Silloin kun käyt baarissa, niin lähestyvätkö miehet usein sinua?
Kommentit (51)
25v. Tiedän näyttäväni hyvältä, ja kyllä, lähestyvät. 99,99% näistä lähestymisistä vain toivoisin jäävän tapahtumatta.
Ei oo koskaan lähestytty. Yleensä päällä mustat pillit ja joku vähän hienompi paita ja nilkkurit. Olen ruma ja perusilmeeni on vihainen.
Vain negatiivisessa mielessä haluavat tulla kertomaan mielipiteensä minusta, olemuksestani, ulkonäöstäni, oletetuista luonteenpiirteistäni jne.
Vierailija kirjoitti:
Vain negatiivisessa mielessä haluavat tulla kertomaan mielipiteensä minusta, olemuksestani, ulkonäöstäni, oletetuista luonteenpiirteistäni jne.
-Olisit nätimpi jos hymyilisit vähän
-Taidat olla aika ujo
-Siskosi on kauniimpi
-Onko toi kaverisi sinkku?
-Sori mutta pakko tulla sanoon, että sulla on vessapaperia kengänpohjassa
-Saako tän tuolin ottaa?
-Väistätkö vähän?
Tuossa lueteltuna ne lähestymiset joita miehiltä tulee mun suuntaan.
Kyllä, aina. En kyllä enää käy kovin usein, ehkä 2-5 x vuodessa jossain, mutta kyllä joku/jotkut aina lähestyy.
Ikä 43, normaalipainoinen, pitkähiuksinen, nätti, pukeudun naisellisesti mutten paljastavasti.
Kyllä lähestyy, useamman kerran illan aikana. Viime viikonloppuna niin kiva tyyppi, että melkein harmittaa olla varattu.
Pukeudun yleensä mekkoon, mikä ei paljasta mitään, sillä näkyvä rintavako tai lyhyt helma ei vain sovi minulle. Viimeksi mekkoni oli tummansininen ja vähän fiftarimainen. Hiukset oli auki, meikkiä hyvin vähän ja korut hillittyjä.
Olen 42-vuotias ja ylipainoinen, mutta minulla on kauniit kasvot ja olen perus iloinen luonne.
Vierailija kirjoitti:
No eipä juuri koskaan. Ei missään iässä. No en ole käynytkään yli vuosikymmeneen missään, mitäpä sitä yksinään istuisi juomassa kalliita juomia, voi yksin juoda kotonakin.
homehdu sinne pihtari. ja yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo koskaan lähestytty. Yleensä päällä mustat pillit ja joku vähän hienompi paita ja nilkkurit. Olen ruma ja perusilmeeni on vihainen.
Oletko ajatellut pukeutua hieman värikkäämmin? Se toisi kontrastia murjottavalle perusilmeellesi.
Kyllä joskus. Olen ylipainoinen ja on tumma paksuhko pitkä tukka. En käytä meikkiä ja on nätit vaatteet. Ei näy paljasta pintaa. Olen 53v.
Vierailija kirjoitti:
En käy missään räkälöissä.
Kuka niistä on puhunut?
Käyn harvoin baareissa, mutta käyn silloin kun siellä on elävää musiikkia. Olen 60+ ja ylipainoinen ja minua haetaan tanssimaan pitkin iltaa. Ihan nuoretkin miehet hakee tanssimaan ja minulla on myös mieheni mukana, mutta hän harvoin tanssii kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Eivät, koska käyn mieheni kanssa.
Et käy koskaan ilman miestä?
Nuorempana jatkuvasti, mutta nykyään 48-vuotiaana hyvin harvoin. Olen lyhyt, normaalipainoinen, kasvot ovat ihan ok mutta kyllähän niissä jo alkaa ikä näkyä. Pukeudun polvien yläpuolelle ulottuviin hameisiin ja paitoihin, joista eivät juuri muodot näy.
Vierailija kirjoitti:
Eivät, koska käyn mieheni kanssa.
Mullakin on aina mies mukana, mutta kyllä minua silti haetaan tanssimaan. Miestänikin haetaan, mutta hän ei lähde tanssimaan, kun jostain syystä häntä hakevat vain hyvin humalaiset naiset ja vasta loppuillasta.
No eipä juuri koskaan. Ei missään iässä. No en ole käynytkään yli vuosikymmeneen missään, mitäpä sitä yksinään istuisi juomassa kalliita juomia, voi yksin juoda kotonakin.