Mikä on lempivärisi ja miksi?
Itse pidän punaisesta. Se on kaunis, lämmin ja voimakas väri ja näyttää hyvältä vaatteissa. Oli tosin myös aikoinaan sininen-vaihe, jolloin mieluiten tykkäsin hankkia kaikkea siniseen liittyvää, mutta se meni ohi.
Kommentit (92)
1. Punainen. Mahtavan voimakas väri
2. Kulta ja hopea näyttävät hyviltä yhdessä
3. Vaalenvihreä on kivan rauhoittava väri ja tuo mieleen kevään
Violetti/purppura. En osaa sanoa miksi, mutta se on miellyttänyt silmääni ihan lapsesta asti.
Tummanmusta. Muistuttaa millainen hallitus meillä on.
Olen pehmeä syksy: Sattumalta pidän itselleni sopivista väreistä. En voi tietää miksi näin on.
Vierailija wrote:
Olen pehmeä syksy: Sattumalta pidän itselleni sopivista väreistä. En voi tietää miksi näin on.
Mäkin tykkään tosi paljon syksyisistä väreistä. Ehkä siksi suosikkipaidassani on kuva syksyisessä metsässä olevasta hirvestä ja muista eläimistä
Olisikin, mutta kun ei ole mitään yhtä lempiväriä. Tykkään kaikista väreistä, kirkkaista ja maanläheisistä, tummista ja vaaleista, pastelleista ja murretuista.
Se, että tykkää niin monista väreistä, aiheuttaa usein ongelmia vaatteiden ja sisustuksen valinnassa, kun olisi niin monia hyviä värejä ja monia hyviä väriyhdistelmiä. En kuitenkaan tykkää mistään värien sekamelskasta, vaan ulkoasun ja kodin on oltava harmoninen.
Ilman valkoista en varmaankaan voisi elää. Käytän valkoisia housuja myös talvisin sisällä, koska se piristää. Onpa talvitakkinikin ollut valkoinen. Myös kodin sisutuksessa on pääväri valkoinen, koska siihen saa vaihdeltua rinnalle muita värejä.
Aina olen tykännyt violetistä ja lilasta. Olen aika vahva persoona ja minusta violetti on jotenkin mun oma väri
Se vaihtelee riippuen mielialasta ja tilanteesta... ehkä vaalen sininen tällä hetkellä, kaipaan jo kesältä kirkkaan sinistä taivasta jossa ei harmaita pilviä ja synkkyyttä :(
Tosin lempivärilläni ei mitään tekemistä sen kanssa millä väreillä haluun sisustaa tai mitä vaatteita laitan päälle. Kaapissa tosin aika hyvä valikoima eri värisii vaatteita
Violetti. Väri rauhoittaa minua etenkin sisustuksessa. Violetissa on myös jotain mystistä ja salaperäistä.
Pidän kylmistä värisävyistä, lämpimät värit näyttävät silmääni jotenkin tunkkaisilta.
Eniten väreistä inhoan vihreää. Oranssista ja tummanpunaisesta en myöskään tykkää. En voi sietää mitään räikeää, värikästä ja ylitseampuvaa. Haluan rauhallisuutta ja harmoniaa ympärilleni.
Lemppareitani ovat vaaleanruskea, beige, luonnonvalkoinen ja vaaleanpunainen.
Vierailija wrote:
Eniten väreistä inhoan vihreää. Oranssista ja tummanpunaisesta en myöskään tykkää. En voi sietää mitään räikeää, värikästä ja ylitseampuvaa. Haluan rauhallisuutta ja harmoniaa ympärilleni.
Lemppareitani ovat vaaleanruskea, beige, luonnonvalkoinen ja vaaleanpunainen.
Samoin myös.
Vaikeaa valita. Ehkä pinkki tai oranssi? Iloisia värejä molemmat. Keltainenkin voisi myös käydä
Syvänvihreä, niinkuin meille kaikille muillekin kepulaisille tärkeä väri. Punertavavihreä, joka on Vihreät puolueen tunnusväri, niin on melkosen erivärinen vihreä. Pelottavan värinen
Ruusu on aina ollut lempikukkani joten kaikki mahdolliset ruusujen värit ovat olleet myös lempivärejäni. Tietysti yleensä se on punainen, mutta hiljattain ostin ison kimpun valkoisia ruusuja merkkipäivän vuoksi. Vihdoinkin löysin kimpun jossa valkoset ruusit ovat oikein kauniita eivätkä jotenkin nuutuneita ja valkonen on kaunis väri
Ruusu on aina ollut lempikukkani joten kaikki mahdolliset ruusujen värit ovat olleet myös lempivärejäni. Tietysti yleensä se on punainen, mutta hiljattain ostin ison kimpun valkoisia ruusuja merkkipäivän vuoksi. Vihdoinkin löysin kimpun jossa valkoset ruusut ovat oikein kauniita eivätkä jotenkin nuutuneita ja valkonen on kaunis väri
Sininen. Öööh, koska tykkään siitä.
Pillunpunainen, tarviiko tosiaan sanoa miksi ?