Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millasta palvelua olet saanut gigantissa

Vierailija
25.10.2023 |

Itse ostin joskus satasen puhelimen, niin päälle tarjottiin jotain monen kympin vakuutusta yms tilpehööriä. Ostin vain sen puhelimen ja sen jälkeen en ole enää kyseisessä lafkassa käynyt. 

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa palvelua. Liikkeestä haen vain sellaisia tuotteita, mitkä saa suoraan kainaloon. Loput tilaan noudettavaksi noutopisteeseen.

Vierailija
22/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

https://www.gigantti.fi/magazine/palvelut/television-kalibrointi-kannat…

:D

Siis tuleeko ne kotiin säätämään värit olohuoneen oloihin sopivaksi vai ihan gigantin rakahuoneessa tietävät millaiset valaistus sun muut olot telkkarin ostaneella on olohuoneessaan.

Aika älyttömältä tuo kuulostaa jo luettunakin saati että tekevätkö televisiolle mitään ja mihin kiinnittävät nuo calibrointivälineet ohjelmistoineen telkkarissa ja mistä säätävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu kauppa. Kalibrointi my ass!

Vierailija
24/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse tuollakaan enää käydä  : D

Vierailija
25/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin ostamaan pesukonetta, niin tarjottiin kuljetuksessa vaurioitunutta pesukonetta, että siinä olisi halpa kone. Oltiin ostamassa kestävää pesukonetta, joten ei oltu ostamassa sitä halvinta, eikä varsinkaan kuljetuksessa vaurioitunutta.

Vierailija
26/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni työskenteli siellä. Siis ex.

Vierailija
27/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Meiltä löytyy kolorimetri kotoa. Kalibroimme itse televisiot ja tietokoneiden näytöt.

Vierailija
28/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Meiltä löytyy kolorimetri kotoa. Kalibroimme itse televisiot ja tietokoneiden näytöt.

En yhtään epäile.

Vierailija
29/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se oli just melkein sen 1/3 lisää hintaa telkkariin tämä näiden kalibrointi. Laitetta olisi pidetty siellä jonkin aikaa kauemman ja ’teknikko’ olisi sitä sitä sit säätänyt, näin mulle kertoi myyntitykki 21- vuotias mustekynä valmiina kädessä että nyt piirretäänkin tädille ruutupaperille sellainen selventävä kuva että kauppa käy.

Tuhansista euroista vetoa että se kalibroija on joku niistä myyntijannuista joka sen verran avaa sitä laatikkoa että siitä huomaa että se on avattu.

Vierailija
30/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oltiin ostamassa 86-vuotiaalle mummolleni perustelevisiota. Rupesi innokkaasti myymään televisioon jotain yli satasen "kalibrointia" jolla saa värit mukamas paremmaksi :D 

Vanhempani olivat hölmöyttään ottaneet tuollaisen kalibroinnin. No, värit ja asetukset oli säädetty aivan päin persettä. 

Vierailija
31/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Menin ostamaan astianpesukonetta tietyt speksit mielessä ja kysyin, mitä löytyy. Myyjä esitteli vaihtoehdot, jotka olivat kaikki yli 1000 euroa. Kysyin, eikö löydy edullisempaa spekseilläni, ei kuulemma löydy. Kiitimme ja lupasimme miettiä, kiersimme seuraavaan hyllyväliin ja eikös siellä ollut kokonainen rivi speksieni mukaisia koneita hintaan noin 500 e.

- Halusin ostaa imurin, halpa perusmalli riitti tarkoituksiini. Myyjä väitti, että kaikki halvat ovat huonoja ja kestävät juuri takuuajan, sitten hajoavat. Menin toiseen kauppaan ja ostin halvan imurin, joka on minulla vielä käytössä 10 v myöhemmin.

- Olin ostamassa tietokonetta, mutta jouduin poistamaan, kun myyjä piereskeli (äänettömästi) ja raapi takapuoltaan koko ajan.

Vierailija
32/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ihan hyvää palvelua ja on ollut asiallisia myyjiä. Yleensä olen kyllä etukäteen perehtynyt ostettavaan, mutta jos on ollut jotain kysyttävää niin olen saanut vastaukset. Jotain ovat tyrkyttäneet, mutta kiitos en tarvitse kyllä lopettaa sen mussutuksen. Ihan sama Powerissa, Veikon Koneessa, Verkkokaupassa jne. mistä nyt milloinkin olen jotain hankkinut.

Vierailija
33/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vittuuntunut ole käyn silloin tällöin  pällistelemässä ja väännän luukkuja ja ovia vituralleen voi voi. poliisin numero numero urkintaan. suomen ala arvoisin ketju.

