IL: Moni nainen etsii nyt aivan avoimesti "elättäjämiestä"
Tämänhän vauvanaiset on aina on kieltänyt:
Kommentit (221)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä olen kohta 50 ja mielummin huilaan soffalla illat ja viikonloput kuin olen parisuhteessa ilmais siivoojana ja kokkina.
Ei se seksi niin ihmeellistä ole.
Vaikka miehellä olisi miljardin euron asunto niin ilmais siivoojana toimiminen ei enää kiinnosta. Haluan vain levätä ja nukkua vaikka vuokra-asunnossa.
Miljardista minä voisin ryhtyä siivoojaksi.
Mä en halua tehdä mitään ilmaistöitä enää vapaa-ajalla. Mielummin asun yksin vuokra-asunnossa ja nukun.
Vierailija wrote:
Siis mikä tässä nyt on ihmeellistä? Jos mies haluaa (ja suurin osa) haluaa tuonnäköisen naisen, joka keskittyy huolehtimaan ulkonäöstään, niin sitten siitä kuuluu maksaa?
Vaatimattomamman näkösillä naisilla on aikaa käydä töissä ja maksaa puolet kuluista.
Toisin päin. Töissä käymättömällä on aikaa treenata, laittaa tervelliset ruuat, laittaa hiukset ja hoitaa ihoa. Töissä käyvä nainen ei ehdi kaikkea, ei varsinkaan jos on lapsia. Ja ehkä ei ole rahaakaan mihinkään kosteusvoidetta kummoisiin kauneudenhoitoihin, jos molempien vanhempien on käytävä töissä.
Voi haloo. Ei täällä kukaan ole ketään pakottamassa elättäjäksi tai miksikään. Jos joku pariskunta tykkää näin elää niin ketä se haittaa? Oli ilmeisesti ihan yleinen elämäntyyli jossain tuolla etelämmässä. Toki vaikeaa näin suomalaisena kuvitella että miten tuo saataisiin toimimaan tuollainen kuvio, mutta jossain jenkkilässä on kai hyvin yleinenkin kuvio.
Vierailija wrote:
Voi haloo. Ei täällä kukaan ole ketään pakottamassa elättäjäksi tai miksikään. Jos joku pariskunta tykkää näin elää niin ketä se haittaa? Oli ilmeisesti ihan yleinen elämäntyyli jossain tuolla etelämmässä. Toki vaikeaa näin suomalaisena kuvitella että miten tuo saataisiin toimimaan tuollainen kuvio, mutta jossain jenkkilässä on kai hyvin yleinenkin kuvio.
Ai miksi on vaikea? Kun täällä on niin vähän rikkaita vai?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ai miksi on vaikea? Kun täällä on niin vähän rikkaita vai?
Koska suomalainen mies haluaa kuluttaa rahansa itse uusiin autoihin ja moottoripyöriin ja muihin vempeleisiin.
Kyllä taas verenpaine nousi kun luin tuon jutun. Tuo naikkonen antaa työkseen deittailuohjeita joillekin sinisilmäisille hölmöille. Ja miehen pitää tuoda suhteeseen enemmän rahaa, koska nainen "joutuu" laitattamaan kyntensä. Entäpä kun mies joutuu ajamaan partansa? Saako siitä jotain pluspisteitä tai vähennyksiä?
Myös tuon naisen kielellinen taso kertoo hänen älykkyysosamäärästään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eli nykyaikana trendiksi näyttää tulleen erilaiset prostituution muodot jotka naamioidaan uusilla nimillä olemaan jotain muuta kun ne oikeasti ovat. Ei tämä mitään uutta ole, prostituutio on maailman vanhin ammatti.
Eivät nämä oikeasti mitään trenedejä ole vaan keinotekoisesti luotuja ilmiöitä joilla aina joku yrittää tehdä julkisuuden kautta rahaa.
Miksi media sitten toistuvasti esittelee meille näitä kehonsakaupallistajia kovinkin imartelevassa valossa?
Joku tuon ilmiön luo jostain syystä. Näyttäisi siltä, että miesten ja naisten väliset suhteet haluttaisiin mahdollisimman hyötypohjaisiksi. Ikäänkuin puhdistaa monimutkaisista tunteista. Roboteillehan tuo sopisi.
Miksi ihmisistä halutaan tehdä robotteja (ja roboteista ihmisiä)?
Mun vanhemmilla on tuollainen suhde. Kuluja ei todellakaan laiteta puoliksi, isäni maksaa lähes kaiken. Äitini käy kyllä töissä ja maksaa välillä kaupassa. Talolaina on yhteinen. En voisi kuvitellakaan että he jakaisivat ravintolassa laskun.
Vierailija wrote:
Kyllä taas verenpaine nousi kun luin tuon jutun. Tuo naikkonen antaa työkseen deittailuohjeita joillekin sinisilmäisille hölmöille. Ja miehen pitää tuoda suhteeseen enemmän rahaa, koska nainen "joutuu" laitattamaan kyntensä. Entäpä kun mies joutuu ajamaan partansa? Saako siitä jotain pluspisteitä tai vähennyksiä?
Myös tuon naisen kielellinen taso kertoo hänen älykkyysosamäärästään.
Oletkohan jo paljonkin tässä ketjussa pauhannut? Oletko jotenkin yksinkertainen kun pelkäät että joku saisi sinut huijattua vasten tahtoasi tuollaiseen suhteeseen? ...
Vierailija wrote:
Mun vanhemmilla on tuollainen suhde. Kuluja ei todellakaan laiteta puoliksi, isäni maksaa lähes kaiken. Äitini käy kyllä töissä ja maksaa välillä kaupassa. Talolaina on yhteinen. En voisi kuvitellakaan että he jakaisivat ravintolassa laskun.
Tämä oli ennen normaalimeininki.
Saahan sitä haluta ja tavoitella ihan mitä vaan. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan... Jokainen päättää itse millaisen ihmisen kanssa haluaa olla vai onko mieluummin yksin. Ja miehet lakkaa sitten valittamasta suomalaisille naisille siitä miten rumia ja laittamattomia nämä ovat verrattuna joihinkin venäläisnaisiin, kun eivät kerran halua mahdollistaa tällaista laittautumista. Siihen ei vaan jää aikaa jos ei yhtään ylimääräistä aikaa ole töiltä ja lastenhoidolta ja nukkuakin täytyy.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tämä oli ennen normaalimeininki.
Ravintolalasku tuodaan yleensä miehelle, ja mielestäni se kuuluu ihan tapakulttuuriin. Meillä mies maksaa ravintolassa, minä maksan talomme lämmityslaskun. Lämmityslaskun jakaminen olisi mielestäni vaivalloista ja ravintolalaskun jakaminen jo melkein moukkamaista. Tämä siis vain oma mielipiteeni, toiset tehkööt toisin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Arvelen, että monella naisella on haave siitä, että mies olisi varakas ja että se miehen varakkuus tekisi elämästä rahan suhteen huoletonta ja avoimen valinnoille, kuten pitkille kotiäiti/kotirouvakausille.
Minut kasvatettiin ja kannustettiin opiskelemaan mahdollisimman pitkälle. Pärjäämään tarvittaessa täysin itse ja itsenäisesti. Meillä perheen molemmat aikuiset osallistuvat tasapuolisesti talouden kustannuksiin. Tämähän keskustelu on kuin paluuta johonkin outoon 50-luvun yhteiskuntaan.
Vastasit minulle. Minunkin vanhempani olivat molemmat töissä ja itse olen maisteri ja elätän itseni. Väitän kuitenkin, että on paljon naisia, jotka haluavat varakkaan miehen nostamaan elintasoa ja laajentamaan valinnanmahdollisuuksia. Tätä ei kuitenkaan moni tunnusta.
Ihmisenä arvostan kyllä tätä iltalehden naista, kuka olikaan. En jaksa tarkastaa. Hän ei ole aikani arvoinen. Mutta tykkäsin ajatuksesta. Miehenä tuskin jaksaisin katsella hänen kaltaistaan mutta silti pakko arvostaa. Vähän kuin käki joka munii toisten pesiin ja hoidattaa työnsä muilla. Elämä on ihmeellistä.
Henkilökohtaisesti ajattelen että ihmisten parisuhteet ovat jokaisen omia ongelmia joihin muiden pitäisi puuttua mahdollisimman vähän.
Naisen lifestyle 2023:
Provider-mies elättää pappa betalar -tyyliin ja huolehtii kaikesta. Hänen jatkonaan persaukinen ja itsevarma jännitysmies hoitaa rakkaustarpeet ja sydämentykytykset. Kätevä järjestely, koska miehiä riittää jonoissa kumpaankin rooliin, kunhan nainen on hoikka.
Vierailija wrote:
Ja meistä jokainen tuntee monta tuollaista naista? Edes yhden? Ei?
Tunnen yhden.
Miljardista minä voisin ryhtyä siivoojaksi.