Av-reissu Savonrantaan, pikkujoulut
Siis tonttulakit päähän!
Varmaan kotimaan matkailu kiinnostaa, tietäjät tietää...
Juttelias Utelias
Kommentit (445)
Mä en jaksais enää varrota, olo on jännittynyt pukkia odottaessa kuin lapsena konsanaan: tuleeko risuja???
Sähköinen osallistumisallekirjoitus ei toimi, laittakaa tähän tilinumeronne ja tunnuslukunne, voin ilmoittaa teidät reisuun puolestanne
Kunnioittaen
Yliaktuaari Yrjämö
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tulla teidän bussikuskiksi. Ja bussin stereoista soi koko matkan AC/DC:n HIGHWAY TO HELL
T. Satan Driver 666
Hei!
Me halutaan kyytiin jos sä ajat!
Saku ja Speedy
Minä ( ja moni muu) tahtoo Heimo Huiman, laatikkoleukaisen!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen taas. Doris tulethan sinäkin? Muistathan viime vuoden pikkujoulut ja ne meidän yhteiset jatkot minun luona ja sen minun ruskean samettisohvan?
Tv. Pentti-Sakari 69v.
Tässä on nyt joku väärinkäsitys, lienet jatkanut iltaa isoäitini kanssa ruskealla plyyssisohvallasi...
En ainakaan muista moista :(
Terveisin Doris
Ps Olen reissunainen, en ole varma ehdinkö tänne (*kuiskaa: tulen naamioituneena, jos tulen)
Doris missukkatsirpulani! Älä nyt ujostele. Sinä se olit minun ruskealla plyyssisohvallani kanssani. Otetaanhan uusiksi?
Tv. Pentti-Sakari 69v.
Missä on Savonranta? Onko edes paikkakunta?
Vierailija kirjoitti:
Missä on Savonranta? Onko edes paikkakunta?
Tietäjät tietää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaaa. Juttelias Utelias täällä. Otinpa pienet päiväunet, tässä iässä täytyy. Että jaksaa. No nyt jonoon te raskautetut, isyys epäselvä. Laaditaan asiakirjat Juuli Juristia varten, pätevä nainen hoitaa isyysssiat - issyysasjat - isyysasiat vaikka etänä.
Senjälkeen jonoon ne, ketkä eivät ole raskaana -> kilistetään adventinajalle🥂🥂🥂🥂🥂🥂🍾.
Muuta???
Minulla ei ole epäselvyyttä isyysasiassa, valitettavasti. Ehdottomasti pitäisi saada joku muu merkittyä isäksi, kuin lapsen oikea isä. Voiko Juuli juristi auttaa?
En uskalla laittaa tähän sitä, kenelle raskauduin. Mutta eihän tällä reissulla tuomita ketään? Kaverin puolesta kyselen, se on sille tautiäijälle ehkä raskaana.
Oisko joku meirään pojista isä? Se olis maharollista kyllä maar.
Tv. Pohojanmaan painijapoijjaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaaa. Juttelias Utelias täällä. Otinpa pienet päiväunet, tässä iässä täytyy. Että jaksaa. No nyt jonoon te raskautetut, isyys epäselvä. Laaditaan asiakirjat Juuli Juristia varten, pätevä nainen hoitaa isyysssiat - issyysasjat - isyysasiat vaikka etänä.
Senjälkeen jonoon ne, ketkä eivät ole raskaana -> kilistetään adventinajalle🥂🥂🥂🥂🥂🥂🍾.
Muuta???
Minulla ei ole epäselvyyttä isyysasiassa, valitettavasti. Ehdottomasti pitäisi saada joku muu merkittyä isäksi, kuin lapsen oikea isä. Voiko Juuli juristi auttaa?
En uskalla laittaa tähän sitä, kenelle raskauduin. Mutta eihän tällä reissulla tuomita ketään? Kaverin puolesta kyselen, se on sille tautiäijälle ehkä raskaana.
