Av-reissu Savonrantaan, pikkujoulut
Siis tonttulakit päähän!
Varmaan kotimaan matkailu kiinnostaa, tietäjät tietää...
Juttelias Utelias
Kommentit (445)
Taas me poijjaat tullahan ja pannahan siis painitahan jokaasen naisen kansaa niinkusta viime vuonnakin tapahtuus sen moniasen kertahan.
Tv. Pohojanmaan painijapoijjaat.
Vierailija kirjoitti:
Taas me poijjaat tullahan ja pannahan siis painitahan jokaasen naisen kansaa niinkusta viime vuonnakin tapahtuus sen moniasen kertahan.
Ottakaa mukaan joku panijauros joka tykkää enemmän painia miesten kanssa.
T. Reiska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa mukaan joku panijauros joka tykkää enemmän painia miesten kanssa.
T. Reiska
Kyllähän meistä oon moneeksi seurahaksi. Tule Reiska mukahan niin katotahan.
Minä tulen taas. Doris tulethan sinäkin? Muistathan viime vuoden pikkujoulut ja ne meidän yhteiset jatkot minun luona ja sen minun ruskean samettisohvan?
Tv. Pentti-Sakari 69v.
Järjestäjä harkitsi Puppaa kuskiksi, mutta ajatettuaan edellisen ryhmän bussin keskelle metsää ja sanottuaan ettei ymmärrä, vastahan tässä viime kesänä -71 käytiin tansseissa, järjestäjä etsii uutta, vähemmän dementoitunutta kuskia...
Minä ja Teuvo tullaan myös. Tulee varmaan ikimuistoiset pikkujoulut hyvässä mielessä. Minulle löytyy joku kiva tyttö kainaloon.
Tv. Jari 26v.
Hoooi Kätevä Emäntä, olethan nyt huomannut tämän???
Juttelias Utelias täällä silittää isävainaan sinivalkoruudullisia puuvillaisia nelisnurkkaisia nenäliinoja - jos vaik joutuis kyyneleisiä kuivaamaan...
Muistakaa kaikki: Luikkaridiivatytsyllä on PORTTIKIELTO
HOOOI Latino, nyt mukaan!!!
Sirpa-Sinikka tässä, ihkuu päästä pikkujouluihin, on Teukan vuoro vahtii jälkikasvuu
Tv Sirpa-Sinikka
Oivoi eioivoi olla totta, hukassa on tonttulakkini, miten voi olla???
En voi osallustua, ennenkuin pipo löytyy.
Voi minua raukkaa.
Voiettäs.
* itkee lohduttomasti
Blondie
Minä lonin jo sopivat valokuvat ikkunaan, kuskin taakse varaamalleni etupenkille. Loistava otos pappani 70v juhlista 1960 luvulta. Otan myös oman seinäkellon mukaan, tulee tikityksestä niin kotoisa olo. Vieruspaikkani on varattu!
*kuiskaa: en tiedä kellen, mutta kolmosten imettäjä Ei siihen tällä reissulla istu!
Tav.ääni: onko taukojumpass kinkkausta? Hulahulahulavanne? Kuhvakaala?
Yt
Juttelias Utelias
Onko pikkujouluissa tanssit, varaan tangon Latinolta...
Vierailija kirjoitti:
Järjestäjä harkitsi Puppaa kuskiksi, mutta ajatettuaan edellisen ryhmän bussin keskelle metsää ja sanottuaan ettei ymmärrä, vastahan tässä viime kesänä -71 käytiin tansseissa, järjestäjä etsii uutta, vähemmän dementoitunutta kuskia...
Onkohan vanhalla vitjapalli-Jockella 67,5 v bussikortti, olisi hyvä kuski?
Mitä???
Eikö Heimo Huima olekaan kuskina???
Onko kaikille autoileville pukeille varmasti parkkipaikkoja?
Mä voin tulla teidän bussikuskiksi. Ja bussin stereoista soi koko matkan AC/DC:n HIGHWAY TO HELL
T. Satan Driver 666
Puppa hoitaa cateringin: vasusta löytyy raikkaita voileipiä, kamaronilaatikkoa ja kiljua
Onko Sirpa-Sinikkaa näkynyt siellä? Juuli Juristi, Doorikset, Kätevät Jutteliaat ym. AV-väki älkää päästäkö sitä meidän pikkujouluihin! Minä haluan juhlia rennosti ja pitää kerrankin hauskaa melkein niinkuin poikamiehenä.
Tv. Teuvo
Painitrikoot on pakattu! Kohta tullahan. Kaatuu naista tatamiin. 😘
Vierailija kirjoitti:
Voi minua raukkaa.
Voiettäs.
* itkee lohduttomasti
Blondie
Älä itke Blondie. Voimme lainata punaisia painitrikoitamme sinulle tonttulakiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi minua raukkaa.
Voiettäs.
* itkee lohduttomasti
Blondie
Älä itke Blondie. Voimme lainata punaisia painitrikoitamme sinulle tonttulakiksi.
Iiikkk. Yyyääääkkk.
* itkee entistä lohduttomammin
Blondie
Savonrannalla oli aikoinaan sikajuhlat. Mitä kun piti jättää se sika niin en tiedä kenen kaa meen :(