ne miehet oppii että kaikki naiset tekee mitä vaan miehen eteen. Älkää nyt hyvät ihmiset lähtekö minnekään miehen takia patikoimaan. Rajat on ja ne pitää. Naisen ei kuulu alkaa urheilemaan kun mies napsauttaa sormiaan.

Olen se jota lainasit. En näe asiaa niin, että sormia napsauttamalla luovuin rajoistani. Matkustamisen suhteen rajani taisivat olla aika veteen piirretty viiva. On totta, että tuo mies ei joustanut piiruakaan, että olisi lähtenyt minun unelmalomalleni vaikka nauttimaan Malediiveista, esimerkkinä. Minä lähdin sinne Lappiin ja Alpeille uusien kokemuksien perässä. Ja löysin niitä, pidin siitä, eli olen kokemuksilta rikkaampi kuin hän, joka ei halunnut kokeilla mitään uutta. Joo, lopulta tuohon vastavuoroisen joustamisen puutteeseen se suhde kaatuikin, koskien muita asioita, joten kyllä mullakin rajat on. Tarkoitin sanoa, että joskus niihin toisen mielenkiinnon kohteisiin mukaan meneminen voi olla kivaa ja antoisaa, ei aina tietenkään ja jos vaikka se patikointi on ehdoton ei, niin ei kannata. Häneltä opin erilaisen rakkauden ja arvostuksen luontoa kohtaan, en pidä sitä huonona asiana, päinvastoin. Enkä käske kaikkia naisia patikoimaan, jos eivät sitä halua, vain oma kokemus ja näkökulma aiheeseen.

Vierailija
166/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onko sulla hyvä fiilis?

Erittäin, ja vielä parempi fiilis olisi jos saisin uteliaisuuteeni tyydytettyä niiltä osin, että miten te oikein kuvittelette sen mökin vaatimisen tapahtuvan :D. Oikeastihan sitä ei ole tapahtunut.

Selvä, kerron myöhemmin miten tämä kaikki oikein tapahtui, mutta ensin joudun palaamaan hetkeksi arkistojen kätköihin

Vierailija
167/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Koska nämä miehet ovat muutenkin pihejä ankeuttajia. Yritin kerran tapailla tällaista miestä ja hän jaksoi jatkuvasti nalkuttaa siitä kuinka kaikki on niin kallista. Kahvilassa juotu kahvikin oli hänelle liian kallis ja kotona olisi saanut samalla hinnalla juotua pannukaupalla. Eikä hänellä edes ollut rahasta pulaa, halusi vaan olla ankea nalkuttaja.

On järjetöntä tuhlata rahaa kahvilaan vaikka olisi kuinka paljon rahaa, koska ne ovat epämiellyttäviä paikkoja.

Eipä vielä ole tullut vastaan miestä, joka leipoisi suolaista ja makeaa kahvipöytään ja vielä niin, että itse ei tarvitsisi kuin istua valmiiseen pöytään.

Vierailija
168/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onko sulla hyvä fiilis?

Selvä, kerron myöhemmin miten tämä kaikki oikein tapahtui, mutta ensin joudun palaamaan hetkeksi arkistojen kätköihin

Älä vaivaudu. Kyllä sä sen pystyisit suorin tein kertomaan jos olisi tapahtunut.

Vierailija
169/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onko sulla hyvä fiilis?

Älä vaivaudu. Kyllä sä sen pystyisit suorin tein kertomaan jos olisi tapahtunut.

Oot vissiin tosi nuori, arkistojen kätkö = perjantaipullo

Vierailija
170/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kiinnostaisi tietää kuinka ihan käytännössä mieheltä "vaaditaan" mökkiä.

En tosiaankaan tiedä. Meidän perheelle on molemmin puolin siunaantunut mökkejä ja osuuksia mökkeihin kun kummankin perheettömät tädit ja sedät on alkaneet heitellä kuppinsa nurkkaan. Osasta on vielä pirun hankala hankkiutua eroon kun on jossain hevonvtunkuusessa toisella puolen Suomea ja kanssaperijät haluavat mökin pitää, mutteivät halua itselleen kokonaan lunastaa.

