Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millasta palvelua olet saanut gigantissa

Vierailija
25.10.2023 |

Itse ostin joskus satasen puhelimen, niin päälle tarjottiin jotain monen kympin vakuutusta yms tilpehööriä. Ostin vain sen puhelimen ja sen jälkeen en ole enää kyseisessä lafkassa käynyt. 

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut hyvää kohtelua aina Gigantissa. Välillä on kysytty, että onko tarvetta tai kiinnostusta lisälaitteelle tai paremmalle takuulle, mutta on riittänyt aina yksi ei. Liittymää haluavat myös päivittää, mutta kun kerron olevani tyytyväinen nykyiseen, niin eivät jatka. Elisan liikkeessä ja ulkomyymälöissä taas on eri meininki. Siellä aletaan jankuttamaan, sotketaan ajatukset ja yritetään huijata ottamaan tabletteja ja liikkuvia nettejä.

Vierailija
62/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En tarvitse palvelua. Olen jo valinnut/tilannut tuotteen kun menen liikkeeseen.

En muista häiritsevää tuputusta sen enempää kuin muuallakaan - "ei kiitos" toimii.

Vanhaa isääni vedättävät kyllä 6-0 aina kun hän käy tuolla.

Ehkä niillä myyjillä on joku sisäänrakennettu kusetustutka. Tai annettu ylempää ohje, että vanhuksia ja nuoria tyttöjä ainakin voi vedättää rauhassa 

Yrittivät kyllä huijata nuorta tyttöä TV kaupoilla kun meni ostamaan tosi tarjouksesta.  Siinä ei kuulema ollut sitä eikä tätä tarpeellista.  Yrittivät yli puolta kalliimpaa, mutta tyttö oli selvillä kaikesta ja otti sen mitä meni ostamaan.

Itse en niistä ymmärrä, olin vaan maksajan ominaisuudessa mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhus ostaa uuden telkkarin kaapeliverkkoon, niin  virittämättähän jää. Ovat ne sen verran automaatteja nykyisin, että androidpuhelimella pitäisi muka virittää. En kyllä haluaisi tietojani enempää googlelle jakaa, kuin on pakko. Ihan uskomatonta, että television katseluunkin pitäisi tunnistautua, syöttää puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet.

Onnistuihan se naapurin telkkarini viritys lopulta, apua sain gigantin myyjiltä.

Vierailija
64/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti kaynyt siiná putiikissa, molemmilla kerroilla nuoret miesmyyját juttelevat keskenáán eivátká huomaa asiakasta ollenkaan. Eka kerralla saatiin lopulta ostettua pakastin kotiinkuljetuksella koska asuttiin kolmannessa kerroksessa eiká hissiá. Pakastin tuli pihalle ja kuski tuli minua selkávaivaista pyytámáán kantokaveriksi, joutui hakemaan firmasta kauluspaitakaverin kumppanikseen. Lopulta pakastin saapui asuntoon mutta kantajilla oli kádet veressá...

Vierailija
65/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta vanhaan lähes 2000€:n tv:seen tuli vikaa, eivätkä suostuneet edes tutkimaan vaikka pitäisi olla kahden vuoden takuu. Sain numeron maahantuojalle, jota ei myöskään kiinnostanut.

Vierailija
66/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen viimeksi asioinut Gigantissa vuosia sitten. Tilasin etukäteen tuotteen ja kävin sen hakemassa. Muistaakseni tarjottiin jotain lisämyyntinä jotain tilpehööriä, mutta en ostanut.

Nythän saa lehdistä lukea, miten ovat vanhuksia vedättäneet. 

Toinen syy, miksi en enää tykkää asioida Gigantissa on se verkkokaupan market place, eli Gigantti ei itse enää ole myyjä kaikkien Gigantin verkkokaupan tuotteiden kohdalla, vaan ne voi tulla vaikka mistä ulkopuolisilta yhteistyökumppaneilta ja varastoilta. Minusta koko homma vaikuttaa nykyisellään sekavalta ja epäluotettavalta. Elektroniikkaa en uskaltaisi noin tilata.

Mä olin aikeissa ostaa lattioiden höyrypuhdistimen. Pyysin myyjää kertomaan tuotteesta ja hän vastasi että ei hän tiedä kun se on juuri tuollainen Market Place - tuote. Kertoi kyllä että netistä löytyy varmasti tietoa googlaamalla. Osa fyysisen kaupan ideasta on siinä, että myyjät tuntevat tuotteet ja osaavat kertoa niistä. Tein sitten omat tutkimukseni ja tilasin suoraan netistä. 

Vierailija
67/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, että en varmasti asioi siellä, koska en voi sietää sitä "palvelua". Jos sanon, että haluan vain sen puhelimen tai nämä puhelimet, jauhetaan ja jauhetaan aivan kaikkea muuta, vaikka sanoin jo, mitä haluan. Ja ei, teille ei kuulu pätkääkään, kelle puhelin tai puhelimet on tulossa ja mitä niillä tehdään. Sekin, että haluaa maksaa suorilta ostoksensa, on ongelma.

Onneksi on olemassa muita paikkoja, jossa saa mitä haluaa ilman typeryyksiä ja myyvät mielellään, kun joku haluaa ostaa. Helkatti, välillä tuntui niin kuin olisi kuulusteluissa pelkän puhelimen ostamisen takia. 

Vierailija
68/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabletin kylkeen kaupattiin joku ekstraturvavakuutus. Myyjä ei maininnut mitään, että se laskutetaan kuukausittain. Oli puhetta vain halvasta kertasummasta. Onneksi sain sen peruttua nettisivujen kautta. Määräaikainen nettiliittymä kaupattiin myös ja siitä käytettiin nimeä "hintatakuu" kun hinta ei nouse määräajan aikana. Täysiä kusettajia siellä töissä, en mene enää ikinä liikkeeseen vaan tilaan netistä kotiin tai vältän koko paskapuljua jatkossa!!

Vierailija
69/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just sellaista mistä lehdet nyt kirjoittavat. Hesarissa oli  kerran iso ilmoitus tietystä jääkaapista, mikä oli heillä tarjouksessa. Kun mentiin samana päivänä katsomaan ja ostamaan, sanoivat, että heillä ei ole sitä nyt myymälässä, ja se on aika huonokin, mutta tällainen kalliimpi malli löytyy ja on paljon parempi. Eipä tullut kauppoja. En ikinä enää mene Giganttiin. Ostan muualta ja vain sitä mitä itse haluan ja tarvitsen, en yhtään mitään muuta. 

Vierailija
70/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa, tilasin heiltä verkkokaupan kautta television. Hain telkkarin Matkahuollon toimipisteestä ja pihalla huomasin pakkauksen olevan hajalla. Avasin laatikon kotona ja näyttöosa oli mennyt säpäleiksi. Olin yhteydessä Giganttiin ja he olivat sitä mieltä että olin hajottanut pakkauksen ja television itse. Väännön jälkeen sain ohjeet palauttaa pakkauksen lähimpään liikkeeseen ja kun sain rahat takaisin päätin etten enää koskaan astu siihen liikkeeseen enkä ole jatkossa Gigantin kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
71/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok palvelua. Olen ostanut mitä olen mennyt hakemaan Mulle on ihan turha tyrkyttää ylimääräisyyksiä, joita en tarvitse.  Ei ne totta puhuen ole yrittäneetkään. 

- Vaarallinen Puhelinmyyjä

Vierailija
72/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut minkäälaista palvelua, hain sitten Powerista uuteen keittiöön kodinkoneet.

Vierailija
73/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihan ok palvelua. Olen ostanut mitä olen mennyt hakemaan Mulle on ihan turha tyrkyttää ylimääräisyyksiä, joita en tarvitse.  Ei ne totta puhuen ole yrittäneetkään. 

- Vaarallinen Puhelinmyyjä

Lisään, että seniori-iässä olen ja voisin periaatteessa olla otollinen kohde kaikenlaisille ylimääräisyyksille. Kukaan ei kuitenkaan ole yrittänyt mitään yltiökaupustelutyrkyttämistä. Ehkä näytän kiukkuiselta vanhukselta ja varovat.  It-alan taustaa melkein 20 vuotta niin ihan turha yrittää kusettaa

Vierailija
74/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutama vuosi sitten useampia kodinkoneita ja Gigantista löysin kaikki. Paikan päällä myyjä jankkasi 15 minuuttia miten pyykinpesukone on huono valinta ja yritti väkisin myydä toista. Kerroin mitat ja että asun yksin ja siitä huolimatta yritti isoa perhemallista laitetta myydä. Kalliilla tietenkin. Jos olisi ollut kyse siitä yhdestä koneesta, olisin lähtenyt kävelemään. 

Viime vuonna kävin katsomassa kännyköitä eikä kukaan n 7 veljeksestä kiinnittänyt mitään huomiota vaikka yritin kysyä apua. Ilmeisesti ei ollut provikkaa tulossa 

Vierailija
75/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ostin muutama vuosi sitten useampia kodinkoneita ja Gigantista löysin kaikki. Paikan päällä myyjä jankkasi 15 minuuttia miten pyykinpesukone on huono valinta ja yritti väkisin myydä toista. Kerroin mitat ja että asun yksin ja siitä huolimatta yritti isoa perhemallista laitetta myydä. Kalliilla tietenkin. Jos olisi ollut kyse siitä yhdestä koneesta, olisin lähtenyt kävelemään. 

Viime vuonna kävin katsomassa kännyköitä eikä kukaan n 7 veljeksestä kiinnittänyt mitään huomiota vaikka yritin kysyä apua. Ilmeisesti ei ollut provikkaa tulossa 

No en minäkään myisi, jos kaupasta olisi tulossa miinusprovikkaa.  Pysyisin hiljaa seinän vierellä.  Kyllä kai tämän jokainen täysjärkinen tajuaa.

Tosiaankin erikoista, että alehintaisesta kaupasta voi tulla miinusprovikkaa. En ymmärrä, miten tällainen on voinut mennä läpi ammattiyhdistysvastuuhenkilöiden kanssa neuvotteluissa.

Todella outoa ja äärimmäisen törkeää sekä työntekijöitä että asiakkaita kohtaan.

Hyi hyi Gigantti!

Vierailija
76/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa Gigantista, tilaan verkkokaupasta. Ihan vaan koska paras <3

Vierailija
77/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein että petoksiin syyllistynyttä Kikanttia riepotellaan mediassa. Täysin ansaittua.

Onneksi naisen tytär vei asian eteenpäin ja HS kirjoitti siitä artikkelin. olisipa kaikilla vanhuksilla samanlainen topakka tytär kuin tällä huijatuksi tulleella. 

häpeä Kikantti ja norjalaiset ahneet miljonäärit sen takana. 

Vierailija
78/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut mitään palvelua ja sen takia siirtynyt vieressä olevaan Poweriin. 

Vierailija
79/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielistä. Olisin ostanut halvimman mahdollisen älypuhelimen, niin nuori, lipevä miesmyyjä totesi, ettei niitä ole ja en kuulemma menettänyt siinä mitään. Kysyin, että miksi niillä sitten on sellaista kuraa myynnissä, en saanut vastausta. En käy enää Gigantissa. Ostan netistä tarvitsemani.

Vierailija
80/130 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Hesari selvittää niiden myyjien nimet ja haastatella heitä? Olisi mielenkiintoista kuulla pojanjolkkien selittelyä. Rikosilmoitus heistä pitäisi tehdä, ahneet nilviäiset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi