Millasta palvelua olet saanut gigantissa
Itse ostin joskus satasen puhelimen, niin päälle tarjottiin jotain monen kympin vakuutusta yms tilpehööriä. Ostin vain sen puhelimen ja sen jälkeen en ole enää kyseisessä lafkassa käynyt.
Kommentit (130)
Ostin tiskikoneen, sen liittämisen paikoilleen ja vanhan poisviennin. Tiskikone tuli, mutta liittäminen ei ollutkaan vain letkun tökkäämistä valmiiseen paikkaan. "Asentajilla" ei ollutkaan oikeuksia toimia. Uusi kone olohuoneeseen ja taistelu myyjän kanssa kesti parisen viikkoa. Minun olisi myyjän mukaan pitänyt maksaa oikealle asentajalle koneen liittäminen. En siihen suostunut, koska olin maksanut asentamisesta. Oikea putkimies kertoi, että hän kävi melko usein asentamassa koneita, jotka Gigantti oli luvannut asentaa. Melko usein asiakkaat hänen mukaansa maksoivat hänen laskunsa, vaikka olivat Gigantille jo maksaneet asennuksesta.
Olen ostanut gigantista:
-tulostimen, myyjä, jolta kysyimme tulostinta, kirjoitti lapun, jossa luki hänen myyjä numero, se piti antaa kassalle. Tiesimme valmiiksi minkä tulostimen haluamme, joten myyjälle helpot provikat
-puhelimen, tarjoustuote, johon saimme häälahjaksi ostetun tuotteen palautuksen käytettyä, olimme saaneet tavaraa x 2 kpl lahjana, kun olimme vahingossa itse laittaneet sen listaan 2. Kuitti oli 2v vanha, kun puhelimen ostimme, joten ihmettelimme, että kelpasi. Myyjällä oli 3-4 numeroa liian isot, henkseleillå roikkuvat housut, jäi vaan mieleen...
-kahvinkeittimen, johon kassa tarjosi vakuutusta, oli halpa keitin ja vakuutuksen hinta/vuosi oli keittimen hinta, joten ei, emme ostaneet vakuutusta vaan olisimme tarvittaessa hakeneet uuden... Hinta alle 20€, kieltäytyminen uskottiin kerrasta, ei mitään pahaa sanottavaa
-tietokoneen verkossa, postitettiin tilattuun pakettiautomaattiin, kaikki Gigantin puolesta ok
-pyykinpesukone x2, jälkimmäinen päivittäisessä käytössä edelleen. Tilattiin verkosta molemmat, ensimmäiseen otettiin kuljetus ja asennus (Hakonen hoiti tämän mallikkaasti), toinen haettiin itse myymälästä. Ei tyrkytetty mitään ylimääräistä kummallakaan kertaa. Ensimmäinen hajosi 2-3 päivää takuuajan päättymisen jälkeen, mutta tämä oli halpsmallin, ei Gigantin syytä
-sain työnantajalta lahjaksi tuotteen, jonka takuuhuolto/-vaihto oli yllättävän hankalaa. Tiskillä kesti n. 45 hoitaa näin yksinkertainen asia, kun ensin olin jonottanut siihen tiskille 30-40 minuuttia.
-kävin kysymässä videotykkiin johtoa+liitintä x. Myyjän mielestä liitintä x ei ole heillä ollenkaan valikoimassa, vaikka verkkokauppa niin väitti. No eipä sitä liitintä löytynyt mistään kilpailijoidenkaan "kivijalkamyymälöistä". Tässä tapauksessa täytyy kyllä todeta, että myyjä yritti myydä kaikkea turhaa. En ollut niitä ostamassa, joten kauppoja ei tullut ja meni Gigantti taas hetkeksi boikottiin.
Olen saanut Gigantissa hyvää ja asiantuntevaa palvelua, viimeksi vuosi sitten kännykkää ostaessani. Myyjä kysyi, millaisiin asioihin kännykkää käytän. Kun totesin, että käytän kännykkää soittamiseen ja tekstiviestien lähettämiseseen sekä joskus selaan hiukan internetiä (suurimmaksi osaksi käytän nettiä läppäriltäni), hän totesi, että minulle riittää sitten halvempi perusälykännykkä. Sellaisia hän esitteli ja sellaisen ostin ja olen ollut kännykkääni erittäin tyytyväinen. Minulle ei yritetty kaupitella mitään kallista kännykkää eikä kalliita lisälaitteita ym. Olen vähän yli kuusikymppinen nainen.
Olen saanut ihan hyvää palvelua. Olen sanonut että en tarvitse muuta kuin tämän mitä tulin ostamaan. Useimmiten tosin en edes juttele myyjien kanssa käytävillä, einole näkynyt tyrkyttämässä mitään.
Itse olen saannut Gigantista juuri sen ja vain sen mitä olen halunnut. Kyllä joskus myyjät tarjoavat sitä ja tätä ja tuota varsinaisen ostoksen lisäksi mutta vielä en ole hyvästelemässä Giganttia.
Te samat asiakkaat käytte sit kitisemässä tiskillä kun ei huolto katakkaan korjauksia kun on koira pureskellut puhelimen rikki:D Terveisin, Gigantin varastotyöntekijä
Menin ostamaan pakastinta niin myyjä alkoi puhuu sähkösopimuksesta.
Viimeksi vein sinne vanhan pölynimurin SER-kierrätykseen ja ilmoitin sen tuomisesta myyjälle. Myyjä otti sen vastaan, eikä yrittänyt myydä mitään.
Hai adapterin reissuun
kävin kysymässä
todi tympeää - piti patistella myyjää
Mä olen säästynyt mitä ilmeisimmin monenlaisilta harmeilta kun olen täysi-ikäiseksi tultuani ostanut kaikki kodinkoneet ja viihde-elektroniikan paikallisesta yrittäjävetoisesta kivijalkakaupasta joka kuuluu nykyään Veikon Koneen ketjuun. Jos jotakin ei ole ollut hyllyssä, se on tilattu. Aina takuuvarmasti hyvä palvelu tutuilta myyjiltä, tarvittaessa kotiinkuljetus ja käyttöasennus samaan hintaan eikä koskaan kaupata ylimääräistä ja sanotaan reilusti jos katsomastani tuotteesta on mahdollisesti vielä paremmin tarpeitani vastaavia versioita olemassa mutta ei silti tuputeta väkisin. Lienee kaikki sitten perua siitä että vanhempani itsekin ovat aikoinaan olleet yrittäjiä ja suosineet tätä sekä paikallisia muitakin yrittäjiä ja liikkeitä aina kun se suinkin on ollut mahdollista.