Vierailija
34/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan lähtöä odotellessa käytiin pari vuotta sitten Forumin Gigantissa, jossa oli tarjouksessa houkuttelevat vastamelukuulokkeet. Myyjäjuippi ei suostunut antamaan niitä minulle kassalle vietäväksi, ennen kuin oli selvitetty puhelinliittymäni tiedot. Yritti onkia myös laajakaistaliittymäni tiedot eikä ollut millään uskoa, että meillä on taloyhtiön laajakaista eikä operaattoria voi vaihtaa.

Junan lähtö lähestyi. Pääsin m u l k vistista eroon ja kassalle vasta kun aloin kirkua täysillä. Kuulokkeet ovat olleet hyvät ja puhelinlasku oli pitkän aikaa muutaman euron pienempi kuin ennen, mutta silti jurppii heidän myyntistrategiansa ja kaverien kertomukset heidän ns. takuuhuolloistaan niin huolella, etten sittemmin ole käynyt missään heidän netti- enkä kivijalkamyymälässään enkä käy. 

Vierailija
35/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

niin vittuuntunut ole käyn silloin tällöin  pällistelemässä ja väännän luukkuja ja ovia vituralleen voi voi. poliisin numero numero urkintaan. suomen ala arvoisin ketju.

Jahas, saatiin ulosannin perusteella myös gigantin myyntiedustaja paikalle! Tervetuloa! Kerros nyt suoraan onko se kalibrointi vaan puhtaasti lisämyyntiä?

Vierailija
36/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjän pakeille on vaikea päästä koska asiakkaita tuntuu olevan paljon kellonajasta riippumatta. Saldot ei aina pidä paikkaansa, eli joskus tuotetta ei löydy vaikka pitäisi. Muuten ei ihmeellisempiä kokemuksia.

Vierailija
37/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen tietää, että tuolla alalla on yleisestikin provikkaan perustuva myyntityyli, ei siinä  mitään ihmeellistä sinänsä. Gigantissa en ole kokenut mitään pahempaa kuin muuallakaan, ehkä ne eivät tällaiselle keski-ikäiselle ja itsepäiselle miehenkörmylle lähde hirveästi koittamaan.

Väkisinmyynti on perseestä ja välillä jopa epäeettistä, kuten olemme nähneet, mutta toisaalta kyllä peräänkuulutan vähän myös ihmisen omaa vastuuta toiminnastaan. Mistä tulee tämä kuttuuri, missä ei osata tai uskalleta kieltäytyä asioista selkeästi, tai sanoa vaikka suoraan että en ymmärrä tätä ihan täysin, joten en ota tätä nyt. Toki jos joku vanhus on jo mieleltään niin sairas ettei ole ihan kaikki kotona, niin silloinhan vastuu siirtyy myyjäpuolelle selkeästi.

Vierailija
38/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolto on toiminut hyvin, myynti riippuu myyjästä - jotkut tyrkyttävät, Virtanen ja Lahtinen kertoivat tuotteesta.

Vierailija
39/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonoa. Ehkä sattunut vaan minun kohdalle, mutta kaikissa niissä myymälöissä joissa olen käynyt, myyjät ovat olleet jtn 25-30v jätkiä. Ei minkäänlaista asiakaspalveluasennetta, vaan pikemminkin ovat törkeitä päin naamaa. Mulla on yleensä aikaa vklppuisin käydä ostoksilla, ja en silloin jaksa laittaa meikkiä. Laitan kyl aina suhtkoht siistit vaatteet ja muutenkin olemus on siisti, mutta silti katsotaan nenänvartta pitkin ja puhutellaan epäasiallisesti. Kysyin kerran, missä ovat sähköhammasharjat ja myyjä jäi seisomaan siihen hyllyn päähän kädet puuskassa, ikään kuin vahtimaan, mitä teen. Kun etsin yhtä tiettyä mallia, myyjä sanoi: "se on meidän kallein malli, sulle sopii toi edullisempi". Ookei, onpa järkevästi sanottu asiakkaalle. Eikä suostunut edes näyttämään sitä kalliimpaa mallia. Tokaisin vaan sitten myyjälle että "no sittenhän meitä on kaksi - sullekin sopii selvästi toi köyhemmän väen malli". Toinen on se, että ne aina yrittää kaupata niitä lisäpalveluja ja loppujen lopuksi jää epäselväksi, mikä se lopullinen hinta edes on. Uskoisivat edes kun asiakas sanoo, ettei kiinnosta.

Vierailija
40/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina maksanut tuotteen etukäteen netissä ja vaan hakenut gigantista. Kassalla on ollut naispuolinen myyjä, joka ei ole tyrkyttänyt mitään. Se ihmetyttää, että tuolla ei ole ollut mitään kärryjä, joilla tuotteen voi raahata, joutuu tyyliin kantamaan. Outo kauppa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän