Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Peppi Robinsonin, 25, mielestä miehen kuuluu maksaa laskut ja tarjota fyysistä turvaa parisuhteessa."

Vierailija
26.10.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009926790.html

Mitä mieltä? Olisitko miehenä valmis elättämään naisen ja maksamaan laskut? Olisitko naisena valmis tienaamaan omat rahasi, laittamatta niitä yhteiseen kassaan? Kuulemma muissa kuin pohjoismaissa tällainen järjestely yleistä. 

Kommentit (890)

Vierailija
621/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihanaa mammat, nyt saatte näitä miniöiks! Girl power!!!! Koska olen sen arvoinen!!!! 

Minun pojallani oli jonkun aikaan omanlaisensa peppi, jolla oli korkea käsitys itsestään. Hän edellytti, että poika maksaa kaikki kulut, toimii autonkuljettajana, tekee ruoan ja ylistää peppiä antamalla tälle kuukausittain heidän tapaamisensa merkkipäivänä lahjan. Vastavuoroisesti peppi tarjosi hapanta naamaa ja nyrpistelyä, kun lahja ei ollut sopiva, ja haukkumista, kun kuski ei ilmestynyt paikalle hetkessä.

En sanonut mitään, seurasin vain tilannetta. Annoin pojan iskeä kätensä p-skaan kyynärpäätä myöten. Nyt kun peppi on historiaa, ei enää ole (pojan puheiden perusteelle) pelkoa siitä, että seuraava tyttöystävä on uusi peppi. Kyllä poika oppi huomaamaan ahneen hyväksikäyttäjän.

Hyvä pointti. Kerran kun mies sekaantuu Pepin kaltaiseen psykopaattiin, oppii hän kyllä jatkossa olemaan varovaisempi.

Vierailija
622/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan Pepille ihanaa unelmaelämää jossain Kalifaatissa :). Taitaisi se islamin oppien ylistys loppua lyhyeen sharia-lain astuessa kuvioihin. Tämä lapsellinen tapaus napsii todellakin rusinoita pullasta näkemättä kokonaiskuvaa. Tätä se liika jenkki-influenssereiden seuraaminen saa aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei hyvä luoja. Nainen ei maksa puolia, sillä mies ei synnytä, imetä, laittaudu kahta tuntia treffeille, käy kynsihuolloissa tai tee emotionaalista työtä. :D

Jessus mitä sontaa. Mikään noista asioista ei ole naiselle pakollisia.

Aasialaiset miehet huolehtivat enemmän ulkonäöstään käymällä kampaajalla ja kosmetologilla ihoa huoltamassa, mutta silti siellä suunnalla (mm. Japani, Etelä-Korea) on kotiäitikulttuuri valloillaan. Toisaalta noilla suunnilla naisella on taloudellinen valta ja mies pyytää vaimolta ns. viikkorahaa. 

Olet vissiin lukenut  jotain ikivanhoja  juttuja.Aasiasa jos missä on voimissaan pikku sivusuhteet miehillä,varsikin jos pinkk a kunnossa.

Vierailija
624/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaunis nuori nainen. Eiköhän joku vähän vanhempi hopeakettu iski kiinni tuohon saaliiseen. Kyllä tuo elättäjän itselleen löytää, koska miehille merkkaa vain ulkonäkö ja nuoruus. Molemmat siis saavat mitä haluavat.

Toivottavasti näin. Semmoinen mies, joka ymmärtää tuota Pepin tarvetta tulla huolehdituksi ja samalla arvostaa bisnespuolta. Ja jos hopeaketulla ei ole perillisiä, niin miksipä ei naistaan hemmotella?

Vierailija
625/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos nainen tienaa itse omat rahansa, niin miksi ja mihin siihen kuvioon tarvitaan miestä?

Ei ymmärrä mitä joltain perässävedettävältä luottokortilta on annettavaa suhteeseen, jos kerran tunteetkin on jotain naisellista yksityisomaisuutta.

Siis eihän Peppi halua mitään perässävedettävää luottokorttia, vaan miehekkään miehen, joka ihan oma tahto edellä hemmottelee Peppiä. Miestä tarvitaan, jotta nainen voi tuntea itsensä rakastetuksi ja halutuksi. 

Vierailija
626/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen näkökanta että naisen kuuluisi saada ns. täyshoito siksi että JOUTUU tekemään enemmän, hoitamaan suhdetta, tekemään metatyöt, halutessaan synnyttämään lapsen - ja kestämään kuukautiset jotka ovat menstruoiville biologinen fakta. Jos joku haluaa järjestää asiansa noin ja puoliso on 100% mukana niin siitä vaan. En tosin ennusta pitkää liittoa mikäli suhteen emotionaalinen työ on kokonaan naisen harteilla (kokemusta on). Sen 50/50 ajatus on juuri se että mieskin tekee, hoitaa suhdetta ja tekee metatöitä siinä missä nainenkin, ja mikäli lapsia hankitaan niin ottaa vastuuta myös siitä että naisella tulee työelämään taukoja ja taloudellista vahinkoa. Viimeisenä pointtina sanoisin ettei miesten vapaamatkustusta tarvitse katsoa vaan sinkkuus on täysin validi vaihtoehto.

Vierailija
627/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tämänkaltaisessa suhteessa, kotiäitinä 8v. En kestänyt enää suhteeseen huomaamatta hiipinyttä henkistä ja taloudellista väkivaltaa, otin eron, nyt köyhä yh joka ei saa töitä koska aukko CV:ssä - mutta onnellinen. Ei enää ikinä kenenkään orja.

Jos silti lähdette tuohon, naiset, niin turvatkaa taloudellinen selustanne. Teille pitää maksaa kodin hoitamisesta kunnon palkkaa, ei millään kukkasilla ja meikkirahoilla. Pitäkää myös vähintään kymppitonnin erorahastoa.

Vierailija
628/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alan maksaa miehen kanssa puolet kaikki sinä päivänä kun... Miehet alkaa olemaan raskaana 4,5 kk mun puolesta, kokemaan kuukautiset, laittautumaan 2 tuntia treffeille, käymään kynsihuollossa, ostamaan meikkejä ja kauneudenhoitoa..."

Että mitähän vi**ua? Kaikki nämä asiat ovat valintoja, paitsi kuukautiset. Miten joku voi vaatia toisen maksamaan toisen valinnoista elämässä? Ei ole pakko olla raskaana, ei ole pakko 2 tuntia laittautua treffeille , jostain vi*un kynsihuollosta puhumattakaan.

Ravinnon ja nesteensaanti sekä oikeassa lämpötilassa pysyminen ovat pakollisia hengissä pysymiseen, kaikki muut ovat valintoja. Ihminen ei kuole jos ei käy kynsimanikyyrissä tai saa uusia meikkejä. 

Mikään ei vi*uta tässä maailmassa niin paljoo kuin typerät ihmiset. 

Kiitos ja anteeksi. 

Vierailija
629/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy mulle, mutta roolit toisin päin, naarasaviomies saa urautua kunnolla ja minä toimin miesvaimona ja huolehdin lapsista.

Onhan vuosi 2023, kyllä naisetkin voivat olla se leiväntuoja.

Vierailija
630/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole nainen enkä voi käsittää tätä. Nainen käy töissä ja pitää oman palkkansa itse. Mies käy töissä ja maksaa kaikki kulut koska naisella on menkat, hän synnyttää jos edes tekee lapsia, hänen pitää meikata 2 tuntia ja hän tekee enemmän metatöitä ja uupuu. Joo, yleensä nainen tekee enemmän metatöitä mutta ei kai ratkaisu siihen ja siitä johtuvaan uupumukseen ole se että mies maksaa laskut. Eihän se ole reilua eikä edes ratkaise mitään. Itse en kannata ainakaan lapsiperheessä tarkkaa 50-50 jakoa. Meillä maksetaan perheen yhteiset kulut tulojen suhteessa kun molemmat tekevät yhtä paljon töitä. Kotityöt jaetaan tasan. En odota mieheltäni jatkuvaa liehittelyä ja erilaisia lahjoja, haluan että olemme tasavertaisia kumppaneita ja vanhempia. 

Vierailija
631/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein naiivein kohta oli kyllä tuo "muista, ettet ole ruumistasi velkaa miehelle, vaikka hän maksaisi ravitolaillan". No et ole et, mutta mitä tämä Peppi oikeasti kuvittelee? Että mies maksaa kaiken, jotta Peppi voi käydä kynsihuollossa? Siis mitä on se substanssi, jonka Peppi tuo suhteeseen? Ja tuosta islamista sen verran, että siihen kyllä kuuluu sitten miehen tarpeiden täyttäminen, huvitti tai ei.

Vierailija
632/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sairasta.

Mikä teitä naisia vaivaa??

Haluatte parisuhteen ja perheen jossa mies on pelkällä lompakolla mukana ja dissaatte miehiä jotka olisivat teidän kanssanne puhtaasti koko sydämellään ja pitäisi teistä parempaa huolta kuin kukaan koskaan?

Mikä veettu teitä riivaa???

Raha edellä?? Oikeesti????

"miehiä jotka olisivat teidän kanssanne puhtaasti koko sydämellään ja pitäisi teistä parempaa huolta kuin kukaan koskaan" Missä fantasiamaailmassa sinä elät? "Reikä kuin reikä" hoette ja ihmettelette, kun ei naisia kiinnosta.

Vierailija
633/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihanaa mammat, nyt saatte näitä miniöiks! Girl power!!!! Koska olen sen arvoinen!!!! 

Minun pojallani oli jonkun aikaan omanlaisensa peppi, jolla oli korkea käsitys itsestään. Hän edellytti, että poika maksaa kaikki kulut, toimii autonkuljettajana, tekee ruoan ja ylistää peppiä antamalla tälle kuukausittain heidän tapaamisensa merkkipäivänä lahjan. Vastavuoroisesti peppi tarjosi hapanta naamaa ja nyrpistelyä, kun lahja ei ollut sopiva, ja haukkumista, kun kuski ei ilmestynyt paikalle hetkessä.

En sanonut mitään, seurasin vain tilannetta. Annoin pojan iskeä kätensä p-skaan kyynärpäätä myöten. Nyt kun peppi on historiaa, ei enää ole (pojan puheiden perusteelle) pelkoa siitä, että seuraava tyttöystävä on uusi peppi. Kyllä poika oppi huomaamaan ahneen hyväksikäyttäjän.

Ei sua äitinä yhtään pohdituttanut, että miten oli poika saanut tuollaisen ihmissuhdemallin, että moiseen lähti mukaan? 

Vierailija
634/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eipä tarvi enää ajatella että naiset on tasa-arvoisia miesten kanssa kun selvästikään naiset ei sitä tasa-arvoa edes halua

Yksi höyrähtänyt 25v typykkä = naiset? 🙄

Vierailija
636/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaikkein naiivein kohta oli kyllä tuo "muista, ettet ole ruumistasi velkaa miehelle, vaikka hän maksaisi ravitolaillan". No et ole et, mutta mitä tämä Peppi oikeasti kuvittelee? Että mies maksaa kaiken, jotta Peppi voi käydä kynsihuollossa? Siis mitä on se substanssi, jonka Peppi tuo suhteeseen? Ja tuosta islamista sen verran, että siihen kyllä kuuluu sitten miehen tarpeiden täyttäminen, huvitti tai ei.

Peppi kompensoi tuon seksittömyyden tilaamalla miehelleen seuralaisen pepin laskuun aina kun miestä haluttaa. ❤️ Tosin,eihän peppi voi silloin tulla raskaaksi ja synnyttää? Naisten logiikka on aina jotenkin..sanoisinko ..hmm ontuvaa? No tiedät mitä tarkoitan. En ala tässä suoraan sanomaan kun herkimmät provosoituisivat siitäkin tosiasiasta. 

Vierailija
637/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lastenhoito ja kotityöt jaetaan tasan, ja kummallakin on hyvä palkka. Joten jaetaan raha-asiat tasan. Jos hoitaisin kodin ja lapset yksin niin tietysti miehen pitäisi myös olla ”provider”. 

Vierailija
638/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sairasta.

Mikä teitä naisia vaivaa??

Haluatte parisuhteen ja perheen jossa mies on pelkällä lompakolla mukana ja dissaatte miehiä jotka olisivat teidän kanssanne puhtaasti koko sydämellään ja pitäisi teistä parempaa huolta kuin kukaan koskaan?

Mikä veettu teitä riivaa???

Raha edellä?? Oikeesti????

"miehiä jotka olisivat teidän kanssanne puhtaasti koko sydämellään ja pitäisi teistä parempaa huolta kuin kukaan koskaan" Missä fantasiamaailmassa sinä elät? "Reikä kuin reikä" hoette ja ihmettelette, kun ei naisia kiinnosta.

No heruuks? 

Koska sitähän halusit minun kysyvän? Ja nyt sinun maailman kuvasi pysyi ehjänä.. ole hyvä,eipä kestä.

Vierailija
639/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen naiset on itsekkäitä ja ahneita.

Vierailija
640/890 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainenhan on hyvin yleistä Venäjällä, Ukrainassa ja muissa Itä-Euroopan maissa. Siellä jos miehellä suinkaan on varaa, niin on itsestään selvää, että mies elättää naisen ja lapset kokonaan.

Itse olen melko lailla kuvatun kaltaisessa suhteessa mieheni kanssa. Tosin en itse käy töissä ollenkaan, mieheni elättää minut hyvin pitkälti. Ja mieheni on tosiaan venäläinen, joten tällainen järjestely on hänelle aivan luontainen. Jos venäläisellä miehellä on riittävä tulotaso, niin ei hänen vaimonsa silloin käy töissä. Se on hänelle kunnia-asia. Harvalla suomalaismiehellä toki on tällaiseen varaa - ja vielä vähemmän mielenkiintoa, koska suomalaiset miehet ovat itsekkäitä ja jopa omien lasten elättäminen on monelle suomalaismiehelle vastenmielistä. Hyh. Onneksi kävi itselläni onni, ja sain itselleni perhekeskeisen ja hyvin toimeentulevan venäläismiehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan