Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko viestittely pettämistä?

Vierailija
24.10.2023 |

Miehen puhelimesta paljastui viikkoja kestänyt viestittely vieraan naisen kanssa. Aika seksiin painottuvia viestejä, mutta ilmeisesti eivät ole koskaan livenä tavanneet.

Mua vituttaa ja koen tosi loukkaavana. Miehen mielestä viatonta flirttiä.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten tarkalleen pääsit käsiksi näihin viesteihin? Pengoitko puhelinta miehen näkemättä?

Vierailija
22/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miehesi puhelin siis otti sinuun yhteyttä ja ilmiantoi viestittelyn?...

Saan kai minä sen tutkia! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tutkin vaimon puhelimen  kun hän oli suihkussa, yhteystiedoissa kolme sellaista miestä, joita en tunne. Eli Ymmärrän ap:n tilanteen.

Yhteystiedoissa miehiä? Mitä sitten, miksi sun pitäisi ne kaikki tuntea?

On mullakin puhelimessa aika monen miehen numerot, ja tulee koko ajan lisää.

Katsos kun töissä tarvitsee soitella miehillekin.

Vierailija
24/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millaisia viestejä oli kyseessä? Ehdotus seksiin, kuvailua siitä millaista se olisi/mitä toiselle tekisi?

Vierailija
25/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sopii ihan yksinkertainen sääntö. Kaikki on sallittua minkä voit tehdä kumppanisi nähden tai kuullen.

Vierailija
26/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaveri kertoi miten "oli juttua" erään varatun kanssa ja minulla heräsi valtava kuvotus asiasta. Miten kukaan voi tietoisesti olla tuollaisessa mukana. Voiko odottaa tällaiselta parisuhteessakaan juuri uskollisuutta, flirttailunsa muutenkin laittaa aina persoonan piikkiin että se nyt on miten hän käyttäytyy.

Vierailija
27/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä aloitus !

Vierailija
28/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainenkin laittaa toiselle miehelle seksiviestejä niin silloin ok.

Vierailija
29/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se ja helvetin oksettavaa katsella vierestä kun kumppani kuola valuen viestittelee vieraille ja kuvittelee ettei oma puoliso mitään huomaa 

Vierailija
30/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oleeeeee!

Esim suikkaritkin on pettämistä jos katsotaan silmiin tai nielee..toisaalta jos ei ylävartaloita riisuta paljaiksi ja vain kurlaa niin homma on ok.

Älä oo taas tommonen.. *wirn*

Vierailija
31/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

on se ja helvetin oksettavaa katsella vierestä kun kumppani kuola valuen viestittelee vieraille ja kuvittelee ettei oma puoliso mitään huomaa 

Minustakin on kurjaa kun kaikki naiset tekevät aina noin.

Vierailija
32/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis millaisia nämä viestit olivat? Jotain seksifantasiointeja?

Ajatusrikoksia ei ole eikä viestittelykään nyt ihan pettämistä sentään. Mutta olisi puhelinseksi (viestitellenkin) vähän liikaa silti. Joku kevyt flirttailu ihan se ja sama, niin livenä kuin viestitellen/netissäkin.

Vierailija
33/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa varattukin toisten kanssa keskustella. Mutta seksiviestit jollekin puolitutulle, ne ovat ällöjä. Oli ihminen vapaa tai varattu. 

Vierailija
34/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiviestit näkisin pelkkänä pervoiluna. 

Syvällisemmän keskustelun ja rakkaudentunnustukset pettämisenä. 

Molemmat pahoja. Mies lähtisi luultavammin vaihtoon. 

Vierailija
35/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko kanssa jonkun mutin kanssa viestitteli en tiedä mitä mutta jäi joka tapauksessa kiinni.Itse olin ollut juuri sairaalassa leikkauksessa ja pääsin kotiin.Sanoin että voit lähteä menemään kun minä noin vähän kiinnostan.Rupesi ruikuttamaan ettei erota ja on ollutkin sen jälkeen kunnolla 20 vuotta.

Vierailija
36/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellolle

Vierailija
37/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkää vaan. Ja ihan sama jos joku kelvoton sarjapettäjä alkaa narsisimissaan huutelemaan viestien katsomisessa kun totuus paljastui.

Vierailija
38/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pettämistä suurempi ongelma on se, että tuollaisissa viestittelyissä on nykymaailmassa syytteiden riski, enkä halua olla missään tekemisissä tuollaisia riskejä ottavan ihmisen kanssa. 

Vierailija
39/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kans heitellään läpällä. Tunnettu yli 20 vuotta. Mut vieraan kans ei tulis puheeksikaan et tekisin. Kyl näkisin ton kans tosi loukkaavana niin itseltäni kuin puolisoltakin.

Viaton flirtti kestää hetken. Ei sisällä viikkojen viestittelyä.

Vierailija
40/69 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

On pettämistä, ellette ole erikseen sopineet, että seksiviestejä saa lähetellä vieraille ihmisille. Olet ihan syystä loukkaantunut. Miehellä kasvun paikka.

Ei olis tullut mieleenkään sopia tällaisesta. En ole pitänyt vaihtoehtona.

Kokeile mitä mieltä mies on siitä, kun lataat Tinderin, pistät sinne, että etsit vain kevyttä seksiviestittelyseuraa ;) ;) ja alat viestitellä vieraitten miesten kanssa. Että tuntuuko se pettämiseltä vai ei

Nokittaminen on aina hyvä tapa käsitellä parisuhteen kriisejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän