Av-reissu Savonrantaan, pikkujoulut
Siis tonttulakit päähän!
Varmaan kotimaan matkailu kiinnostaa, tietäjät tietää...
Juttelias Utelias
Kommentit (445)
Wikipedian mukaan tuolla olisi ainakin ollut vauvapalkkio. Lasketaanko pikkujouluissa alulle laitetut vauvat mukaan, vai pitääkö olla jo silloin synnytysvalmiudessa?
Luin ensin että Savonlinnaan! Kuinka hienoa olisi ollut kun samaan aikaan Savonlinnan oopperatähdet laulaisivat kun minä luistelen teille. Mutta tuo onkin Savonranta. Onko siellä oopperaa?
Tv. Luistelijatähtikaunotar
Vierailija wrote:
Wikipedian mukaan tuolla olisi ainakin ollut vauvapalkkio. Lasketaanko pikkujouluissa alulle laitetut vauvat mukaan, vai pitääkö olla jo silloin synnytysvalmiudessa?
No tuohon osaavat varmaan kunnan virkamiehet vastata. Olettaisin kuitenkin, että ainakin vauvan pitää jäädä paikkakunnalle.
Vierailija wrote:
Luin ensin että Savonlinnaan! Kuinka hienoa olisi ollut kun samaan aikaan Savonlinnan oopperatähdet laulaisivat kun minä luistelen teille. Mutta tuo onkin Savonranta. Onko siellä oopperaa?
Tv. Luistelijatähtikaunotar
Etkö unohtunutkaan Raccoon Cityyn? Me niin toivoimme sinulle pitkää luikkariuraa siellä...
Lienee sanomattakin selvää: Raccoon Cityn kävijöillä, oireisilla Ehdoton Porttikielto.
Siirrettävä naisluola on käytössämme koko pikkujoulujen ajan🎄
Me totta maar tullahan mukahan. Doorsis, Juuli Juristi ym. AV- naikkoset valmistautukaa kun miehet tuloo.
Tv. Pohojanmaan painijapoijaat.
Doris, reissunainen:
Mukana ollaan
Juuli Juristi laistaa tämän reissun.
Lasse Lakimies hoitaa reissun elatusmaksucaset
Minäkin voisin tulla jos vaikka joku tyttöystävä löytyisi sieltä minulle. Koko kesä ja syksy on mennyt mopoja korjatessa niin nyt olis lomareissu tarpeen.
Tv. Jari 26v.
Voitasko aloittaa pikkujoulut perjantaina Ukko-Nooan saunalta? Mulla menojalka jo vipatta ja sahtia tekee mieli.
Tv. Mervi
Vierailija wrote:
Niin SAVONRANNALLE.....
SAVONRANTAASEESEEN
Vierailija wrote:
Luin että vauvapakko, aattelin et ompas kummat pikkujoulut imetyksen kaa...
Vierailija wrote:
Voitasko aloittaa pikkujoulut perjantaina Ukko-Nooan saunalta? Mulla menojalka jo vipatta ja sahtia tekee mieli.
Tv. Mervi
Toki. Lämmitä sinä sauna, minä tuon sahtia (Sysmän)
Tuleekohan Jalmari? Helmi? Alma? Tintti? Ari-Tapani? Teuvo? Sirpa-Sinikka? Jari 26? Ym
Juttelias Utelias
Kuiskaa*: muistelen, et tolla liukkaridiivalla olis porttikielto. Lasse Lakimies, voitko asiakirjoista tarkistaa?
Onko Kätevä Emäntä hollilla? Aletaan olla huolissamme, kunnei sua näy
Voiko joku lähteä kuskiksi jos käytäis sitten Kiteenhovissa laulelemassa karaokee? Alkossa voitais käydä samalla 🥂🎤🎵
Vierailija wrote:
Voiko joku lähteä kuskiksi jos käytäis sitten Kiteenhovissa laulelemassa karaokee? Alkossa voitais käydä samalla 🥂🎤🎵
Ai niin, meiltähän puuttuu laatikkoleukainen Kuski, ehtisköhän ritke?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tv. Mervi
Toki. Lämmitä sinä sauna, minä tuon sahtia (Sysmän)
Tuleekohan Jalmari? Helmi? Alma? Tintti? Ari-Tapani? Teuvo? Sirpa-Sinikka? Jari 26? Ym
Juttelias Utelias
En tiedä ehdinkö. Voisko joku muu lämmittää saunan? Olen ottanut kuppia nyt niin tässä voi muutama tovi vierähtää. Haluan perjantaina tulla valmiiseen saunaan. Laittakaa sahti kylmään.
Tv. Mervi
Vink vink! Miehet olen sinkku?
Niin ja Offical tietenkin!