Av-reissu Savonrantaan, pikkujoulut
Siis tonttulakit päähän!
Varmaan kotimaan matkailu kiinnostaa, tietäjät tietää...
Juttelias Utelias
Kommentit (445)
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Heräsin just päiväunilta. Mikä mahoton meteli, ei saa kauneusunia nukkua rauhassa... mikä luikkari???? Mitähhh? Ei Voi Olla Totta!!! Turvasystemaatiomme on pettänyt en voi tehdä mitään... Pohojammaan painipojat sitokaa tuo turvauhka, varokaa teräviä luistimia. Sori Jari26v, moposi joutaa mäkeen, luikkaridiiva vaatii tilan alapakkausosiosta.
Syytönhän minä tähän olen, voi minua poloa. Papiljonttikiharatkin ihan vinksallaan. Voivoi. Oioi.
J.U.
*TEE NYT JOTAKIN, ÄLÄ VAAN PUHU!!!!
LUISTELIJA ON TÄÄLLÄ, ME OLLAAN KAIKKI VAARASSA!!!
ÄLKÄÄ TAPUTTAKO, BUUATKAA JA ILOITKAA KUN LUISTELIJA VIEDÄÄN POIS!!!
EIHÄN SE ENÄÄ TUU TAKAS, EIHÄN?????!!!!!!!!
MEITÄ PELOTTAA!!!!!!!
Hei kaikki!
Ihanaa, että kannustatte minua!
Aion tehdä nyt surman spagaattini, katsokaa minua!
T: Luistelija tähtikaunotar
Porttikielto, p*rkele porttikielto. Tätä ei luistelija enää saa anteeksi..
Luistimetpirttikiellossa ..
Spurttikiellossa. . . Porttikellossa...
Kieleni ei taivu, täällonniinkylmä hrrrhhrrr
No niin. Istun täällä bussissa. Koska me jatketaan matkaa? Pullo on sylissä, se kiertää halukkaille. Vaadin korvauksia. Keiisiapua. Jotain.. luistelija sai esiintyä. Vttu. Tätä ei kyllä av-matkat saa anteeksi. Ei ikinä. Ei ikinä siis..
Vttu. Voiks joku auttaa mua nousemaan ylös? Itkin äsken itteni sammuksiin, eikun siis uneen tohon lattialle. Kuka meiän mielet parantaa? Biisk
Onneks mullon hyvät unenlahjat, kaikkien muiden 'lahjojen' lisäksi. Vaihdan pyjamaan ja meen yöunille. Guud nait😴
J.U.
Vierailija kirjoitti:
Onneks mullon hyvät unenlahjat, kaikkien muiden 'lahjojen' lisäksi. Vaihdan pyjamaan ja meen yöunille. Guud nait😴
J.U.
Hei, ethäöän sinä nukkumaasn voi mennä! Mehän shiih pysähytääe koht juhhlimaahhh. Mäk Hi oongsg ihan juhhakubnosh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J.U.
Hei, ethäöän sinä nukkumaasn voi mennä! Mehän shiih pysähytääe koht juhhlimaahhh. Mäk Hi oongsg ihan juhhakubnosh
Źzzźźźžżźzžķƙřŕœōóõĥĥĥpỳŷƴƴĥĥĥ
J.U.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Istun täällä bussissa. Koska me jatketaan matkaa? Pullo on sylissä, se kiertää halukkaille. Vaadin korvauksia. Keiisiapua. Jotain.. luistelija sai esiintyä. Vttu. Tätä ei kyllä av-matkat saa anteeksi. Ei ikinä. Ei ikinä siis..
Valitettavasti joudumme odottelemaan vielä hetken, äsken soitettiin, että korvaava bussi on ajanut metsään.
Joulupukki tulee meille kotiosoitteeseen. Onhan joku takaus tms että olemme kaikki kotona jouluaattona pl kuolleet?
Eiks oo hianoste kirjotettu? Käskin kuukkelin kääntää mun ki€€$tä tän
Blondie
Kuopion kohdalla sammuttakaa puhelimistanne ainakin bluetooth yhteydet pois päältä ettei niihin hyökätä:
voi veljet, jäikös mulla painiottelu väliin? Kuka voitti???
Tiptaptiptaptippetippetiptat - ei tippe tapa - mut änkyrään voi hukkuu, nukkuu, soihdut sammuu... shhh🍾🍺🥃🍷🍸🍻🍹🥂
Gyl niceluola on super
Vierailija kirjoitti:
Vttu. Voiks joku auttaa mua nousemaan ylös? Itkin äsken itteni sammuksiin, eikun siis uneen tohon lattialle. Kuka meiän mielet parantaa? Biisk
Ootko se sama, joka aina "pyörtyilee" bussin lattialle maaten monta päivää odottaen et joku herrasmies nostais ylös... älä jaksa. Sitä saa odottaa. Ja on sitäpaitsi iso turvallisuusriski, kun kompuroidaan sun ylitte. Niin.
No perskeles jää painitrikoot käyttämättä jos ei saada matsia aikaan.
Kun ollaan Kuopijon torilla niin minä haastan siellä jonkun urpon otteluun! Siellä on komiat jouluvalot torin yllä. Harmittaa, kun tämä kinkkurasva alkaa jähmettyy uudelleen!
Gina-Sabina
Noni. Koska me vttu mennään kotiin täältä? Juhlamieli on täysin häipynyt. Luistelija sai esiintyä. Mä en anna tätä anteeksi, en ikinä. En voi juoda yksin tähän ylipääsemättömään vtutukseen, kai joku tulee kaveriksi juomaan kossua raakana?
Ihanaa hei!
Minä sain esiintyä, kiitos kun katsoitte!
Ihanaa, että juttelias utelias ja te muut järjestitte tämän!
Nyt tulee TV:ssä minun videoita esitykseni, kaikki bussissa katsomaan!
T: Luistelija tähtikaunotar
Eieieieieieiei!!!
Tehkää nyt joku jotakin, ei tämä näin voi mennä!!
Miksi porttikiellossa oleva pääsi pikkujouluihin mukaan?!??!!
Ja miksi se palkitaan vielä päästämällä se TV: ohjelmaan??!!
Tehkää nyt joku jotakin, joulumieli on piloilla!!!!!
Tuttavien lasten suklaakalenterit evääksi mukaan.