Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-reissu Savonrantaan, pikkujoulut

Vierailija
24.10.2023 |

Siis tonttulakit päähän!

Varmaan kotimaan matkailu kiinnostaa, tietäjät tietää...

Juttelias Utelias

Kommentit (445)

Vierailija
281/445 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina av-reissu officalissa on pää kipeä ja oksettaa aamuisin? Eimullakotona 

Blondie

Vierailija
282/445 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina av-reissu officalissa on pää kipeä ja oksettaa aamuisin? Eimullakotona 

Blondie

Ole hiljaa!!!! Mitä sä valitat ja miksi??!!! Kysyn vaan!!!! Tässä on muillakin vähän vaikeaa eikä edes juotavaa saa lohdutukseksi!!!!

Itkee

Voiko joku tulla auttamaan??!! Silittelemään päätäni ja kertomaan, ett kaikki järjestyy?? Olen sille tartuttajamiehelle raskaana, elareihin tarviin apua. Tässä on ihan riittävästi ilma, ett jotkut viell kehtaa valittaa....

Itkee lujaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/445 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heimo Huima tässä* kuiskaa: On ilmennyt lisätietoja noista hmmm 's@ira$tun€ist@, he kuulevat meidät, me emme heitä. S i i s, varokaa terveet puheitanne!

Vierailija
284/445 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heimo Huima tässä* kuiskaa: On ilmennyt lisätietoja noista hmmm 's@ira$tun€ist@, he kuulevat meidät, me emme heitä. S i i s, varokaa terveet puheitanne!

Ihan oikeesti! Voiko joku ottaa vihdoinkin kantaa johonkin, MISSÄ on teidän järjestäjien vastuu??? Täällä on vaikka kuinka moni raskaana tautimiehelle/tartunnan saanelle. Ja meitä ei auta kukaan, ei elareissa eikä missään!!

*ITKEE*

Vierailija
285/445 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hiljaista täällä. Mis kaikki on? Millosonse painiottelu???

Vierailija
286/445 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttu että on persheestä nämä pikkujoulut! Minullekin luvattiin hauskaa ryyppäämistä, painiotteluiden seuraamista jne. Ja kaikki, ihan kaikki on mennyt pieleen täällä!! Kenen syytä tämäkin on, eikö kukaan ota mitään vastuuta mistään??

Vierailija
287/445 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko pysäyttää bussi Savonrannan kirkolla niin kävisin ääsmarketista uudet pikkarit kun absin vessasta oli paperi loppu niin piti pyyhkiä kakkelit entisiin alkkareihin, jotka viskasin sitten roskiin.

Vierailija
288/445 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aioin hakea korvauksia matkanjärjestäjiltä:

109884044028828102039217920493818403748300292393029383010 e riittää.

Syynä on se, että raskauduin tautiäijälle (toivottu raskaus, älkää käsittäkö väärin) ja mehulinjalla on ikävä olla.

Odotan, että juttelias utelias/Juuli juristi tulee kohta siirtämään rahat tililleni.

Ainakin ennen joulua vaadin ne, koska käräjillä tulee summa suurenemaan niin paljon että lonkassa olette jos ette maksa!

Vierailija
289/445 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K a i k k i korvausten hakijat  ette t a a s k a a n lukeneet pikkupränttiä rivien välistä

Ihan omalla vastuulla ja vapaaehtoisesti av-offical reissut. Voi voi. Miettikää ens kerralla mukaan lähtöä  h i u k a n tarkemmin

Juuli Juristi

Lauri Lakimies

Torsti Tuomari

Juttelias Utelias

Ps Nähdään taas😉

Vierailija
290/445 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan jäätävän kylmää. Olen täällä odottamassa sitä painiottelua. Missä kaikki on? Mulla on jo painikamat päällä ja odotan lumihangessa. Prkle..

Vierailija
291/445 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zzz. Mihhä kaikh o? Meihg onglogi juomhat täällläggh

Vierailija
292/445 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko pysäyttää bussi Savonrannan kirkolla niin kävisin ääsmarketista uudet pikkarit kun absin vessasta oli paperi loppu niin piti pyyhkiä kakkelit entisiin alkkareihin, jotka viskasin sitten roskiin.

Hyi!! Laita ne pikkarit jalkaan, tuo on oksettavaa!! Yäk, miksi näin käy joka reissulla?🤮

Vierailija
293/445 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi!! Laita ne pikkarit jalkaan, tuo on oksettavaa!! Yäk, miksi näin käy joka reissulla?🤮

Just tän takii mä tykkään avofficalreissuista; kun muutkin mokaa

Blobdie

Vierailija
294/445 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tän takii mä tykkään avofficalreissuista; kun muutkin mokaa

Blobdie krjaan Blndie, Blonz, Bond

Hörppään täs välis, ei onistus mten

Blondie

Vierailija
295/445 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahah, kaikki ulos bussista, matkanteko päättyi moottoririkkoon, kiertokanki tuli lohkosta läpi. Ne kellä on makuupussitakkeja, ne on levitettävä tielle öljynimeytysräteiksi kun öljypohjakin meni rikki. No niin vauhtia nyt!!

Vierailija
296/445 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahah, kaikki ulos bussista, matkanteko päättyi moottoririkkoon, kiertokanki tuli lohkosta läpi. Ne kellä on makuupussitakkeja, ne on levitettävä tielle öljynimeytysräteiksi kun öljypohjakin meni rikki. No niin vauhtia nyt!!

No, nyt kun pysähdyttiin niin saanko esittää piruettinäytökseni?

Tässähän on ihana jäässäolevs lampi vieressä.

*VAU, KATTOKAA MINÄ ESIINNYN VIHDOINKIN*

T: Luistelija tähtikaunotar

Vierailija
297/445 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuiskaa* tosi vihaisena::: VAADIN rahani takaisin, tuo liukkari d i i v a onPORTTIKIELLOSSA!VIEKÄÄ POIS ÄLKÄÄ KATSOKO ÄLKÄÄ AINAKAAN TAPUTTAKO. TOINEN LUISTIN ON kuitenkinkadoksissa. Niinkuin aina.

Nimim syvästi pettynyt

Vaadin painiottelun A S A P

Vierailija
298/445 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki. Ä l k ä ä laittako Lucianpäiväkynttilötä, aitoja, päähänne, ettei peruukit pala!

Vierailija
299/445 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuiskaa* tosi vihaisena::: VAADIN rahani takaisin, tuo liukkari d i i v a onPORTTIKIELLOSSA!VIEKÄÄ POIS ÄLKÄÄ KATSOKO ÄLKÄÄ AINAKAAN TAPUTTAKO. TOINEN LUISTIN ON kuitenkinkadoksissa. Niinkuin aina.

Nimim syvästi pettynyt

Vaadin painiottelun A S A P

*Huutaa niin, että kaikki muut paitsi tuo luistelija kuulevat:*

ÄLKÄÄ KATSOKO, ÄLKÄÄ KATSOKO SINNE LAMPEEN PÄIN!!

JUTTELIAS UTELIAS, MISSÄ SINÄ OLET???!!!!!

TEE JOTAKIN!!!!!!!!

TER NYT JOTAKIN, SE DIIVA ON TÄÄLLÄ JA ESIINTYY!!!!!! 

ME EI KESTETÄ!!!!

Vierailija
300/445 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Heräsin just päiväunilta. Mikä mahoton meteli, ei saa kauneusunia nukkua rauhassa... mikä luikkari???? Mitähhh? Ei Voi Olla Totta!!! Turvasystemaatiomme on pettänyt  en voi tehdä mitään... Pohojammaan painipojat sitokaa tuo turvauhka, varokaa teräviä luistimia. Sori Jari26v, moposi joutaa mäkeen, luikkaridiiva vaatii tilan alapakkausosiosta.

Syytönhän minä tähän olen, voi minua poloa. Papiljonttikiharatkin ihan vinksallaan. Voivoi. Oioi.

J.U.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi