*o*JOULUMAMMOJEN viimeinen jouluinen vkonloppu*o*
Kommentit (26)
... mutta saa nähdä kuinka kauan vielä. Tänään on lupaavasti kipeät supparit alkaneet jo aamupäivällä. Välilä on tullut jo säännöllisesti 10min. välein mutta sitten taas tahti ja teho välillä hiipunut. Kuitenkin pisin väli ollut korkeintaan 30 min. Tuli tuossa päivällä yksi panadolikin otettua. Mies lähti jo veljensä kanssa ensimmäisiä pommeja ja raketteja ampumaan, että ehtii edes osan poksauttamaan jos lähtö vielä tulee. Niin minulla tosiaan ei enne tätä ole oikeastaan ollenkaan ollut kipeitä supistuksia. Tietenkin nyt heti kun tänne kirjoittelen supparit laantuvat ja kärvistelen täällä vielä pari viikkoa... :D Pitäänee kuitenkin kohta soitelle synnärille jos nämä vielä pari tuntia pysyvät yhtä kovina ja säännöllisen epäsäännöllisinä. Näin ensikertalaisena kun olen vähän epävarma että miten milloinkin toimia. Ja mielummin soitan turhaan kuin jätän soittamatta ja synnytän matkalla... :D
Ja taas supistaa... :/ ja tietty heti kun supistus on ohi alkaa hirvittävä möyriminen... Ilmeisesti aika tukalat oltavat mahassakin.
mirenna 40+5
no niimpä tietysti kaikilla muilla supistelee ja lähtö kohta koittaa.... mä jään yksin :( mulla ei niinku sit yhtikäs mitään :( alkas nyt mullakin vaan supistelemaan niin pääsen henkeen mukaan.....
--miilukka ja rv 41+5--
Kiitos vauvaonnitteluista, ihanaa kun vauva on jo kainalossa. Se odottavan aika kun on niin turkasen pitkä...
Vielä vähän on tätä vuotta jäljellä, jännittää ihan, kumman vuoden puolella Nefili, Kirsikkka ja Miilukka synnyttävät. Sieltä voi tulla tosiaan vaikka vuoden eka vauva, vaikkei viimeisessäkään mitään vikaa ole;)
Täällä istuskellaan miehen ja kahden pienen nukkuvan kanssa rakettien räiskettä kuunnellen. Isommat lapset ovat vielä ulkona katsomassa raketteja ja ampumassa paukkuja, tai siis tulivat just nyt sisälle.
Nyt täytyy alkaa keksimään jotain tekemistä, että pysytään hereillä puolen yön räiskeeseen asti.
Hyvää uutta vuotta kaikille ja paljon kunnon supistuksia synnyttämättömille palloille!
Kerkkis ja 11 päivän ikäinen rinsessa
... että olihan siellä vielä muitakin synnyttämättömiä palleroita kun tarkemmin luin. Eli tsemppiä kaikille tasapuolisesti, hengessä mukana on hän;)
Kerkkis edelleen kera rinsessan
hyvää uutta vuotta kaikille!!!
täällä minä, Miilukka edelleen yhtenä pallona :) ei tullu vuoden ensimmäistä vauvaa meille hyvinkäälle mutta vielä kerkee kuitenkin tulemaan ensimmäisen päivän vauva :) ei kyl tuntemuksii edelleenkään joten..... niitä odotellessa :)
--miilukka ja rv 41+6--
..... ja voimahalien kera kovasti supistuksia teille rakkaat siskot jotka vielä täällä puolella kärvistelette, tulkaa joutuin vauva-puolelle :)
MrsCruiser ja pikku-ukko 7 vkoa