Liikunta tai urheilu ei ole tasapainoista jos ei tee mieli
Kannattaa aina urheilla, ajattelen itse näin, ja varsinkin jos liikunta tuntuu vähänkään hyvältä
Minä itse tykkään eniten liikunnasta, mutta ainoastaan hyvällä ololla, jos liikunnasta tulee huono olo niin ei kannata pakottaa itseään liikkumaan
Kommentit (4)
Harvoin on jälkikäteen treeni harmittanut, vaikkei olisi intoa ollut ennen treeniä.
Kyllä se on kuule pakko mikä ihmistä eteenpäin vie.Hyvä mieli on sitä että on elossa.
Erittäin huono vinkki. Fakta kuitenkin on, että liikunnan aloittaminen sohvan pohjalta tuntuu useimmiten pahalta, mutta liikunnan terveyshyödyt ovat kiistattomat. Myös tällaisella aktiiviliikkujalla, se lenkille lähtö lokakuiseen vesisateeseen ei ihan aina tunnu kovin houkuttelevalta, mutta sitä on tyytyväinen sen lenkin jälkeen, että tuli lähdettyä.
Toki eri asia on, jos on aktiiviliikkuja ja treeni maistuu normaalisti, mutta jonain päivänä liikkeellelähtö tuntuu poikkeuksellisen vastenmieliseltä. Silloin kroppa voi kertoa esim. yöirasituksesta tai orastavasta flunssasta ja silloin voi olla ihan fiksua jättää treeni väliin. Tunne kuitenkin itsesi. Jos kroppasi viestii ihan joka ikinen päivä, että tänään ei huvittaisi treenata, se kaipaa vähän potkuja perseelleen.
Tiedetään mutta pakko tehdä jotain että ei mene rapakuntoon. Minä pyöräilen ja käyn kuntosalilla mutta tulee aina entistä huonompi olo. Silloin tällöin melkein rupean itkemään.