Av-reissu Savonrantaan, pikkujoulut
Siis tonttulakit päähän!
Varmaan kotimaan matkailu kiinnostaa, tietäjät tietää...
Juttelias Utelias
Kommentit (445)
Juttelias Utelias. Voitasko tavata kahden kesken? Vaikutat kiinnostavalta naiselta.
Tv. Jalmari
Vierailija kirjoitti:
Kätevä emäntä tarvii kyllä itselleen jonkun holhoajan. Kun se on aina jossain kadoksissa ja siitä pitää olla koko ajan huolissaan. Kannatatteko ehdotusta?
Kannatetaan. Viimeksi vihdoin löytyessään esitti vuolaat anteeksipyynnöt katoamisestaan. Ja sai anteeksi... Mutta Mikään Ei Muuttunut. Joko erotetaan se Av-jäsenyydestä tai holhoukseen!!!
Juuli Juristi: Voisitko tämän edes hoitaa?
Juttelias Utelias
Vierailija kirjoitti:
Juttelias Utelias. Voitasko tavata kahden kesken? Vaikutat kiinnostavalta naiselta.
Tv. Jalmari
Hyi Jarmari, sullahan on Milla-Magia kierroksessa... soo soo
Juttelias Utelias
Onkos Mervi sun ex??? Mieti sitä, millainen naismaku sulla onkaan?...
Vierailija kirjoitti:
Ilmottaudun mukaan. Joku herrasmies Jalmari kutsui minut. Onko jotain erityistä mitä minun pitäisi tietää?
Tv. Nainen 47v. Milla-Maaria.
Ou nou, harkitse vielä!
Ystävän neuvo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Jalmari
Hyi Jarmari, sullahan on Milla-Magia kierroksessa... soo soo
Juttelias Utelias
Onkos Mervi sun ex??? Mieti sitä, millainen naismaku sulla onkaan?...
No Mervin kanssa menin naimisiin koska oli pakko ja kohta häiden jälkeen syntyikin Teuvo. Minulla on nyt vauhti päällä ja menojalkoja vipattaa.
Tv. Jalmari
Täällähän on tosi mukavaa. Oikein maailmankuulu tähtijulkkiskin. Siis tämä nainen joka toivotti minut sydämellisesti tervetulleeksi tänne. Nyt ompelen strasseja hänen esiintymispukuihinsa. Hän lähti hakemaan meille vaapukkamehua.Tulee varmaan kiva ilta. Missä sinä Jalmari olet?
Tv. Milla-Maaria
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on tosi mukavaa. Oikein maailmankuulu tähtijulkkiskin. Siis tämä nainen joka toivotti minut sydämellisesti tervetulleeksi tänne. Nyt ompelen strasseja hänen esiintymispukuihinsa. Hän lähti hakemaan meille vaapukkamehua.Tulee varmaan kiva ilta. Missä sinä Jalmari olet?
Tv. Milla-Maaria
Iiiiikkkk. Luikkaridiivalla on porttikielto, vai puhutko kenties jostain toisesta????
Ei olis toi paikka kyllä mitenkään kauhean kaukana. Voisiko joku vähän avata että missä näistä aikatauluista tietäis enemmän kun en 21 sivua lukeneena saanut kiinni yhtään vaikka yleensä kryptologin taidot onkin hyvät
Vierailija kirjoitti:
Ei olis toi paikka kyllä mitenkään kauhean kaukana. Voisiko joku vähän avata että missä näistä aikatauluista tietäis enemmän kun en 21 sivua lukeneena saanut kiinni yhtään vaikka yleensä kryptologin taidot onkin hyvät
Nää on aina tämmösiä nää AV-retket. Uskoisin että lähtö on Kampista. ( siellä ei saa tupakoida muuten jää bussista).
Voi mihin minä olen oikein joutunut!!! Jalmari tule mun luo nyt heti. En halua enää ommella strasseja tuon naisen pukuihin. Onko se joku suuri julkkis? Jutut sillä on ainakin outoja niin kai se sit on. Nyt se on aika vaapukoissa.
Tv. Milla-Maaria
Vierailija kirjoitti:
Voi mihin minä olen oikein joutunut!!! Jalmari tule mun luo nyt heti. En halua enää ommella strasseja tuon naisen pukuihin. Onko se joku suuri julkkis? Jutut sillä on ainakin outoja niin kai se sit on. Nyt se on aika vaapukoissa.
Tv. Milla-Maaria
Voivoi, Jalmari tuolla toisaalla vikittelee jotain pyylevähköä emäntää, oranssi sihvonkihuivi papiljonttinsa päällä, päässä... ai Jalmarillako? No ei, kun sillä emännällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Milla-Maaria
Voivoi, Jalmari tuolla toisaalla vikittelee jotain pyylevähköä emäntää, oranssi sihvonkihuivi papiljonttinsa päällä, päässä... ai Jalmarillako? No ei, kun sillä emännällä...
Onko se pyylevä Kätevä emäntä?
Kävin oikeasti toissa keskiviikkona Savonrannalla. Heinävesi on enää kuppasempi. Tai no, on siellä luostarit sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Milla-Maaria
Onko se pyylevä Kätevä emäntä?
Kunpa olisikin, aletaan olla niin huolissaan... enää ei kysytä Pitääkö olla huolissaan? P i t ä ä.
Oli niin mukavaa reissuseuraa, ikävä on.
Oli oikeasti Kätevä, taisi ommella meille jotkut Av-officinale reissuasut, vai tekikö kaavat? Nytten en muista, sitä sattuu näillä reissuilla... :~}
Juttelias Utelias
* joka väistelee Jalmaria...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä emäntä tarvii kyllä itselleen jonkun holhoajan. Kun se on aina jossain kadoksissa ja siitä pitää olla koko ajan huolissaan. Kannatatteko ehdotusta?
Kannatetaan. Viimeksi vihdoin löytyessään esitti vuolaat anteeksipyynnöt katoamisestaan. Ja sai anteeksi... Mutta Mikään Ei Muuttunut. Joko erotetaan se Av-jäsenyydestä tai holhoukseen!!!
Juuli Juristi: Voisitko tämän edes hoitaa?
Juttelias Utelias
Juuli Juristi tässä:
Aikuinen ihminen s a a olla kadoksissa, jos niin tahtoo. Ymmärrän hyvin.
*kuiskaa: ymmärrän, ellei täällä tahdo olla!!! :~}
Minulla on ollut mukavaa. Nytkin molemmissa kainaloissani on tsirpulat kiehnäämässä. ( kerroin niille että olen lentokapteenikirurgivaratuomari).
Tv. Jalmari
Hei Milla-Magia, onkos sulla ollut hauskaa reissussa? Vieläkö ompelet strasseja sen Luikkaridiivan kolttuihin? Jos pääsit eroon siitä, välttele jatkossa. Sillä on porttikielto kaikkialle, syitä en jaksa selittää...
nimimerkitön
* kuiskaa: en uskalla ilmineerata itseäni koston pelossa
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut mukavaa. Nytkin molemmissa kainaloissani on tsirpulat kiehnäämässä. ( kerroin niille että olen lentokapteenikirurgivaratuomari).
Tv. Jalmari
... ja sitten sä heräsit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Jalmari
... ja sitten sä heräsit :)
Niin ME herättiin minun ruskealta plyyssisohvalta. Köh köh! Fujiiiiiuii!
Tv. Jalmari