Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-reissu Savonrantaan, pikkujoulut

Vierailija
24.10.2023 |

Siis tonttulakit päähän!

Varmaan kotimaan matkailu kiinnostaa, tietäjät tietää...

Juttelias Utelias

Kommentit (445)

Vierailija
321/445 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi yhteislaulu tms? Vähän parantamaan siis tätä yleistä mielialaa. Noniin, sitten aletaan yhdessä laulaa "hei tonttu-ukot hyppikää.."

Vierailija
322/445 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin me mennään kotiin?

Jatkuuko reissu joulun yli?

Onko meillä vielä jotkin läksiäiset tms?

Ja missä se bussi taas on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/445 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluksi kotiin🎼🎼🎼

Paluumatkalla ollaan jo, ihmettelen nytten noita kaikkia tyhjiä paikkoja bussissa. Heimo Huima huuteli lähtökäskyn, muttei monikaan kömpiny bussiin, voi voi.

Mulla on papiljontit viel päässä sihvonkihuivin alla, kiharat nääs kuntoon kotio mennessä. Kyllä on ollukki rentouttava reissu, ootan jo innolla seuraavaa.

Kohta lauletaan yhteislauluna tip tap. Sit voipi uinua apsille asti.

Että silleesti

J.U.

Jari 26v, palaatko mopolla kotio, kunnen sinnuukaa nähnä?

Vierailija
324/445 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokoisat oltavat täällä Kuopion putkassa. On se kumma, kun ei saa vähän painiskella joulun kunniaksi. Jotain selittivät joulurauhasta, yleisestä järjestyksestä ja siveellisestä pukeutumisesta. Eipä tässä muuta kun turvallista kotimatkaa kuomat. Meikäläinen makoilee täällä huomiseen. Liftaan sitten kotiin. Luulis kyytiä löytyvän trikoot päällä ja karvalakki päässä!

Gina-Sabina

Vierailija
325/445 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lokoisat oltavat täällä Kuopion putkassa. On se kumma, kun ei saa vähän painiskella joulun kunniaksi. Jotain selittivät joulurauhasta, yleisestä järjestyksestä ja siveellisestä pukeutumisesta. Eipä tässä muuta kun turvallista kotimatkaa kuomat. Meikäläinen makoilee täällä huomiseen. Liftaan sitten kotiin. Luulis kyytiä löytyvän trikoot päällä ja karvalakki päässä!

Gina-Sabina

Voi sua. Vaadi oikeutesi. Joulurauha julistetaan vasta aattona puolilta päivin. Siihen asti saa painia kadulla! Kierot savolaiset lukee nyt omia lakejaan, taisivat jäädä häviölle painissa?

Vierailija
326/445 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluksi kotiin🎼🎼🎼

Paluumatkalla ollaan jo, ihmettelen nytten noita kaikkia tyhjiä paikkoja bussissa. Heimo Huima huuteli lähtökäskyn, muttei monikaan kömpiny bussiin, voi voi.

Mulla on papiljontit viel päässä sihvonkihuivin alla, kiharat nääs kuntoon kotio mennessä. Kyllä on ollukki rentouttava reissu, ootan jo innolla seuraavaa.

Että silleesti

J.U.

Siis missä te olette????!!! Joko kaikki lähti???!! Äkkiä takaisin, koukatkaa Porvooseen!!! Vuosisadan rakkaustarina on syttynyt, eli minä + tautimies olemme yhdessä odottamassa lasta. Haluamme bussissa Porvoon kierrokirkossa naimisiin, av-tyyliin! Ette voi jättää meitä tänne, tulkaa äkkiä takaisin!

Vierailija
327/445 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouluksi kotiin🎼🎼🎼

Että silleesti

J.U.

Siis missä te olette????!!! Joko kaikki lähti???!! Äkkiä takaisin, koukatkaa Porvooseen!!! Vuosisadan rakkaustarina on syttynyt, eli minä + tautimies olemme yhdessä odottamassa lasta. Haluamme bussissa Porvoon kierrokirkossa naimisiin, av-tyyliin! Ette voi jättää meitä tänne, tulkaa äkkiä takaisin!

Sori. Varmuuden vuoksi kierrämme provoon kaukaa...tietäjät tietää

Hyvää joulua vaan sullekin ja onnee... kuiskaa*: sitä tarvitaan...

Vierailija
328/445 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouluksi kotiin🎼🎼🎼

Että silleesti

J.U.

Siis missä te olette????!!! Joko kaikki lähti???!! Äkkiä takaisin, koukatkaa Porvooseen!!! Vuosisadan rakkaustarina on syttynyt, eli minä + tautimies olemme yhdessä odottamassa lasta. Haluamme bussissa Porvoon kierrokirkossa naimisiin, av-tyyliin! Ette voi jättää meitä tänne, tulkaa äkkiä t

*Kuiskaa kauhuissaan kaikille:

Kuski, äkkiä kaasua ja poispäin Porvoosta, nyt lähdetään pakoon. Eihän meiltä voida vaatia jälkikäteen mitään korvauksia, eihän? Kai kaikki kuuli, että ihan vapaaehtoisesti se jäi?

Tavallisella äänellä:

Glögi on tarjolla, sitä on myös alkoholittomana raskautettuja varten. Kohta voitaisiin laulaa yhteislaulua. Olisiko joululaulut vuorossa vai tänä vuonna painibiisit?

Vierailija
329/445 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heimo Huima tässä: Sinä joka istut heti takanani Älä laula. Yritän keskittyä ajamiseen.

