Olenko niuho. Auto, exä ja exän nyxä.
Teini ja aikuinen lapsi mun luona. Menevät tänään käymään isän puolen isovanhemmilla. Lupasin heille autoni lainaksi, vaikka pääsisivät isänsä kyydissä. Jotta pääset sitten omia aikojaan pois.
No exä ja sen nyxä keksivät, että menevät lasten kyydissä, jotta kumpikin voi ottaa viiniä. Mulle tää ei käy.
Kommentit (31)
Oikeasti ennen kuin eroaa kannattaa miettiä kaikki mahdolliset ongelmat, jota erosta seuraa. Tai oikeastaan jo ennen kuin pariutuu.
Oikein! En minäkään tossa tilanteessa antaisi autoa lapsille lainaksi että voivat olla exällesi kännikuskeina.
Mikä siinä on että etenkin jouluna moni nainen alkaa niuhottamaan ja valittamaan kaikesta?
Jos kuskattavat asuvat nuorten matkan varrella, niin ehkä silloin ok. Jos nuoret joutuvat ajamaan ylimääräistä ns juoppokuskeina, niin ei ole ok.
En ihmettele yhtään että ap:n exä on vaihtanut toiseen naiseen. Uskomaton niuhottaja ja valittaja.
Lapset menee nyt isänsä kyydissä ja jos haluavat aikaisemmin pois, minä käyn hakemassa. Isä olis viä ollut mulle ok, mutta ei sen uusi akka, jonka kanssa mua petti.
Ap.
Ei sopisi minullekaan moinen. Tuo on hyväksikäyttöäkin. Hehän sitten sanelevat sen takaisin tulonkin.
Vierailija kirjoitti:
Lapset menee nyt isänsä kyydissä ja jos haluavat aikaisemmin pois, minä käyn hakemassa. Isä olis viä ollut mulle ok, mutta ei sen uusi akka, jonka kanssa mua petti.
Ap.
Oikein. Viiniä litkivätt aikuiset eivät välttämättä halua lähteä silloin kun lapset haluavat. Lapsethan halusivat aiemmin pois. Pidät hyvän huolen lapsistasi.
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Katkeruudella pilaat lähinnä oman elämäsi. Kun tuo kyyditseminen ei olisi vaikuttanut mitenkään omaan elämääsi, niin niuhottamistahan se on. Eri asia, jos se ei olisi lapsista ollut hyvä ajatus.
Joo olet niuhottaja. Ei kannata antaa autoa lainaan, jos vielä pitää kontrolloida kenet lapset saavat siihen autoon ottaa kyytiin.
No miksi ei käynyt? Jos lapsi haluaa antaa kyydin isälleen, niin mitä pahaa tuossa nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Lapset tuosta vaan kärsii.
Eikä kärsi. Jos ap antaa auton lainaan sillä ajatuksella, että lapset pääsevät halutessaan pois. Sitten suunnitelma meneekin niin, että lapset joutuu juoppokuskeiksi. Lasten hyväksikäyttöä. Ap ajatteli lapsia, isä ajatteli vain viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kärsi. Jos ap antaa auton lainaan sillä ajatuksella, että lapset pääsevät halutessaan pois. Sitten suunnitelma meneekin niin, että lapset joutuu juoppokuskeiksi. Lasten hyväksikäyttöä. Ap ajatteli lapsia, isä ajatteli vain viiniä.
Ehkäpä se lapsi haluaa olla kuskina ja voi näin viettää enemmän aikaa isänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä se lapsi haluaa olla kuskina ja voi näin viettää enemmän aikaa isänsä kanssa.
Miksi isä ei tarjonnut omaa autoaan noihin kuskihommiin, vaan ap:n auto oli se, jolla kuljetus olisi tapahtunut?!
Vierailija kirjoitti:
Jos kuskattavat asuvat nuorten matkan varrella, niin ehkä silloin ok. Jos nuoret joutuvat ajamaan ylimääräistä ns juoppokuskeina, niin ei ole ok.
Et sinä sitä päätä, vaan ne nuoret itse päättävät, haluavatko kuskata.
Kyllä sitä on monenlaista niuhottamista olemassa, tämmöistä jouluniuhottamistakin näköjään. Selvästi aikuiset lapset ovat vielä äiteen esiliinan nauhaan sidottuja.
No olet tosiaan niuho. Noi on just sellasia syitä, mitkä osuu koviten vaan lapsiin. Lapsista tuntuu varmasti kurjalta, kun sulle ei sovi että ottavat isänsä kyytiin.
Sinuunhan asia ei oikeasti vaikuta yhtään mitenkään, kun et edes ole sen auton kyydissä.