Vierailija
171/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Multa on kyllä useampi nainen vaatinut omistusmökkiä, jota minulla ei köyhästä taustasta johtuen ole tarjota. Ihan hyvätuloinen olen, mutta ei sinkku yksin mökkiä osta. Mieluummin kyllä mökkeilisin oman rakkaan kanssa, mutta tähän mennessä matkailu on se mihin mulla on ollut varaa. En tiedä miksi tämä tekee minusta kaikin tavoin epäkelvon ja haitallisen miehen, mutta näin se elämä toimii.

Mökit maksaa alkaen 15 000€. Jos ei halua niin ei tarvi ostaa, mutta jos nyt on vara matkailla niin on vara kyllä mökkiinkin. Ihme marinaa.

Jossain Pohjois-Karjalassa? En väitä että Helsinki on maailman keskipiste, mutta kai ymmärrät ettei kuivan maan mökki viiden tunnin automatkan päässä ole se mitä ihmiset hakee kumppanissa?

Jotkut on niinku n Hull ja, että ihan itse hommaavat sen mökillä n tuollaisen matkan päästä. Kuulema kivasti irtaantuu arjesta ja heittää lomafiilikset päälle automatkan aikana. Lähempänä kotia ei pysty rentoutumaan.

Vierailija
172/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kovin on mustavalkoista tämä keskustelu. Miksi kotoilusta tykkäävä ihminen nähdään vain sohvalla istuvana ankeuttaja? Kotonahan voi harrastaa ihan valtavasti asioista, ei kaikkien ole pakko olla sosiaalisia kiitäjiä. 

Jokainen saa kökkiä kotonaan ihan vapaasti niin paljon kun lystää, mutta silloin se oma seura ja kumppani kannattaa etsiä toisten samanlaisten joukosta eikä niistä sosiaalisista kiitäjistä. 

Vierailija
173/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onko sulla hyvä fiilis?

Miehet nyt useinkin ottavat naisen haaveet ja toiveet henkilökohtaisina vaatimuksina. Jos nainen sanoo pitävänsä mökkeilystä ja etenkin mainitsee edes ohimennen kevyenä päivähaaveiluna "Olis kiva jos olis joskus oma mökki" niin mies kuulee sen vaatimuksena, että HÄNEN täytyy hankkia mökki nythetipaikalla. 

Mä kerran Tindertreffeillä aloitin keskustelun tulevaisuudenhaaveista ja itse mainitsin, että oon aina halunnut joskus käydä Japanissa, että se on sellainen mun elämän yksi "bucket listin" kohta jonka joku päivä toteutan. Treffien jälkeen viestitellessä mies meni ihan itsesääliin ja sanoi että ei hän taida olla mulle tarpeeksi rikas kun ei ole varaa matkustaa Japaniin. Siis mitä helvettiä, se kuulosti ihan kuin mä olisin sanonut että sinne on päästävä just nyt heti ja että koko deittien tarkoitus on löytää joku joka vie mut Japaniin toisille treffeille :---D 

Oon myös monesti kuullut vinkunaa siitä, että naiset vaatii että miehellä pitää olla auto. Täällä Helsingissä hyvien kulkuyhteyksien äärellä ainakaan mun tuttavapiiristä ketään ei kiinnosta onko miehellä autoa. Ymmärrän jossain korvessa jossa kauppaankaan et pääse ilman omaa autoa, mutta kaupungissa asuessa tuo on kyllä ihan tasan tarkkaan miesten oma ajatus jonka sysäävät "naisten vaatimukseksi".  

Vierailija
174/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina wrote:

No yleensä ihmiset haluavat kumppanin, joka on kiinnostunut samoista asioista. Esimerkiksi jos joku nainen tykkää ryypätä joka viikonloppu, niin varmasti hän olisi iloinen löytäessään miehen, joka myös ryyppää viikonloppuna.

Minulla giggelson tekee valinnan puolestani. Jos valittavana vaatimattoman näköinen nainen, jonka kanssa kiinnostuksen kohteet osuu yksiin ja kaunis nainen, jolla on aivan erilaiset kiinnostuksen kohteet, niin giggelson valitsee kauniin naisen.