Saavumme juvan apsille, joku kyl vois tarjota kuskille torttukahvit... tai ees piparii

Vierailija
330/445 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskautetut hoi!!!

Jokainen savonrannassa syntyvä vauva saa vauvapalkkion ja lapsilisää kunnalta 10 vuotiaaksi asti:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Savonranta

Ei tämä paljoa vaadi, vain kirjojen siirtämisen kuntaan.

Ehkä osa raskautetuista jäi vapaaehtoisesti savonrantaan juuri näiden rahojen toivossa?

Osa porukasta kun on vieläkin kateissa....

Vierailija
331/445 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai näiden pikkujoulujen tapahtumista on vaitiolovelvollisuus?

Nyt kun kotimatka on alkanut, olen muistanut koko ajan paremmin että minulla on mies, perhe ja työpaikka..

Liialliset juorut matkan tapahtumista voisivat aiheuttaa sen, ettei kohta olisi enää mitään noista:(

Vierailija
332/445 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluksi kotiin🎼🎼🎼

Että silleesti

J.U.

Selvisikö muuten ikinä, miten luistelija pääsi soluttautumaan tälle reissulle ja tekemään mitä teki?

Saatiin kaikki traumoja, hik:(

No, tässä onkin minulla useampi pullo tulen viereesi ryyppäämään kanssasi.

Voit samalla kertoa, miten luistelija teki sen.

Minä saan sinulta ilmaista terepiaa, kännissä olen kuulemma rasittava, siis rakastettava.

*Valmistautuu pitämään monen tunnin ärsyttävää monologin luistelijasta, eikä suostu pääsemään tämän asian yli*

Vierailija
333/445 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on hyvät unenlahjat, monologisi saa minut vaipumaan uneen oitis... kroohpyyyhhh😴😴😴🧐🥺😖🥱🥱🥱🤫

J.U.

Vierailija
334/445 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai näiden pikkujoulujen tapahtumista on vaitiolovelvollisuus?

Nyt kun kotimatka on alkanut, olen muistanut koko ajan paremmin että minulla on mies, perhe ja työpaikka..

Liialliset juorut matkan tapahtumista voisivat aiheuttaa sen, ettei kohta olisi enää mitään noista:(

Mikä tapahtuu av offical reissulla - jää sinne (paitsi raskaudet ja sukupuoliraudit😳🤓😡)

Vierailija
335/445 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei katsokaa, katsokaa kaikki tuonne!

Onko tuo luistelija, joka jostain kumman syystä oli bussin katolla ja lensi äsken busssin eteen?

Ah, nyt katolla ollut porukkakin tuli sisälle katsomaan r*umista, joka jää taaksemme.

*Kuiskaa:

Nyt juhlitaan, ei tule yhtään ikävä luistelijaa!!!

Vierailija
336/445 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaa epävireisellä äänellä:

"Joulupuu on rakenkhetti, joulhu on jo ovellah, namusiah ropestuttu ompih kuusen oksillah... Kaikki mukhaan! Jouluksi kothiin"....

Vierailija
337/445 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla on hyvät unenlahjat, monologisi saa minut vaipumaan uneen oitis... kroohpyyyhhh😴😴😴🧐🥺😖🥱🥱🥱🤫

J.U.

No niin, nyt aloitan (pidettyäni 2 minuutin vessatauon viimein) uuden monologin.. 

Kuuntele tarkkaan, kun kerron mikä minua ärsyttää......

Vierailija
338/445 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonnii. Just jäin kyyistä täs omall kotipysäkill. Kiirus on jouluhommiin. Ukko savustaa lohen minä rupian jauhenlihamakaroonilootan tekkoo. Kiitos taas kaikille mukana olleille. Ihan kiva, et saahaan aina uusiakin immeisiä mukkaa, ku osa porukoist jääpi ain matkan varrell. Toivottavasti Gina-S selviää jouluksi kottii. Ja Jari 26v mopollaa. Luistin....leidi tais tehhä viimosen reissunsa, oppiipaha olemaan...

Oikein mukavata Jouluu vaan kaikillen

js puskipusu Heimo Huimalle turvallisest kyyist

sii juu ei mulla muuta ollu

eniveis: soon moro

J.U.

Vierailija
339/445 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonnii. Just jäin kyyistä täs omall kotipysäkill. Kiirus on jouluhommiin. Ukko savustaa lohen minä rupian jauhenlihamakaroonilootan tekkoo. Kiitos taas kaikille mukana olleille. Ihan kiva, et saahaan aina uusiakin immeisiä mukkaa, ku osa porukoist jääpi ain matkan varrell. Toivottavasti Gina-S selviää jouluksi kottii. Ja Jari 26v mopollaa. Luistin....leidi tais tehhä viimosen reissunsa, oppiipaha olemaan...

J.U.

Mokha. Määh rakastha sua-! Määähh jäänk kansassa poishh muttthhh, kylläähhh miesshhh yllätthyy kuh tuun kotioha NY.. nähhääänhh taasssens!

Vierailija
340/445 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J.U.

Tule takaisin bussiin!!!!! 

Haluan KORVAUKSIA tästä reissusta, koska jäi trauma!!!!

Luistelija sai esiintyä, miksi se sallittiin?????!!!?!!

Niin, jään tasan klo 23.00 pois Porvoossa, siihen asti sinulla on oikeus selittää luistelijan tapaus!!!!!

En tule enää ikinä av-matkoille, en luistelijan jälkeen!!!

*Pakkaa itkien tavaroitaan, valmistautuu jäämään juuri ex-tempore pois Porvoossa ja haaveilee suurista korvauksista*