Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-reissu Savonrantaan, pikkujoulut

Vierailija
24.10.2023 |

Siis tonttulakit päähän!

Varmaan kotimaan matkailu kiinnostaa, tietäjät tietää...

Juttelias Utelias

Kommentit (445)

Vierailija
401/445 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä emäntä tarvii kyllä itselleen jonkun holhoajan. Kun se on aina jossain kadoksissa ja siitä pitää olla koko ajan huolissaan. Kannatatteko ehdotusta? 

Vierailija
402/445 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias Utelias. Voitasko tavata kahden kesken? Vaikutat kiinnostavalta naiselta. 

Tv. Jalmari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/445 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevä emäntä tarvii kyllä itselleen jonkun holhoajan. Kun se on aina jossain kadoksissa ja siitä pitää olla koko ajan huolissaan. Kannatatteko ehdotusta? 

Kannatetaan. Viimeksi vihdoin löytyessään esitti vuolaat anteeksipyynnöt katoamisestaan. Ja sai anteeksi... Mutta Mikään Ei Muuttunut. Joko erotetaan se Av-jäsenyydestä tai holhoukseen!!!

Juuli Juristi: Voisitko tämän edes hoitaa?

Juttelias Utelias

Vierailija
404/445 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelias Utelias. Voitasko tavata kahden kesken? Vaikutat kiinnostavalta naiselta. 

Tv. Jalmari

Hyi Jarmari, sullahan on Milla-Magia kierroksessa... soo soo

Juttelias Utelias

Onkos Mervi sun ex??? Mieti sitä, millainen naismaku sulla onkaan?...

Vierailija
405/445 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmottaudun mukaan. Joku herrasmies Jalmari kutsui minut. Onko jotain erityistä mitä minun pitäisi tietää? 

Tv. Nainen 47v. Milla-Maaria. 

Ou nou, harkitse vielä!

Ystävän neuvo

Vierailija
406/445 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tv. Jalmari

Hyi Jarmari, sullahan on Milla-Magia kierroksessa... soo soo

Juttelias Utelias

Onkos Mervi sun ex??? Mieti sitä, millainen naismaku sulla onkaan?...

No Mervin kanssa menin naimisiin koska oli pakko ja kohta häiden jälkeen syntyikin Teuvo. Minulla on nyt vauhti päällä ja menojalkoja vipattaa.

Tv. Jalmari

Vierailija
407/445 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on tosi mukavaa. Oikein maailmankuulu tähtijulkkiskin. Siis tämä nainen joka toivotti minut sydämellisesti tervetulleeksi tänne. Nyt ompelen strasseja hänen esiintymispukuihinsa. Hän lähti hakemaan meille vaapukkamehua.Tulee varmaan kiva ilta. Missä sinä Jalmari olet? 

Tv. Milla-Maaria

Vierailija
408/445 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on tosi mukavaa. Oikein maailmankuulu tähtijulkkiskin. Siis tämä nainen joka toivotti minut sydämellisesti tervetulleeksi tänne. Nyt ompelen strasseja hänen esiintymispukuihinsa. Hän lähti hakemaan meille vaapukkamehua.Tulee varmaan kiva ilta. Missä sinä Jalmari olet? 

Tv. Milla-Maaria

Iiiiikkkk. Luikkaridiivalla on porttikielto, vai puhutko kenties jostain toisesta????

Vierailija
409/445 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis toi paikka kyllä mitenkään kauhean kaukana. Voisiko joku vähän avata että missä näistä aikatauluista tietäis enemmän kun en 21 sivua lukeneena saanut kiinni yhtään vaikka yleensä kryptologin taidot onkin hyvät

Vierailija
410/445 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olis toi paikka kyllä mitenkään kauhean kaukana. Voisiko joku vähän avata että missä näistä aikatauluista tietäis enemmän kun en 21 sivua lukeneena saanut kiinni yhtään vaikka yleensä kryptologin taidot onkin hyvät

Nää on aina tämmösiä nää AV-retket. Uskoisin että lähtö on Kampista. ( siellä ei saa tupakoida muuten jää bussista). 

Vierailija
411/445 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mihin minä olen oikein joutunut!!! Jalmari tule mun luo nyt heti. En halua enää ommella strasseja tuon naisen pukuihin. Onko se joku suuri julkkis? Jutut sillä on ainakin outoja niin kai se sit on. Nyt se on aika vaapukoissa.

Tv. Milla-Maaria

Vierailija
412/445 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mihin minä olen oikein joutunut!!! Jalmari tule mun luo nyt heti. En halua enää ommella strasseja tuon naisen pukuihin. Onko se joku suuri julkkis? Jutut sillä on ainakin outoja niin kai se sit on. Nyt se on aika vaapukoissa.

Tv. Milla-Maaria

Voivoi, Jalmari tuolla toisaalla vikittelee jotain pyylevähköä emäntää, oranssi sihvonkihuivi papiljonttinsa päällä, päässä... ai Jalmarillako? No ei, kun sillä emännällä...

Vierailija
413/445 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tv. Milla-Maaria

Voivoi, Jalmari tuolla toisaalla vikittelee jotain pyylevähköä emäntää, oranssi sihvonkihuivi papiljonttinsa päällä, päässä... ai Jalmarillako? No ei, kun sillä emännällä...

Onko se pyylevä Kätevä emäntä? 

Vierailija
414/445 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin oikeasti toissa keskiviikkona Savonrannalla. Heinävesi on enää kuppasempi. Tai no, on siellä luostarit sentään. 

Vierailija
415/445 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tv. Milla-Maaria

Onko se pyylevä Kätevä emäntä? 

Kunpa olisikin, aletaan olla niin huolissaan... enää ei kysytä Pitääkö olla huolissaan? P i t ä ä.

Oli niin mukavaa reissuseuraa, ikävä on.

Oli oikeasti Kätevä, taisi ommella meille jotkut Av-officinale reissuasut, vai tekikö kaavat? Nytten en muista, sitä sattuu näillä reissuilla... :~}

Juttelias Utelias

* joka väistelee Jalmaria...

Vierailija
416/445 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatetaan. Viimeksi vihdoin löytyessään esitti vuolaat anteeksipyynnöt katoamisestaan. Ja sai anteeksi... Mutta Mikään Ei Muuttunut. Joko erotetaan se Av-jäsenyydestä tai holhoukseen!!!

Juuli Juristi: Voisitko tämän edes hoitaa?

Juttelias Utelias

Juuli Juristi tässä:

Aikuinen ihminen  s a a olla kadoksissa, jos niin tahtoo. Ymmärrän hyvin.

*kuiskaa: ymmärrän, ellei täällä tahdo olla!!! :~}

Vierailija
417/445 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut mukavaa. Nytkin molemmissa kainaloissani on tsirpulat kiehnäämässä. ( kerroin niille että olen lentokapteenikirurgivaratuomari). 

Tv. Jalmari

Vierailija
418/445 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Milla-Magia, onkos sulla ollut hauskaa reissussa? Vieläkö ompelet strasseja sen Luikkaridiivan kolttuihin? Jos pääsit eroon siitä, välttele jatkossa. Sillä on porttikielto kaikkialle, syitä en jaksa selittää...

nimimerkitön

* kuiskaa: en uskalla ilmineerata itseäni koston pelossa

Vierailija
419/445 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut mukavaa. Nytkin molemmissa kainaloissani on tsirpulat kiehnäämässä. ( kerroin niille että olen lentokapteenikirurgivaratuomari). 

Tv. Jalmari

... ja sitten sä heräsit :)

Vierailija
420/445 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tv. Jalmari

... ja sitten sä heräsit :)

Niin ME herättiin minun ruskealta plyyssisohvalta. Köh köh! Fujiiiiiuii! 

Tv. Jalmari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan