Av-reissu Savonrantaan, pikkujoulut
Siis tonttulakit päähän!
Varmaan kotimaan matkailu kiinnostaa, tietäjät tietää...
Juttelias Utelias
Kommentit (445)
Mishä te ootta?? Meihg pithi joulluhksf? Kotio?? Mistä on bussigh ny?
En tiedä mis muut on. Mä oon koton ja meen just pihasaunaan.
Hyvät Joulut kaikillen
Juttelias Utelias
Siis... En tiiä mitä on tapahtunut ja missä oon ollut ja miten oon voinut missata koko pikkujouluireissun?! Anteeks siis tosi paljon tästä, ymmärrän jos en enää pääse AV-reissuille mukaan :( Nyt on pakko jotenki koittaa selvittää mitä mulle on oikeen tapahtunut viimesten kuukausien aikana... Kaikesta huolimatta Hyvät Joulut kaikille ja antteks vielä kerran :(
-Kätevä Emäntä
Miekii oisin tullu, mutta bussi mäni ohi kun olin puskassa heittämässä vettä. Sitten kävi silleen kun Remille, vehe jäätyi kun tallin ovi jäi auki ja oottelin vaan joukoa.
Vierailija kirjoitti:
Siis... En tiiä mitä on tapahtunut ja missä oon ollut ja miten oon voinut missata koko pikkujouluireissun?! Anteeks siis tosi paljon tästä, ymmärrän jos en enää pääse AV-reissuille mukaan :( Nyt on pakko jotenki koittaa selvittää mitä mulle on oikeen tapahtunut viimesten kuukausien aikana... Kaikesta huolimatta Hyvät Joulut kaikille ja antteks vielä kerran :(
-Kätevä Emäntä
Voi ihana rakas Kätevä Emäntä, oomma ollu niin huolissaan. Kaikki on anteeks annettu, tottahan toki oot tervetullut jatkossakin. Kun oot niin käteväkin.. ja tietysti muutoinkin
Juttelias Utelias, saunapuhdas pihasaunasta vihtoen just tupaan tullunna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Kätevä Emäntä
Voi ihana rakas Kätevä Emäntä, oomma ollu niin huolissaan. Kaikki on anteeks annettu, tottahan toki oot tervetullut jatkossakin. Kun oot niin käteväkin.. ja tietysti muutoinkin
Juttelias Utelias, saunapuhdas pihasaunasta vihtoen just tupaan tullunna
Ihanaa, kiitos! Helpotti tuskaani kyllä
-Kätevä Emäntä
Vierailia kirjoitti:
Minäkin voisin tulla jos vaikka joku tyttöystävä löytyisi sieltä minulle. Koko kesä ja syksy on mennyt mopoja korjatessa niin nyt olis lomareissu tarpeen.
Ehtivätkö mopot karata?
Tv.
Missä te kaikki olette??? Olen savonrannassa, ja kuulemma paluukyyti on jo lähtenyt! Ilman minua!!! Ei minua voi hylätä tänne!!!
Vierailija kirjoitti:
Missä te kaikki olette??? Olen savonrannassa, ja kuulemma paluukyyti on jo lähtenyt! Ilman minua!!! Ei minua voi hylätä tänne!!!
Hyvää Uutta Vuotta sulle, Savossa asuu lupsakoita ihmisiä
Älä huoli, puoletkaan väestä ei tullut paluukyytiin, He tuskin itsekään tietävät missä ovat. Sinä sentä tiedät!
Hei hei
Juttelias Utelias
Ps. Voithan sitten seuraavalla Av-reissulla Offisiiial tulla kyytiin, kai, semmonen kutina on, piankin järkätään, ehkä.
Eniveis, ei mul muuta ollu. Kai.
Hei, juttelias utelias!!!
Missä on matkanjärjestäjän vastuu???
Olen raskaana tautimiehelle, kaksoset tulossa.
Saako kaksosista mitään kaksoskorvausta???
Jos ei, haastan sinut oikeuteen!!
*Katselee lakikirjaa läpi ahne rahankiilto silmissään*
Joku on esiintynyt minuna!??
Minä olen se oikea ja ainoa Luistelijatähtikaunotar. Palaan asiaan.
Tv. Luistelijatähtikaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahah, kaikki ulos bussista, matkanteko päättyi moottoririkkoon, kiertokanki tuli lohkosta läpi. Ne kellä on makuupussitakkeja, ne on levitettävä tielle öljynimeytysräteiksi kun öljypohjakin meni rikki. No niin vauhtia nyt!!
No, nyt kun pysähdyttiin niin saanko esittää piruettinäytökseni?
Tässähän on ihana jäässäolevs lampi vieressä.
*VAU, KATTOKAA MINÄ ESIINNYN VIHDOINKIN*
T: Luistelija tähtikaunotar
Tämä esim.? Vilunkia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahah, kaikki ulos bussista, matkanteko päättyi moottoririkkoon, kiertokanki tuli lohkosta läpi. Ne kellä on makuupussitakkeja, ne on levitettävä tielle öljynimeytysräteiksi kun öljypohjakin meni rikki. No niin vauhtia nyt!!
Tämä esim.? Vilunkia!
Kumpi teistä kuoli bussin katolle?
t.Utelias ilman juteltavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä esim.? Vilunkia!
Kumpi teistä kuoli bussin katolle?
t.Utelias ilman juteltavaa
En minä ainakaan. Joku esiintynyt minuna. Joku kateellinen AV-mamma??
Vieläkö näille pikkujouluille ehtii mukaan?
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
M36 ja latino kirjoitti:
Kyl mä tulkitsen, et pitää jo ilmoittautua ens syksyn pikkareihin. Ettei jäis viime tinkaan.
M36 ja latino kirjoitti:
Voi hyvä mies, myöhästyit pahan kerran.
Seuraa ilmoitteluamme (hiukan tarkemmin)
Juttelias Utelias😉
Savonrantaan, munat santaan!
Eiku Sannaan!
Kuiskaa*: päästiin tostakin valivalivalittajasta!