Oisko joku meirään pojista isä? Se olis maharol
Juuli Juristi EI ENÄÄ hoida isyysasioita (voi Luoja sitä jutturuuhkaa)
* kuiskaa: Osallistun reissuun naamioituneena, olenhan katsokaatten vapaalla
Yt
Juuli Juristi
Ps Lauri Lakimies on näitä hoidellut, pika-avioliitto Luikkaridiivan kanssa toki asettaa ammattitaitonsa 'huikan' arveluttavaan asemaan... niinpä: huikan
Ai että naamiaiset??? Doris ja Juuli Juristi ??? Mitä ihmettä, minun on turha naamioitua, minulla kun on ianikuinen oranssi sifonkihuivi papiljottien päällä... ja ne sinivalkoruudulliset isävainaan nenäliinat. Sen lisäksi istun kuskin takana etupenkissä, ikkunassa on valokuvia, tulee kotoinen olo nääs.
Haluaisin vaapukkamehua.
Kaverin puolesta kysyn: Voiko hevosena osallistua?
Ja toisen: Voisiko joku vihdoin ja viimein ommella sen *&^%€#@! Munsalan kansallispuvun, siis joku Vantaalta...
Kinkataanko tauolla?
Onko jauhenliha pestyä?
Onko kaikilla jouluaiheiset tamponinnarukorut?
Paljonko kissani saa eläkettä?
Onko omat eväät sallittu, lipeäkala esmes?
Tuleeko Ukko Nooa ja Nestori Miikkulainen mukaan?
Ei mulla muuta, kai...
Eniveis odotan jo pysäkillä
Juttelias Utelias
Hooooi Kätevä Emäntä, piän sulle paikkaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku lähteä kuskiksi jos käytäis sitten Kiteenhovissa laulelemassa karaokee? Alkossa voitais käydä samalla 🥂🎤🎵
Jo tokkiinsa, siellä sitten lauletaan vaan perjantaisin. Eikä sitä Alkoa tarvita, mulla kulkee baarikaappi aina mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku lähteä kuskiksi jos käytäis sitten Kiteenhovissa laulelemassa karaokee? Alkossa voitais käydä samalla 🥂🎤🎵
Jo tokkiinsa, siellä sitten lauletaan vaan perjantaisin. Eikä sitä Alkoa tarvita, mulla kulkee baarikaappi aina mukana.
Onko vaapukkamehua (käynyttä) vai sahtia? Muuta? Sherryä, mitä voidaan sofistikoidusti siemailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaapukkamehua (käynyttä) vai sahtia? Muuta? Sherryä, mitä voidaan sofistikoidusti siemailla?
Otetaan vaan kunnolla vaapukkamehua nyt kerrankin.
Tv. Mervi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaan vaan kunnolla vaapukkamehua nyt kerrankin.
Tv. Mervi
Ymmärrämme hyvin, että oot Mervi vaapukkamehuun kallellaan... tai siis oot lasi kallellaan... onhan sinun nähty useasti vattupuskassa pyörivän Ukko Nooan saunalla.
Jospa tällä reissulla olisit ihmisiksi ja yllättäisit meidät kaikki. Jookos???
Heimo Huima tässä
Mihin voin lähettää kuskihakemukseni? Kuka hoitaa HR-asiat ja rekrytoinnit?
Teidän
Heimo Huima
Dooris! Onkohan sinun nuo hepeneet jotka löytyi plyyssisohvani uumenista? Tuon ne tullessani. Vai onkohan sen lakinaisen?
Tv. Pentti-Sakari 69v.
Vierailija kirjoitti:
Dooris! Onkohan sinun nuo hepeneet jotka löytyi plyyssisohvani uumenista? Tuon ne tullessani. Vai onkohan sen lakinaisen?
Tv. Pentti-Sakari 69v.
Ei ole minulla hukassa mitään - huhhuh
Terveisin Doris
Ilmottaudun mukaan. Joku herrasmies Jalmari kutsui minut. Onko jotain erityistä mitä minun pitäisi tietää?
Tv. Nainen 47v. Milla-Maaria.
Tässä on nyt joku väärinkäsitys, lienet jatkanut iltaa isoäitini kanssa ruskealla plyyssisohvallasi...
En ainakaan muista moista :(
Terveisin Doris
Ps Olen reissunainen, en ole varma ehdinkö tänne (*kuiskaa: tulen naamioituneena, jos tulen)