"Peppi Robinsonin, 25, mielestä miehen kuuluu maksaa laskut ja tarjota fyysistä turvaa parisuhteessa."
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009926790.html
Mitä mieltä? Olisitko miehenä valmis elättämään naisen ja maksamaan laskut? Olisitko naisena valmis tienaamaan omat rahasi, laittamatta niitä yhteiseen kassaan? Kuulemma muissa kuin pohjoismaissa tällainen järjestely yleistä.
Kommentit (890)
Helpointa noille kaikille olisi päästä maatalon emänniksi. Amerikassa on isäntiä joille kelpaa kotona viihtyvä ja mahdollisesti kotikoulun pitämisestä kiinnostunut nainen. Monihan saa lisätienestejä lastenhoidosta,siivouskeikoista tai käsitöistä. Annan ilmasia neuvoja millä pääset todennäköisesti vaimoksi. Aloita hakemalla kaupasta kynä sekä vihko. Panostamalla profiiliin karsit joukosta renkaanpotkijoita. Viestittele ainoastaan kattavien profiileiden omistajien kanssa joilta irtoaa kokonaisia viestejä. Liity yhdelle sivustolle kerrallaan. Googleta käyttäjien oikea nimi samaten kuvat.
Varsinaisiin ohjeisiin. Päätettyäsi kenet päästät livetreffeille leivo ja vie ensitreffeille puolofee/texas yumyum kakku. Miksi? Koska kyseinen piirras edesauttaa flirttailussa.Voit tarjota paperia. Amazonista hommatut couples cards pakka kielii siitä että haluat panostaa. Harjoittele laittamaan tukkaa,naamaa ja kynsiä kotosalla. Torista lähtee halvalla kauneudenhoitotuotteita. Netistä löytyy cheap antiage skicare recepes.Nettideitit:
https://www.farmersonly.com/#step/1
https://www.singlefarmersdating.com/
Toivottavasti Peppi ja kaltaisensa muistaa antaa sitten myös pesää silloin, kun mies sitä vaatii.
Vierailija wrote:
Ymmärrän mistä hän puhuu. Edesmennyt mieheni hoiti suuren osan asioista. Hän huolehti, että minulla on lämmin ja antoi takkinsa, jos tuli kylmä. Hän kantoi laukut ja kauppakassit yms. Täässä pieniä esimerkkejä. Se oli ensimmäinen suhde, jossa oli helppo pitää itsestä huolta, olla naisellinen ja halusi antaa miehelle huomiota samaan tahtiin. Tunsin siis itseni naiseksi ja hänet mieheksi. Tarvitaanko tuota jakoa? Ei, mutta itse nautin siitä. Hän ei siis estänyt minua tekemästä mitään. Enkä minä vaatinut häneltä. Se oli ihanan suhde.
Ymmärrät mistä hän puhuu... vai ymmärsitkö kuitenkaan.
Itse puhut pienistä herrasmiesmäisistä teoista, arkipäivän ritarillisuudesta. Peppi taas puhuu siitä, että miehen pitää maksaa kaikki. Täysin eri asia. Tuo mitä Peppi kannustaa tekemään, on maailman vanhin ammatti ja alkaa H:lla
Olisin täysin valmis elättämään hyvän naisen jos olisin rikas. Luultavasti lähes kaikki rikkaat miehet elättäisivät.
Tässäkin artikkelissa toimi taikasanana islam. Jeppistä vaa, ei mulle kiitos. Peppi voi lähteä kotiorjavangiksi jonkun sheikin hienoon palatsiin, hei hei vaan.
Ei miesten kannata mennä naimisiin. Ottaa ennemmin siivoojan ja käy maksullisissa niin koti pysyy siistinä ja pesää saa aina kun haluaa.
Elätän mielummin koiraa, kuin "Peppejä". Koira on luotettava ystävä ja aina iloinen kun tulet kotiin. Seksuaaliset tarpeet voin hoitaa tarvittaessa vaikka maksullisissa. Pitkässä juoksussa halvempaa, kuin elättää Pepin kaltaisia lorttoja.
Pepin kannattaisi ihan ensin harjoitella ulosantiaan. Kamala tapa puhua ja viljella niin hienoja trendisanoja. Uskon, etta han on nuori, en usko etta on korkeastikoulutettu.
Vai on pitanyt kuunella podcasteja hoksakseen ihan paivanselvia asioita ja nyt kauppaa niita ajatuksia eteenpain? Kuinka hukassa nykysukupolvi oikein on?
Tai ehka itse olin onnekas. Mummoni muistuttaa viela tana paivanakin, etta miehen varaan ei pida elamaansa laskea. Ammatti ja oma raha on kaiken a ja o, vaikka mies on miten perheen paa ja elattaja. Hanella on kohta 70 onnelllista aviovuotta takanaan.
Kertoo paljon Pepin älykkydestä että ottaa islamin esimerkiksi naisten itsenäisestä asemasta. "Islamissa nainen voi ansaita omat rahansa, eikä miehillä ole niihin oikeutta". Peppi tykkää poimia rusinat eri pullista, myös islamista. Ehkä kannattaisi Pepin tehdä tutustumismatka lähi-itään
Mä en oo koskaan ikinä ever sanonu, et naisten täytyy olla vaan miesten elätettävänä. In fact, mä en ikinä kannustais naisia olemaan vaan miesten elätettävänä. Mä kannustan naisia tekemään omat rahat ja silti pitämään ne rahat itsellään.
Peppi on siis koulutukseltaan KTM. In fact!
Vierailija wrote:
Ei hyvä luoja. Nainen ei maksa puolia, sillä mies ei synnytä, imetä, laittaudu kahta tuntia treffeille, käy kynsihuolloissa tai tee emotionaalista työtä. :D
Jessus mitä sontaa. Mikään noista asioista ei ole naiselle pakollisia.
Aasialaiset miehet huolehtivat enemmän ulkonäöstään käymällä kampaajalla ja kosmetologilla ihoa huoltamassa, mutta silti siellä suunnalla (mm. Japani, Etelä-Korea) on kotiäitikulttuuri valloillaan. Toisaalta noilla suunnilla naisella on taloudellinen valta ja mies pyytää vaimolta ns. viikkorahaa.
Naisen pitäisi olla ihan kaikella tapaa täydellinen ja naisen pitäisi aina tehdä niin kuin minä haluan että suostuisin naista elättämään
Jopas on taas... saisi opetella ensin ihmisten tavoille Peppi, että suostuisin elättämään.
Kyllä rahalle voi saada vastinetta! Kauneutta, terveyttä, nuoruutta = hedelmällisyyttä.
Moni mies vaihtaisi "Peppiin" jos voittaisi lotossa.
Ikivanha asetelma, mutta minkä nykynaiset unohtavat, on se, että pelkkä poseeraus ja seksi eivät riitä.
Tai sitten vastine on sen mukainen. Ja nimike.
Olen nelikymppinen nainen ja hirvittää tuollainen ajattelu.
Koko nykyajan deittailukulttuuri saa minut tuntemaan että niin naisissa kuin miehissä on jotain nykyään pahasti vialla. Jos jatkuvasti media suoltaa tällaista tuubaa niin mielenkiintoista seurata että onko täällä parinkymmenen vuoden päästä pelkkiä citysinkkuja ja toisaalta 5 lapsen suurperheitä. Kaikki normaalit tasa-arvoiset parisuhteet ja perhemuodot varmaan katoaa minä minä -maailman tieltä.