Miks pitäis ottaa lippis pois päästä syödessä?
Joku idiootti keksiny tommosenki säännön.. Mitä jos joku keksis että pitää ottaa sukat pois syödessä, tai muuten on epäkohtelias? Mä pidän lippistä päässä ihan tarkoituksella vaikken muuten pitäisikään vastustaakseni tätä erittäin typerää tapaa.
Kommentit (117)
Vierailija wrote:
Ettei lehmänpaska ja multa ropise hatusta pöydälle.
Ilman lippistä voi yhtä hyvin tippua hiuksia ruokaan, ja ei minun lippiksessä ole lehmänpaskaa, eikä kyllä multaakaan. Ap
Onnea valitsemallesi tielle. Tuulimyllyjä vastaan taistelet.
Vierailija wrote:
Kukas 17v amisjantteri tänne on eksynyt?
Kato perkele arvasit mun iän, oon oikeesti 17, ja olen myös amiksessa :D Ap
Kukkahattu on siistimpi. Mulla on aina päässä.
Homeinen Hankkijan lippis yököttää.
Jos käytät lippistä etkä ole miehekäs 50 kymppinen mies semmosella sopivalla mahalla ja miehen koolla, älä helvetissä käytä. Nolaat ittes.
Ei ole sitten kotona annettu käytösopetusta vähimmässäkään määrin. Voi hyvät hyssykät.
Vierailija wrote:
Metsätöissä tarttuneet risutkin voi putoilla ruokaan.
Onko juutalaiset huonokäytöksisiä, kun ne pitää kipaa päässä?
Ei tässäkään ketjussa vielä yhtäkään käypää perustetta asialle.
Miten lakin poisotto liittyy käytöstapoihin? Onko se tosiaan jäänne agraarikulttuurista, kun vielä lehmän paskassa työskenneltiin? Eikö silloin ollut pikapesuja? Kai muutkin tamineet riisuttiin syönnin ajaksi pois?
N51 tarpeeton tapa
Jäänne jostain keskiajalta. Ei tuolle nykypäivänä ole mitään perustetta, muuta kuin että "niin kuuluu tehdä". Mutta tuo ei ole mikään peruste.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ilman lippistä voi yhtä hyvin tippua hiuksia ruokaan, ja ei minun lippiksessä ole lehmänpaskaa, eikä kyllä multaakaan. Ap
Entäs, jos sun lippis tippuu ruokaan?
Jos pihalla syöt aurinkoisena päivänä, niin saat minun puolestani käyttää sitä lippistä. Hattuja ei käytetä sisällä ollenkaan.
Meilläkin toimistolla pari sellaista 40-50 -vuotiasta miestä, jotka kuin teinipojat pitää lippistä tai pipoa päässä toimistolla koko päivän. Molemmilla homma alkoi siinä vaiheessa, kun hiukset alkoi harveta. Kaljujaan peittelevät. Hävettää asiakaspalaverissa niiden kanssa istua. Lounaalla olen joutunut vaikka kuinka monta kertaa huomauttamaan, että ota nyt prkele se kotsasi edes lounaaksi pois päästä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Helppopa tuo oli arvata :)
Hassu sääntöhän tuo on.
Itse kyllä ihmettelen, miksi se lippis sitten pitää olla koko ajan päässä. Ja vielä lippa taaksepäin; sen nyt vielä ymmärtäisin, jos aurinkoisena päivänä käyttää ulkona suojatakseen silmiä häikäisyltä. Jos on kalju niin se on hyvä syy kanssa, suojaa päätä palelulta.
Vierailija wrote:
Ylilauta suljettiin, niin osa noista tapauksista tulivat tänne.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No, se selittää. Et ole vielä armeijaa käynyt. Saat siellä käyttöösi kypärästä lähtien useita erilaisia päähineitä ja siellä kyllä opetetaan sinulle ihan kädestä pitäen, missä vaiheessa niitä pidetään päässä ja missä ei, kun oma äitisi ja isäsi ei ole peruskäytöstapoja opettanut.