Vierailija
175/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Christiiina wrote:

No yleensä ihmiset haluavat kumppanin, joka on kiinnostunut samoista asioista. Esimerkiksi jos joku nainen tykkää ryypätä joka viikonloppu, niin varmasti hän olisi iloinen löytäessään miehen, joka myös ryyppää viikonloppuna.

Minulla giggelson tekee valinnan puolestani. Jos valittavana vaatimattoman näköinen nainen, jonka kanssa kiinnostuksen kohteet osuu yksiin ja kaunis nainen, jolla on aivan erilaiset kiinnostuksen kohteet, niin giggelson valitsee kauniin naisen.

Kiitos päivän viisaudesta, oi mersumies.

Vierailija
176/186 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki. Minulla on tutavana mies. Emme käy toistemme koti. Ulkoilen paljon ja hän pyöräilee.Kun näkee minut  kävelmessä,alkaa taluttaa pyöräänsä,kävele lenkini siinä vierellä. Aika pian  alkoi selittää ero suhteesta,josta  on jo 8v,sitten ja mielellään puhuu ex-  naisestaan nekatiivisestit.Tavallaan uko lenkini on riipustautunut minunn.Ilmoitin heti kukaan nainen ei sinuun kinostu kun aihesi on EX-kuin sen yhden asian puute.Lisäksi jos naiset likuu ulkona yksin ei tarkoita elää ilman suhde tai olisi yksinäinen.Sanoin myös syy miksi sinkku on 2 vuotta sitten kuollut suhteeni.Raksati häntä hän ei juonut ei tupakoinnut.Hän rakasti tanssia ja likumista ulkona.kuin shopailut kahvilat,matkustaminen.Toisen rahoilla emme elänet kumatkin maksoimme omat kulumme. Hän en matkust,en tanssi,en shoppaile.Kiikaroin lintuja.Voinko joskus tehdä sulle ruokaa? Et sinussa ei mitään mikä kinostaisi,Etsi nainen joka on saman oloinen kuin sinä.Harva  nainen  alistuu miehen takia,muumioksi ,koti hiireksi tai lintuja tiiraa.

Vierailija
177/186 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No tuollainen matkustamishaluton mies on ainoa jonka kelpuutan, koska en itsekään ihmeemmin välitä matkustelusta ja ihan on riittävästi reissaamista jos kerran vuosikymmenessä käy laivalla tai etelässä. 

Siksi ymmärrän kyllä hyvin sen, että matkailusta pitävä haluaa elämänkumppaniksi sellaisen ihmisen, joka jakaa tämän kiinnostuksen ja on ns samalla sivulla reissujen määrän ja kohteiden suhteen. Etenkin kun itse en näe sellaista parisuhdetta sopivana/järkevänä jossa kaikki lomat vietetään kumpi missäkin (tai sitten yhdessä ja toinen on naama nutturalla 24/7 kun ei kiinnosta yhtään).

No niin. Tässä ap:lle 1. kriteerin täyttävä nainen. Nyt vaan alatte vertailemaan toiseksi tärkeintä parinvalinta kriteeriänne. Jos sekin natsaa niin eiköhän lopuista ole sorvattavissa siedettävä kompromissi, jonka turvin elätte yhdessä onnellisina elämänne loppuun saakka.

Vierailija
178/186 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuutanpa, miksi yleistät? Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa ko. asiat, eikä se tee elämästä ankeaa, mutta jotain pitää olla korvien välissä. 

Vierailija
179/186 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miestä missä? Ei ole mitään miestä jota voisin edes harkita kelpuuttavani.

Vierailija
180/186 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Christiiina wrote:

Siinähän sitten itket ja valitat surkeaa kohtaloasi lopun elämääsi ilman nsista. Mikäpä siinä, oma valintasi. 

Aika monella tämän palstan u l i lla se menee juuri näin, giggelson valitsee naisen mihin muulla osalla miestä ei ole pienintäkään mahdollisuutta. Sitten syytellään naisia nirsoiksi kun se oikea osoite on oma rakas giggelson.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi