Mikä on lempivärisi ja miksi?
Itse pidän punaisesta. Se on kaunis, lämmin ja voimakas väri ja näyttää hyvältä vaatteissa. Oli tosin myös aikoinaan sininen-vaihe, jolloin mieluiten tykkäsin hankkia kaikkea siniseen liittyvää, mutta se meni ohi.
Kommentit (92)
Oranssi tai kulta. Tuo mieleen auringonlaskun :3
Minulla ei ole lempiväriä. Mustasta en tykkää.
Punainen sopii minulle. Tunnen itseni hyvin onnelliseksi punaisessa värissä. Se nostattaa energiatasoja ja pitää mielen virkeänä. Väreillä on väliä. :D
Ennen vihreä, mutta se pilattiin keväällä 😡
Nykyään oranssi, koska Boosterin tolppa on oranssi 😄
Tummansininen miellyttää eniten silmääni. Nykyään tykkään siitä vaatteissakin, mielestäni sopii minulle.
Kirkkaat perusvärit, lempparisuosikki punainen. Koska en pidä mistään epämääräisen haaleista sävyistä. Asioiden pitää olla kirkkaita ja selkeitä
Vaaleanpunainen. Siitä tulee aina hyvälle mielelle.
Lempivärini on violetti/lila. On aina ollut. Syytä en tiedä, niin se vain on. :D
Luonnonvalkoinen ja beige. Sen värisiin tekstiileihin tartun yleensä aina ensimmäisenä. Myös vaaleanpunaisesta tykkään.
Punainen ja sininen eri vivahteissa. Myös valkoinen.
Punainen-lämpöä, iloa, rohkeutta, voimaa, ulospäin kääntyminen.
Sininen-taivas, meri, järvi, hiljentyminen, sisäänpäin kääntyminen.
Valkoinen-pilvet, lumi, rauha, puhtaus.
Vaaleanpunaisen eri sävyt, erityisesti sellainen kylmä vaaleanpunainen, jos nyt osasin oikein selittää. Se on vain niin kaunis ja pehmeä väri.
Olen pitänyt vaaleanpunaisesta lapsesta saakka mutta ensin äiti ei ikinä suostunut ostamaan vaaleanpunaisia vaatteita, aina vain tummanpunaisia ja sinisiä, ja sitten vähän vanhempana häpesin lempiväriäni, ei kai ollut tarpeeksi ”cool”. Nyt en kainostele ollenkaan, kotini on sisustettu vaaleanpunaisella ja pukeudun usein vaaleanpunaiseen. Aion sitten kun on mahdollista niin hankkia vaaleanpunaisen autonkin:D
Vihreä on, en osaa sanoa miksi. Miellyttää vain silmää eniten 😀 No, jotenkin raikas on, vaikka tykkään vähemmän raikkaistakin vihreän sävyistä.
Mullakin oli ennen sininen, varmaankin kyllästyin lopulta.
Pienä luin Muumi-sarjista jossa Nipsu sanoo lempiväreikseen kullan tai sinisen. Nipsu oli Pikku Myyn kanssa lempihahmono joten ne jäi sitten myös itselleni lempiväreiksi tähän päivään asti :D
Jotta hukun massan ja saan liikua rauhassa, aina vaatteeni ovat mustat jalkineita myöten.
Musta ja vaaleanpunainen <3
Musta on magee, vaaleanpunainen ihanan hempeä.
Pastellivärit ja niiden kombinaatiot: minttua, vaalenpunasta/sinistä ym. Jotenkin niistä tulee aina hyvälle tuulelle <3
Vihreä. Tuo mieleen metsän jonne voi mennä rauhottumaan ja saada omaa aikaa pitkän päivän jälkeen