Onko viestittely pettämistä?
Miehen puhelimesta paljastui viikkoja kestänyt viestittely vieraan naisen kanssa. Aika seksiin painottuvia viestejä, mutta ilmeisesti eivät ole koskaan livenä tavanneet.
Mua vituttaa ja koen tosi loukkaavana. Miehen mielestä viatonta flirttiä.
Kommentit (69)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
On pettämistä, ellette ole erikseen sopineet, että seksiviestejä saa lähetellä vieraille ihmisille. Olet ihan syystä loukkaantunut. Miehellä kasvun paikka.
Ei olis tullut mieleenkään sopia tällaisesta. En ole pitänyt vaihtoehtona.
Kokeile mitä mieltä mies on siitä, kun lataat Tinderin, pistät sinne, että etsit vain kevyttä seksiviestittelyseuraa ;) ;) ja alat viestitellä vieraitten miesten kanssa. Että tuntuuko se pettämiseltä vai ei
Nokittaminen on aina hyvä tapa käsitellä parisuhteen kriisejä.
Ei huonoin mahdollinenkaan.
Minusta riippuu ihan tapauksesta. Esim. nettiseksin harrastaminen anonyymina ei minusta ole pettämistä, jos kumppani kerta toisensa jälkeen kieltäytyy seksistä. Silloin sen voi nähdä normaalin elämän korvikkeena.
Kaikenlaiset seksiviestit ja lirkuttelu lasketaan meillä pettämiseksi. Jos et tekisi sitä puolisosi nähden tai samaa sukupuolta olevien kavereidesi kanssa (nyt kysymys heteroparista), niin eiköhän se silloin ole sopimatonta käytöstä eikä kuulu varatulle ihmiselle, ellei toisin ole yhdessä sovittu.
Itse harrastan varattuna tällaista erään naimisissa olevan isukin kanssa, kivaa päivän piristystä tuo on :) enkä aio lopettaa, olkoot kuinka pettämistä tahansa. Molemmilla jo pitkät suhteet takana, kyllä sitä kaipaa välillä jotain muutakin.
Vierailija wrote:
Kaikenlaiset seksiviestit ja lirkuttelu lasketaan meillä pettämiseksi. Jos et tekisi sitä puolisosi nähden tai samaa sukupuolta olevien kavereidesi kanssa (nyt kysymys heteroparista), niin eiköhän se silloin ole sopimatonta käytöstä eikä kuulu varatulle ihmiselle, ellei toisin ole yhdessä sovittu.
Samaa näin miehenä tuskaillut kun naiset ei vaan yksinkertaisesti osaa olla miesten kanssa kaverillisesti. Aina pitää lirkutella ja flirttailla. Itse osaan olla täysin neutraalisti naistenkin kanssa.
Onhan se pettämistä, viestittely ei ole mitään kirjeenvaihtoa vaan usein pelkkää puhdasta flirttiä puolin toisin ,usein viestittelijät on tietty vielä varattujakin.
Jäädään vähän kuin kuulolle että jos tästä vaikka tulisi jotain.
Oman puolison kans menee tietysti huonosti.
Minusta on erittäin huolestuttavaa jos kertoo puolisolle ettei pidä hänen viestittelystään ja tämä vain jatkaa sitä..
Vain pieni prosentti viestittelijöistä(naiset/miehet) pystyy frendi viesteihin, lopuilla on pahat mielessä.
Tämä on totuus ja näillä mennään eli ei satuja eikä houreisia selityksiä kavereista ja kirjeenvaihto harrastuksista, kiitos.
Tietty jos menee siipan kanssa hyvin ja järjestely kummallekin varmasti sopii niin ei ongelmaa. Harvoin vain on näin...
Mulla on ystävä, joka aloitti samanlaisen seksiviestittelyn ukkomiehen kanssa. Miehelle tuli ero ja ystävä päätyi suhteeseen tän miehen kans melkein samantien, naimisiinkin alle parin vuoden päästä. Nyt muutama vuosi myöhemmin sama ystävä on löytänyt miehen puhelimesta seksiviestiketjuja joita mies kirjoitellut monien eri naisten kanssa. Ystävä on aidosti järkyttynyt, mutta minä en. Pettäjä on aina pettäjä.
Hauskaa on se, että naisressukat vielä ihmettelee miksi miehet pistää dickpicejä. NO sen takia kun naiset niihin vastailee seksiviesteillä.
Miten olitte naiset ajatelleet teidän aseman paranevan jos ette itse ota vastuuta mistää?
Vierailija wrote:
Hauskaa on se, että naisressukat vielä ihmettelee miksi miehet pistää dickpicejä. NO sen takia kun naiset niihin vastailee seksiviesteillä.
Miten olitte naiset ajatelleet teidän aseman paranevan jos ette itse ota vastuuta mistää?
Voi Uli,sulla on vielä niin paljon oppimista. Naiset ei vastaile randomien dickpiceihin. Yleensä nuo seksikeskustelut on ihan entuudestaan tuttujen välisiä eikä niissä kuvia vaihdella.
Ja tasa-arvoasian vetäminen tähän oli Päivän Aasinsilta 🤣
Pettäminen vaatii fyysisen kontaktin. Toiminta on petollista ja yhtä tuomittavaa kuin pettäminen parisuhteessa.
Oon 20v sinkkunainen ja viestittelen 40v perheen isän kanssa. Se ei ole mitään pettämistä. Hän on niin turvallinen ja sympaattinen mies että saan siitä viestittelystä paljon voimaa päiviin.
Vierailija wrote:
Jos mun puoliso kokee tarvetta harrastaa viatonta flirttiä niin voi tehdä sitä sinkkuna, vaikka fyysistä kontaktia ei oliskaan niin on se vahva viesti siitä että ei enää välitä, ei riitä tai on kyllästynyt.
Ootko ihan vähän vaan ahdasmielinen? Mitä pahaa flirtissä on, sehän ei ole lupaus yhtään mihinkään enempään?
Vierailija wrote:
Mulla on ystävä, joka aloitti samanlaisen seksiviestittelyn ukkomiehen kanssa. Miehelle tuli ero ja ystävä päätyi suhteeseen tän miehen kans melkein samantien, naimisiinkin alle parin vuoden päästä. Nyt muutama vuosi myöhemmin sama ystävä on löytänyt miehen puhelimesta seksiviestiketjuja joita mies kirjoitellut monien eri naisten kanssa. Ystävä on aidosti järkyttynyt, mutta minä en. Pettäjä on aina pettäjä.
Tottakai on. Ei pettäjä tavoistaan irti pääse.
Vierailija wrote:
Oon 20v sinkkunainen ja viestittelen 40v perheen isän kanssa. Se ei ole mitään pettämistä. Hän on niin turvallinen ja sympaattinen mies että saan siitä viestittelystä paljon voimaa päiviin.
No, ole valmis ottamaan paskamyrsky vastaan. Vaimo nimittäin saattaa olla eri mieltä.
T: tuntematon
On ainakin köökki-hirmun miälestä! En uskalla edes enään kertoa, että kirjoitelen mamma-forumille!
Itsekkäitähän meistä suurin osa on..minä myös :-) ...joten jos kokee että saa voimaa kun varattu henkilö pommittaa ja ihailee mua viestein ja lukuisin emoijein se sopii mulle ,mutta niin :-)entäs sen varatun henkilön puolisolle, sopiiko sillekin????harvemmin...mutta hei ,pääasia että mulla ja sillä kuka minua ihailee on hauskaa mitä turhaan muita miettii,antaa mennä vaan, täysillä :-)relax kaikki vaan ,ei varmaan aiheuta riitoja kenellekkään...
Eroat. Mies testaa tolla jäätkö kattelee. Kerta jäit => pettää