Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Moni nainen etsii nyt aivan avoimesti "elättäjämiestä"

Vierailija
26.10.2023 |

Tämänhän vauvanaiset on aina on kieltänyt:

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009926790.html

Kommentit (221)

Vierailija
201/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Christiiina wrote:

en olisi ikinä uskonut, että tuollainen nuori nainen, vieläpä kauppatieteiden maisteri, ajattelee noin. Mä ymmärrän, että mun jo haudassa makaava mummi, joka olisi eläessään nyt 100-vuotias, varmasti ajattelisi noin, mutta että kukaan alle 50-vuotias nykypäivänä ajattelee noin.

sinun ja minun isoäitimme olivat perinteisiä kotirouvia , tämä kyseinen artikkelin edustusvaimo aate kauneushoitoineen irtokynsineen ja luksuslaukkuineen on aivan eri trendi . En tunne ainuttakaan henkilökohtaisesti . Somessa näitä näkyy ja itärajan takana . 

Suomessa ei ole ikinä ollut mitään "perinteistä kotirouvakulttuuria", vaa  naiset ovat ansainneet leipänsä maatilan töillä tai palkkatyöllä kaupungissa.

Toki on ollut yläluokan kotirouvia, mutta se on marginaalinen ilmiö Suomen väestössä ja kosketti harvoja naisia.

Vierailija
202/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naisen lifestyle 2023:

Provider-mies elättää pappa betalar -tyyliin ja huolehtii kaikesta. Hänen jatkonaan persaukinen ja itsevarma jännitysmies hoitaa rakkaustarpeet ja sydämentykytykset. Kätevä järjestely, koska miehiä riittää jonoissa kumpaankin rooliin, kunhan nainen on hoikka.

Kenen naisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi haluaa että mies maksaa kaiken mutta samalla miehen pitäisi tehdä enemmän kotitöitä, eli miehen pitäisi tehdä 50 % niistä kotitöistä jotka on joskus ennen mielletty naisten työksi ja luultavasti 100 % niistä töistä jotka on perinteisesti mielletty miesten työksi.

Hän itse taas ideaalitilanteessa kävisi töissä mutta pitäisi rahat itsellään, sekä tekisi 50 % perinteisistä naisten kotitöistä ja 0 % perinteisistä miesten kotitöistä ja mies maksaisi kaiken.

Mitä Peppi itse tuo yhteiseen pöytään? Ei paljon mitään.

Vierailija
204/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen systeemi toimii vain jos mies on selkeästi ulkonäöllisesti "heikompi" kuin vaimoke, ja joutuu maksamaan siitä että saa hyvännäköisen vaimon. Meillä mies maksaa enemmän ja tekee kotitöitä, koska itse teen lyhyempää päivää jotta voisin hoitaa lasten päiväkoti- ja koulumenot. Minä pidän ulkonäöstäni hyvää huolta ja palkkani menee yhteiseen kassaan, josta siirrän omalle tililleni hieman kuukausittain. Myös mies pitää ulkonäöstään hyvää huolta, koska en vain voisi olla ruman miehen kanssa. Tällainen balanssi on toiminut meillä jo 10 vuotta. 

Vierailija
205/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Peppi haluaa että mies maksaa kaiken mutta samalla miehen pitäisi tehdä enemmän kotitöitä, eli miehen pitäisi tehdä 50 % niistä kotitöistä jotka on joskus ennen mielletty naisten työksi ja luultavasti 100 % niistä töistä jotka on perinteisesti mielletty miesten työksi.

Hän itse taas ideaalitilanteessa kävisi töissä mutta pitäisi rahat itsellään, sekä tekisi 50 % perinteisistä naisten kotitöistä ja 0 % perinteisistä miesten kotitöistä ja mies maksaisi kaiken.

Hän on hoikka, nuori ja hyvännäköinen. Sehän täyttää miesten kolme parisuhdekriteeriä.

Vierailija
206/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hän on hoikka, nuori ja hyvännäköinen. Sehän täyttää miesten kolme parisuhdekriteeriä.

Toisen ketjun perusteella hän on supersuosittuakin suositumpi noilla ominaisuuksillaan.

Vierailija
207/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepillä on jo kiire tienata loppuelämänsä varallisuus. Hän aivan itse asettuu trophyksi/pokaaliksi ja jokainen tietää että kisamiestä ei vanha sama pokaali motivoi kun se on hyllyyn saatu. Tarvitaan uusi pokaali. Useita, useita useita uusia juuri taottuja kimaltavia pokaaleja.

Vierailija
208/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naisen lifestyle 2023:

Provider-mies elättää pappa betalar -tyyliin ja huolehtii kaikesta. Hänen jatkonaan persaukinen ja itsevarma jännitysmies hoitaa rakkaustarpeet ja sydämentykytykset. Kätevä järjestely, koska miehiä riittää jonoissa kumpaankin rooliin, kunhan nainen on hoikka.

Pudotan sut maanpinnalle. Nekin Jenkkeihin lähtevät joutuu suurella todennäköisyydellä menemään vuosien saatossa töihin. Amerikassa harvan taloudellinen tilanne kestää yhden ihmisen tuloja. 

Vierailija
209/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuppaajasiat.

Vierailija
210/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaisista ei ole miehelle mitään hyötyä. Mies on tutkitusti JA tilastollisesti onnellisin sinkkuna. Miksi tyytyä naiseen, jos mies ei hyödy naisesta? Ja naisten oksettava taloudellinen väkivalta on sairasta. M28

Vierailija
211/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Siis mikä tässä nyt on ihmeellistä? Jos mies haluaa (ja suurin osa) haluaa tuonnäköisen naisen, joka keskittyy huolehtimaan ulkonäöstään, niin sitten siitä kuuluu maksaa?

Vaatimattomamman näkösillä naisilla on aikaa käydä töissä ja maksaa puolet kuluista.

Miksi suurin osa miehistä haluaa rumahkon naisen?

Vierailija
212/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä etsiä.

Vierailija
213/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Siis mikä tässä nyt on ihmeellistä? Jos mies haluaa (ja suurin osa) haluaa tuonnäköisen naisen, joka keskittyy huolehtimaan ulkonäöstään, niin sitten siitä kuuluu maksaa?

Vaatimattomamman näkösillä naisilla on aikaa käydä töissä ja maksaa puolet kuluista.

Miksi suurin osa miehistä haluaa rumahkon naisen?

Koska tärkeintä on päästä tekemään tarpeensa, eikä ole niin väliä keneen.

Vierailija
214/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etsisin kauniina naisena tyhjätaskua, jolla ei ole koskaan mihinkään varaa? Ei kuulosta kovin loogiselta tai hyvältä diililtä, elämässä raha on aika tärkeä homma. No mutta en tietenkään paljasta kenellekään millä kaikilla kriteereillä etsin, enkä esittäydy moi, etsin muuten rahamiestä. 

Vierailija
215/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sekoitat panokriteerit ja parisuhdekriteerit.

Vierailija
216/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei parhaat miehet halua rumaa vaimoa. 

Vierailija
217/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöjuttuja nämä. Ei tässä ole mitään yhtä totuutta löydettävissä, tai täydellistä tasa-arvoa saavutettavana. Kaavaa, joka sopisi kaikille kaikkiin tilanteisiin ja siitä seuraisi onni. Jokaisella on oma tasonsa, omat kriteerinsä ja jokainen sovittaa nämä keskinäisessä suhteessaan niin kuin heille hyvältä tuntuu. Yleisesti ottaen on tutkittu, että ihmiset, jotka pitävät rahansa kovin erillään ja ovat tarkkoja siitä että kaikki menee juuri tasan, eivät ole onnellisia tai pysy pitkään suhteissaan. Aika loogista, sillä pitkä ja onnellinen parisuhde vaatii paljon, molemmilta ja joskus taloudellisesti enemmän toiselta. Toinen voi sitten tuoda siihen vastineeksi muuta. 

Vierailija
218/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi etsisin kauniina naisena tyhjätaskua, jolla ei ole koskaan mihinkään varaa? Ei kuulosta kovin loogiselta tai hyvältä diililtä, elämässä raha on aika tärkeä homma. No mutta en tietenkään paljasta kenellekään millä kaikilla kriteereillä etsin, enkä esittäydy moi, etsin muuten rahamiestä. 

Tämä. Olen kaunis, pieni, siro, hauska, koulutettu, hyvin tienaava nainen yhdessä ruman, lihavan, lehmittelevän, köyhän ja epäsosiaalisen pelaajanörtin kanssa, jolla on huono hygienia ja pihtaa.

Vierailija
219/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsinyt elättäjämiestä, vaan liiton alussa elätin miestä. Sitten myöhemmin olosuhteet kääntyivät toisin päin ja minusta tuli elätettävä. Elämässä tapahtuu erilaisia ja yllättäviä asioita, varsinkin pitkässä avioliitossa. 

Vierailija
220/221 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei parhaat miehet halua rumaa vaimoa. 

Niin. Pitää olla kauneuden LISÄKSI sitä substanssia ja selkärankaa, eikä käsi ojossa isähahmoa vailla.