Mikä on lempivärisi ja miksi?
Itse pidän punaisesta. Se on kaunis, lämmin ja voimakas väri ja näyttää hyvältä vaatteissa. Oli tosin myös aikoinaan sininen-vaihe, jolloin mieluiten tykkäsin hankkia kaikkea siniseen liittyvää, mutta se meni ohi.
Kommentit (92)
En tiedä miksi mutta lempiväri on minulla vihreä.
Jääsininen , olen vaan aina tykännyt.
Vaatteissa tummansininen, sisustusvärinä beige/ruskea ja piristyksenä tällä hetkellä oranssi.
Tosi vaikeaa sanoa. Ehkä jokin vihreän eri sävyistä. Tai turkoosi. Tai oikein kirkkaan sininen. Oranssi on myös kaunis väri, samoin kuin koralli. Mutta taidan kallistua kuitenkin vihreän puolelle.
Vierailija wrote:
Vaatteissa tummansininen, sisustusvärinä beige/ruskea ja piristyksenä tällä hetkellä oranssi.
Tummansininen on aina sopinut ihonvärini kanssa yhteen - ja sisustusvärit tulevat suoraan talon iästä ja tyylistä. En voisi kuvitellakaan tänne mitään muuta.
Mazda-autojen punainen väri, Soul Red, on mun lempiväri. Se vain on aivan täydellinen punainen ❤️ Myös vaatteissa tuollainen punainen sopii minulle tosi hyvin.
Turkoosi. Miksikö, hmm. No mä rakastan olla merenrannalla ja asunkin siellä, ja usein haaveilen sellasesta ihanasta turkoosinvärisestä vedestä (ja valkoisesta hiekkarannasta), kun tuo ikkunasta näkyvä vesi on niin tylsänvärinen, heh.
Vierailija wrote:
Millanen on jäänsininen, ihan vaalea?
Ehkä punainen tai keltainen.
Valkoinen on selkeä inhokkivärini. Muistan kun se sattui silmiin koulussa kun hehkulamput heijasti ikävästi pulpetin/pöydän kirkkaan valkoiaista pinnoista. :/
Punainen, se piristää. Myös keltainen joissakin vaatteissa.
"Mä en taas voi sietää keltaista. Siis mikä väri se edes on?"
- Kyösti Pöysti
Nuorena lempivärini oli musta (en siis ollu gootti tai mitään sellasta, se vain oli). Nykyään punainen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Millanen on jäänsininen, ihan vaalea?
Taivaskin on joskus ihanan vaalean sininen.
Ihan pikkutyttönä lempiväri oli vaaleanvihreä, varhaisteini-ikäisestä lähtien kuninkaansininen. Pinkki on aina ollut inhokkiväri eikä minua ikinä sellaiseen puettukaan. Äiti ei pahemmin perustanut jaotella vaatteiden värejä tyttöjen ja poikien väreihin, eikä se ollut mitenkään muutenkaan tapana 60-70-lukujen taitteessa.
Vierailija wrote:
- Kyösti Pöysti
Mulla sama kuin Pöystillä, mutta valkoisen värin kohdalla :D
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
- Kyösti Pöysti
Mulla sama kuin Pöystillä, mutta valkoisen värin kohdalla :D
Ironista tossa kommentissa on että Pöysti itsehän pukeutuu aina samaan keltaseen takkiin 95% sarjan aikana 😅🤣
Keltainen väri tekee iloiseksi ja varsinkin sinapinkeltainen. Oikeastaan pidän erilaisista retroväreistä ja väriyhdistelmistä. Pastellisävyt on kauniita myös, mutta en esimerkiksi sisustaisi niillä ikinä.
Punainen. Ja ylipäätään voimakkaat värit. Usein vain ärsyttää että Suomessa niitä ei useinkaan suosita vaatteissa, sisustuksessa, huonekaluissa, pyyhkeissä, yms tavaroissa kun kaiken pitää olla niin geneeristä.
Punainen. Kaikkien värien valtias