Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian tavallinen mies naisille joten siksi olen ikisinkku.

Vierailija
24.10.2023 |

Naiset haluaa miehen joka on hyvätuloinen,komea ja paljon kouluttautunut.

Kaikki miehet ei kykene saavuttamaan hyvää asemaa työelämässä joka johtaa hyvään palkkaan eikä kaikki miehet ole niitä 190 senttisiä miesmalleja. 

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni tavallinen mies on saanut ihan nätin ja kivan naisen, sinun ongelmasi on joku muu kuin se, että olet tavallinen.

Vierailija
82/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yhden tavallisen tusinateuvon pitäisi siis kaikesta ja mistään huolimatta kelvata naisille? Kaikille naisille, miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen tavismies ja olen ikisinkku.

En ole katkera kenellekkään enkä valita asiasta.

Olen introvertti joten viihdyn omissa oloissani paljon ja epäilen ettei parisuhde edes ole minua varten koska silloin en saisi omaa rauhaa enkä saisi olla itsenäinen. 

En myöskään tarvitse naista elämääni koska olen tähän ikään asti pystynyt elämään ilman parisuhdetta, toki seksiä haluan mutta oma käsi antaa hyvin nautintoa myös.

M33

Vierailija
84/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ikisinkku kosket herkeä valittamasta. 

Vierailija
85/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä olen tavisnainen ja tavismiehet toteaa usein jo ekoilla treffeillä, ettei ole kipinää. Olen treffaillut myös duunareita, opiskelijoita, itseäni lyhyempiä, iskävatsaisia ja kaljuja.

Elikä olet lihava ja ruma. Itse olen alle 40v mies ja käyn säännöllisesti töissä ja salilla ja sijoittelen rahojani, mutten edes treffeille pääse. Tasoteoria ja naisten hypergamia on tieteellisesti todistettu asia.

Ja haukut tuota naista lihavaksi ja rumaksi, vaikket itse pääse edes treffeille? Tuon logiikan mukaan olet itse jäätävä ihrapallo ja suohirviö.

Naisen nyt pitää kuulua johonkin alimpaan prosenttiin ettei treffeille pääse. Itse en treffaile ollenkaan koska tarjolla on vain käytettyjä naisia.

Taisi kalikka kalahtaa. Tai on varmaan käytettyyn useampikin kalikka kalahtanut. 

Vierailija
86/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo rima nousee jatkuvasti parisuhdemarkkinoilla ja muutenkin nykyään on vaikeaa löytää kumppania koska jokainen etsii itsensä kopiota ja pienikin virhe jos löytyy niin tulee rukkaset.

Vierailija
87/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan menestynyt elämässäni, korkeasti koulutettu ja hyvässä ammatissa, eikä ulkonäkökään ihan hirveä. Silti ei ole kumppania, joten ei se mitään takaa. Kun naiset ei innostu, eikä itsekään oikein innostu, niin se on siinä sitten.

Vierailija
88/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joo rima nousee jatkuvasti parisuhdemarkkinoilla ja muutenkin nykyään on vaikeaa löytää kumppania koska jokainen etsii itsensä kopiota ja pienikin virhe jos löytyy niin tulee rukkaset.

Itsensä kopiota? En tulisi toimeen itseni kopion kanssa. Eikä kyllä kukaan tuntemani nainen ole mitään kopiota itsestään hakenut. Toki pitää olla yhteneväisyyksiä, mutta kopio...? Ei kiitos.

Vierailija
89/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku luulee olevansa liian tavallinen, mutta onkin tietämättään liian erikoinen. Naiset tahtovat ennen kaikkea tavallisen miehen eivätkä missään nimessä jonkinlaista omituista harvinaisuutta, joka velloo kaiket päivät omissa sisäisissä maailmoissaan ja kirjoittaa niistä Vauva-palstalle.

Vierailija
90/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rima ei nouse jatkuvalla syötöllä. Tehän miehet ite janoatte kotirouvia ja onnenonkijoita. Ikävä kyllä sellaisen ylläpitäminen vaatii rahaa. 

Vierailija
91/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W

Vierailija
92/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tasoteoria ja naisten hypergamia ei pidä paikkaansa, miksi naiset ympäri maailmaa sitten toteuttavat sitä? Tähän ei ole saatu vuosien varrella kertaakaan vastausta :)

Vierailija
93/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kumma tuo 190-senttinen miesmalli. En ole ikinä tainnut sellaiseen törmätä, mutta miehet näkevät niitä ilmeisesti joka paikassa :D :D :D

Totta.

Pitääpä ens viikonloppuna mennä kaupungille ja oikein seurata ihmisvilinää, että kuinka komeita ja pitkiä ne miehet ovatkaan. 

Vierailija
94/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen, tavallisuutensa itsekin tiedostava ja hyväksyvä terve normimies kelpuuttaisi kaltaisensa, sopivan naisen.

Johtopäätös: et ole (katteettomista luuloistasi ja projisoinneistasi huolimatta) tavallinen vaan tavallisten alapuolella.

Tästä huolimatta sinulle ei kelpaa kaltaisesi vaan tavoittelet tasokkaampia naisia ja uliset kun naiset eivät laske rimaa.

Vierailija
95/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Juu juu, siitähän se totta kai on kyse.

T. Onnellisessa parisuhteessa alle 170-senttisen itseäni alemmin koulutetun ja pienipalkkaisemman miehen kanssa

Ukollas on ne puuttuvat sentit "muualla", koska et sinä muuten sen kanssa olisi.. 🤭

Vierailija
96/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kotikonnuilta lőydy kaveria niin kannattaa katsoa kauempaa,voit vaikka ylláttyá.

Vierailija
97/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tinderissä on 80 % miehiä.

Facebookin sinkkuryhmissä on 80 % naisia. Sinkkutapahtumissa samoin. 

Miksi mies et etsi sieltä, missä naiset on? 

Koska helpompi valittaa?

Facebookin sinkkuryhmät ovat täynnä niitä samoja narsistisia ja hypergamisia sinkkunaisia kuin tinderikin.

Naiset haluaa kumppaniltaan, että miehen oma elämä on kunnossa, mies osaa keskustella ja huomioida naista naiselle sopivalla tavalla. Jankkaajamiehellä ei mitään noista, joten ei onnistu sieltä naisen saanti. 

Vierailija
98/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos tasoteoria ja naisten hypergamia ei pidä paikkaansa, miksi naiset ympäri maailmaa sitten toteuttavat sitä? Tähän ei ole saatu vuosien varrella kertaakaan vastausta :)

No koska miehille tuntuu olevan tärkeää ettei naisella ole muuta elämää kuin mies ja perhe. Tällainen elämäntyyli kysyy tuloja.

Vierailija
99/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

M G T O W

Milloin???

Lupaatko varmasti?

Näkis vaan. Täälläkin olisi isot bileet heti tiedossa, kun palstaulit ovat lupailleet ja lupailleet ja lupailleet

🍾🥂🎂

Vierailija
100/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miten esimerkiksi minä olen sitä noudattanut? Olen korkeakoulutettu mutta naimisissa amistasoisen koulutuksen saaneen miehen kanssa. Olemme molemmat ihan tavallisen näköisiä. Ja näitä esimerkkejä on vaikka kuinka paljon jo ihan omassa lähipiirissä. Juuri kaverin kaunis ja vaativassa korkeakoulutuksessa oleva tytär pariutui duunarin kanssa, joka ei ulkonäöltääkään ole mitenkään ihmeellinen. Ihan tavallinen mies. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi