Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko viestittely pettämistä?

Vierailija
24.10.2023 |

Miehen puhelimesta paljastui viikkoja kestänyt viestittely vieraan naisen kanssa. Aika seksiin painottuvia viestejä, mutta ilmeisesti eivät ole koskaan livenä tavanneet.

Mua vituttaa ja koen tosi loukkaavana. Miehen mielestä viatonta flirttiä.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itsekkäitähän meistä suurin osa on..minä myös :-) ...joten jos kokee että saa voimaa kun varattu henkilö  pommittaa ja ihailee mua viestein ja lukuisin emoijein se sopii mulle ,mutta niin :-)entäs sen varatun henkilön puolisolle, sopiiko sillekin????harvemmin...mutta hei ,pääasia että mulla ja sillä kuka minua ihailee on hauskaa mitä turhaan muita miettii,antaa mennä vaan, täysillä :-)relax kaikki vaan ,ei varmaan aiheuta riitoja kenellekkään...

Taisi jäädä apukoulukin kesken?

Vierailija
62/69 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettämistä. Alkaa viestittelyltä ja päätyy panemiseen ennemmin tai myöhemmin

Vierailija
64/69 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai näin, useimmiten.

Suurin osa meistä ei usko satuihin ,joita epärehellinen puoliso yrittää tarjoilla.

Joskus tuntuu ,että kumpi loukkaa enemmän ,se lapsellinen satuilu,peittely  ja valehtelu vaan se itse viestittely.

Vierailija
65/69 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin osapuoli tuollaisessa viestittelyssä jopa 1,5 vuoden ajan. Voin kertoa, että ei todellakaan ole ok. Näin, koin ja kuulin asioita, joita se mies ei ikinä olisi uskaltanut vaimolleen sanoa. Siitä voi päätellä onko pettämistä vai ei. 

Vierailija
66/69 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sitä panemista voi olla myös virtuaalisesti. 

Vierailija
67/69 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ,arvon keskustelijat, mitä mieltä olette siitä, kun sanoin vaimolle että koen hänen viestittelynsä loukkaavana ja surullisena, mutta hän vain jatkaa sitä.

Ajattelin ,että itse olisin vastaavanlaisesta tilanteessa lopettanut tuollaisen pyynnön jälkeen siihen paikkaan.

Tätä odotan vaimoltakin, mutta ei näytä onnistuvan häneltä.

Ovat vain kavereita ja hän harrastaa vain kirjeenvaihtoa.

Ja viestejä lähtee vain varatuille miehille.

Vierailija
68/69 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sitä panemista voi olla myös virtuaalisesti. 

Miten pannaan virtuaalisesti? 😳

Vierailija
69/69 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

On pettämistä, ellette ole erikseen sopineet, että seksiviestejä saa lähetellä vieraille ihmisille. Olet ihan syystä loukkaantunut. Miehellä kasvun paikka.

Ei olis tullut mieleenkään sopia tällaisesta. En ole pitänyt vaihtoehtona.

Kokeile mitä mieltä mies on siitä, kun lataat Tinderin, pistät sinne, että etsit vain kevyttä seksiviestittelyseuraa ;) ;) ja alat viestitellä vieraitten miesten kanssa. Että tuntuuko se pettämiseltä vai ei

Miksi ei vaan voisi lopettaa nykyistä parisuhdettaan, kun tuollainen lapsellinen kostaminen johtaa siihen kuitenkin? Miksi pitäisi vajota jopa miestä alemmas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi