IL: Moni nainen etsii nyt aivan avoimesti "elättäjämiestä"
Tämänhän vauvanaiset on aina on kieltänyt:
Kommentit (221)
Pepin sijasta paljon halvemmaksi tulee jos ostaa kaikki palvelut: siivouksen, ruuan tekemisen ja seksin.
Vierailija wrote:
Olen kaunis, naisellinen ja seksistä kovasti nauttiva nainen. Mua ei saa syttymään 100% tasa-arvoa haluava beta-mies. Siksi suhteessa haluan että mies tarjoaa minulle turvaa ja taloudellista vakautta.
Jos tämä ei sovi miehelle, hän ei ole minulle se oikea. Jokainen saa elää kuten tahtoo, mutta minun suhteissani mies on aina mielellään pitänyt tämän dynamiikan. Minä puolestani pidän itseni tip-top kunnossa, hemmottelen osaltani miestä ja toteutan hänen toiveensa makukammarin puolella.
Kaikki voittavat.
Oot varmaankin valmis hymyilemään synnytyksen jälkeen,lapsiluvun tullessa täyteen menemään mommy makeoveriin,tarkkailemaan syömisiä,ottamaan poskeen heti miehen saapuessa kotiin ja antamaan lasten mentyä nukkumaan sylitanssi esityksen..?
Onhan tuolle ilmiölle nimikin, jossa tuo jutun kaltainen eukonkuvatus levittää haaransa rahasta äijälle.
Moni nainen etsii Brianna K vloggarin myymää valhetta. Monilla olisi tarve hakeutua BetterHelppiin. Sen sijaan oletetaan parisuhteen toimivan ihmelääkkeenä (sama ajatus mitä inkkelillä)
Todellakin suuri osa 20-30v välillä naiset etsii miestä jolla on rahaa. Golddigger kulttuuri on tullut maailmalta vahvasti heidän ikäluokkaan. Miehen tulee ostaa kalliit merkkilaukut, korut, maksaa ravintolat ja matkat jne. Naiset kilpailee keskenään ja haluavat leuhkia ystävilleen mitä saavat.
Vierailija wrote:
Minä haluaisin kans! Kiva kun ei tarttis sinkkuna yksin maksaa kaikesta.
Vierailija wrote:
Moni nainen = iltapäivälehti on löytänyt netistä pari tällaista.
Aasiassa about miljardi, eivätkä kiellä sitä niinkuin täällä.
Mut mut eihän naiset miesten takia meikkaa koskaan vaan itteään varten... ;)
Vierailija wrote:
Eihän tässä mitään uutta ole. AV-mammoilla on vaan parasta ennen päiväys mennyt aikoja sitten, eivätkä kelpaa edes ennen halveksimilleen tavallisille miehille. Yksinäinen loppuelämä odottaa :).
AV-mamma on rakentanut elämänsä tasa-arvoisena kumppaninsa kanssa. Parasta ennen - päiväys on mennyt jo molemmilta, mutta elämä on hyvää. Yhdessä kohti vanhuutta. Yritä pyrkiä samaan, se kannattaa katkeruuden ja vahingonilon sijaan.
T. 28 v. naimisissa
Vierailija wrote:
Eihän tässä mitään uutta ole. AV-mammoilla on vaan parasta ennen päiväys mennyt aikoja sitten, eivätkä kelpaa edes ennen halveksimilleen tavallisille miehille. Yksinäinen loppuelämä odottaa :).
Elättäjä pysynyt rinnalla 25 vuotta ilman avioehtoa, yksinäistä elämän jatkoa vaan sulle :)
En kuuna päivänä, ikinä, edes tykillä uhaten suostuisi olemaan jonkun miehen elätti. Hyi helvetti.
Vierailija wrote:
Siis mikä tässä nyt on ihmeellistä? Jos mies haluaa (ja suurin osa) haluaa tuonnäköisen naisen, joka keskittyy huolehtimaan ulkonäöstään, niin sitten siitä kuuluu maksaa?
Vaatimattomamman näkösillä naisilla on aikaa käydä töissä ja maksaa puolet kuluista.
mitäs sitten tehdään kun on 45v? onko heille joku oma eläkevakuutusjärjestelmä? :D monestihan se menee näin että maksaja määrää pelisäännöt, siinä saa uskotella itselleen feminismia koko rahalla. Toiset eivät vain jaksa tehdä itse töitä, siksi ajattelevat että prinsessaleikit ovat vastaus ongelmiin. Mutta vapaa maailma.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Siis mikä tässä nyt on ihmeellistä? Jos mies haluaa (ja suurin osa) haluaa tuonnäköisen naisen, joka keskittyy huolehtimaan ulkonäöstään, niin sitten siitä kuuluu maksaa?
Vaatimattomamman näkösillä naisilla on aikaa käydä töissä ja maksaa puolet kuluista.mitäs sitten tehdään kun on 45v? onko heille joku oma eläkevakuutusjärjestelmä? :D monestihan se menee näin että maksaja määrää pelisäännöt, siinä saa uskotella itselleen feminismia koko rahalla. Toiset eivät vain jaksa tehdä itse töitä, siksi ajattelevat että prinsessaleikit ovat vastaus ongelmiin. Mutta vapaa maailma.
Tossa jutussahan korostettiin, että nainenkin opiskelee ja tekee töitä, pitää vaan ne rahat itsellään. Ihan hyvin naisellakin sitten menee.
Eipä ole naisia kyllä se asia haitannut koskaan että olen heidän vuokseen rahaa kuluttanut.
Mä olen kohta 50 ja mielummin huilaan soffalla illat ja viikonloput kuin olen parisuhteessa ilmais siivoojana ja kokkina.
Ei se seksi niin ihmeellistä ole.
Kaikki on niin kallista, että mullekin kelpais elättäjämies. Mutta kyllä mun täytyisi myös tykätä siitä ihmisenä. Ei kuka vaan käy.
Vierailija wrote:
Mä olen kohta 50 ja mielummin huilaan soffalla illat ja viikonloput kuin olen parisuhteessa ilmais siivoojana ja kokkina.
Ei se seksi niin ihmeellistä ole.
Vaikka miehellä olisi miljardin euron asunto niin ilmais siivoojana toimiminen ei enää kiinnosta. Haluan vain levätä ja nukkua vaikka vuokra-asunnossa.
Ainahan tuo hupakko voi laittaa OF:n tulille jos suunnitelma epäonnistuu. Kuka oikeasti tuolta haluaa mitään neuvoja, jotkut 15-18 v typykät?