Sanna hyvä, ökyily on vanhanaikaista ja mautonta!
Pröystäily, etenkin tilanteessa, jossa henkilö on pääminsterinä ollut ajamassa kokonaisen valtion lamaan ja väestön taloudelliseen ahdinkoon, tämä luksuksella leveily on varsin noloa ja iljettävää. Lisäksi täysin vanhanaikaista ja lapsellista.
”Suomesta löytyy joukko limusiinipalveluita, jotka tarjoavat tavallista taksia selvästi eksklusiivisempaa kyytiä. Palveluista kaikkein kalleimpien käyttäjiin kuuluu tätä nykyä muun muassa Sanna Marin.”
https://www.is.fi/autot/art-2000009905015.html
Kommentit (89)
Kaiken maailman formula- ja jäkispellejen ökyilyjä kyllä hehkutetaan. Mut ne onkin miehiä joille limusiini tai muskelivene munanjatkeena on ihan ok? Vain akoille kuuluu olla kateellinen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jutussa oli kyllä ihan hyvin selitetty, miksi näitä palveluja käytetään. Liittyy esim. vaitiolovelvollisuuteen.
Selityshän se on tuokin. En kyllä luottaisi taksikuskin "vaitioloon" virka-asioissa.
En minäkään, eikä mun työnantaja. Siksi työnantaja maksaa mulle työmatkoilla ollessani kuljetuspalvelun. Näiden kujetusyritysten kuskeille on tehty turvallisuus selvitykset ja he ovat kirjoittaneet alle laajat vaitiolosopimukset.
Ja minä vastaan vaan yhden yrityksen ulkomaankaupasta ja sopimuksista. Voin kuvitella että Marinin kohdalla vielä tarkemmat turvallisuustoimet.
Vierailija wrote:
Paljonko pitää istuttaa metsää, että saadaan Sannan limukyytien kuorma kuitattua?
Vai sinulla tämmösiä huolia... 🤭 Viläpä heti aamusta. Taskulaskimella varmaan selviää.. Hyvää päivän jatkoa toimisto hommiisi.. 🤗
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Se on normaalia vihervassu elämää. Maksatetaan kaikki verovaroilla.
Hän on yksityinen henkilö etkä sinä maksa hänen taksimatkojaan
Tällä henkilöllä on suorastaan sairaalloinen pakkomielle siitä, mitä hän kuvittelee jonkun vher- tai vasemmistolaisuuden olevan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Se on normaalia vihervassu elämää. Maksatetaan kaikki verovaroilla.
Kerro miten tässä tapauksessa? Helsingin taksipalvelut on kuralla Anne Bernerin jäljiltä. Eräät kuskit käyvät kuin basaarilla neuvotteluja hinnasta, ja eräs firma johdattaa henkilötietoja idän suuntaan.
Taksi Helsinki on luotettava toimija,on varmaan myös joitain muita.
Mitä se kenellekään kuuluu, mitä yksityiset yritykset tarjoavat työntekijöilleen, koska niitä ei makseta verovaroista.
Esim. Marinin työsuhde-etuihin, liikkui hän missä tahansa, kuuluu työsuhde-etuihin autonkuljettajat ja turvamiehet, jonka maksaa TBI.
Vai onko ap. joku kom munisti ja valtion pitäisi puuttua yrityksen toimintaan, mitä tarjotaan työntekijöille.
Muualla maailmassa Marinin tasoiselle tai TBI:ssä työkenteleville autonkuljettajat ovat arkipäivää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jutussa oli kyllä ihan hyvin selitetty, miksi näitä palveluja käytetään. Liittyy esim. vaitiolovelvollisuuteen.
Selityshän se on tuokin. En kyllä luottaisi taksikuskin "vaitioloon" virka-asioissa.
En minäkään, eikä mun työnantaja. Siksi työnantaja maksaa mulle työmatkoilla ollessani kuljetuspalvelun. Näiden kujetusyritysten kuskeille on tehty turvallisuus selvitykset ja he ovat kirjoittaneet alle laajat vaitiolosopimukset.
Ja minä vastaan vaan yhden yrityksen ulkomaankaupasta ja sopimuksista. Voin kuvitella että Marinin kohdalla vielä tarkemmat turvallisuustoimet.
Juuri näin. Ja kun kysymys on TBI:stä, jossa Marin työskentelee, turvallisuustoimet on viety korkealle ja tuskin Marin saa itse valita, käyttääkö taksia vai TBI kuljetussopimuksia, vaan matkat hoidetaan työnantajan määräysten mukaan.
Ihanko oikeasti ap. kuvittelet, jonkun TBI limusiinipalveluja kelpuuttavan keltä tahansa? Kuljettajan ja kuljettajan lähipiirin taustat tutkitaan tarkasti ja tehdään turvallisuus-selvitykset, johon pitää lähipiirinkin sitoutua. Jopa sidosryhmät tutkitaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Huomionhakuinen tempaus oli sekin leffassa kuvaaminen. Tarkoitus oli, että media huomaa, että viettää kerrankin aikaa pilku-emmansa kanssa. Läpinäkyvää.
Samanlainen tempaus oli vaahtokarkkien lämmittäminen kera Ex miehensä,ja sattumoisin paikalla olleen toimittajan kanssa.
Petteripäs otti selfien Espanjan kunkun kanssa. On se aikamoinen tempaus.
Vierailija wrote:
Paljonko pitää istuttaa metsää, että saadaan Sannan limukyytien kuorma kuitattua?
Onko ainoa joka niitä käyttää?
Vierailija wrote:
Se on nyt uusi normaali get over it boomer
Petteri boomer ajaa valtion piikkiin valtion autolla, jossa on vielä kuljettajakin. Köyhä kansa maksaa.
Vatunko väliä tuolla enää mitä hän touhuaa? Keskity oikeisiin ongelmiin.
Vierailija wrote:
Eli hänen tulisi suomalaispöljisrön mielestä matkustaa Peran tai Abdun kyydissä skodalla, vaikka työnantaja maksaa limusiinin? Jaaha.
Abdun kyydissä matka saisi sangen jännittävän ja ikimuistoisen vivahteen.
Siinä tarjotaan pelkän kyydin lisäksi samalla paljon muutakin. Turvapalvelua, ehdotonta luottamuksellisuutta, jopa asiointiapua ym. Pelkkä tavallinen Kovasen (tai vastaava) business-taksi ei tarjoa kaikkea samaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
niin, tavallisen taksikuskin, mutta nämä kyllä saattaa ollakin joltisenkin verran enemmän laatuluokiteltu turvallisuuden takia
Kuinkahan köyhiä palstalaiset on kun Sanna Marinin kaksi kertaa normaalia kalliimpi taksiajelua nähdään ökyiluksi?
Ihana juttu taas Sannan työkuvioista Hesarissa... 👍💗
Vierailija wrote:
Kyllä tuo MarinKaren sylettää mua!
Syle rauhassa. Niinhän pultsaritkin sylkee....
Vierailija wrote:
Kuinkahan köyhiä palstalaiset on kun Sanna Marinin kaksi kertaa normaalia kalliimpi taksiajelua nähdään ökyiluksi?
Tavallisessa taksissa on vaarana joutua seiskalehden otsikoihin. Kuski ei malta olla lähettämättä kuvaa Marinista.
Ja bussin kyytikin kallistuu, kiitos Petteri.