Olen liian tavallinen mies naisille joten siksi olen ikisinkku.
Naiset haluaa miehen joka on hyvätuloinen,komea ja paljon kouluttautunut.
Kaikki miehet ei kykene saavuttamaan hyvää asemaa työelämässä joka johtaa hyvään palkkaan eikä kaikki miehet ole niitä 190 senttisiä miesmalleja.
Kommentit (127)
Ap ei itse saa yhtäkään naista, mutta jännästi "tietää" silti kaikkia naisia itseään paremmin mitä kaikki naiset haluavat?
Miksi pitäisi haluta puolisoksi erilainen ihminen kuin on itse? Mä olen ruma ja fiksu ihminen, etsin puolisoksi samanlaista aikanaan.
Sain komean ja fiksun, mutta ei sillä ulkonäöllä niin väliä. Korkeasti kouluttautuneet yleensä hengailee toisten samanlaisten kanssa (työt, opiskelut) niin sieltäpä moni löytää kumppanin.
Kannattaa harrastaa jotain itseä kiinnostavaa, jonka parissa voi tavata myös naisia. Ainakin tottuu puhumiseen naisten kanssa. Pian voi huomata, etteivät pelkkä ammatti ja ulkonäkö ole kovin tärkeitä naisille.
Vierailija wrote:
Kannattaa katsoa tämä:
Ap on vain 1 mies eikä tule kelpaamaan yhtään sen paremmin vaikka muut (miehet) tekisivät/eivät tekisi mitä.
Mitä ap:lla olisi tarjottavana naiselleen (naisilleen?) muuta kuin epämääräinen oletettu tavallisuutensa ja tusinaulina?
Ap, et vaan ole riittävän hyvännäköinen.
Vierailija wrote:
Ap, et vaan ole riittävän hyvännäköinen.
Hän ei itse ole riittävän hyvännäköinen niille havittelemilleen liian hyvännäköisille naisille, joille on mielestään liian tavis.
Kyllä sä aapee nyt valehtelet itsellesi. Joku muu vika sussa on kuin tavallinen ulkonäkö.
Harrastuksena pleikka, kalastus, veneily, kaljakaberit, dartsi, ... Mikä on, kun ei jää kala kuivalla maalla pyydykseen?
Vierailija wrote:
Miksi pitäisi haluta puolisoksi erilainen ihminen kuin on itse? Mä olen ruma ja fiksu ihminen, etsin puolisoksi samanlaista aikanaan.
Sain komean ja fiksun, mutta ei sillä ulkonäöllä niin väliä. Korkeasti kouluttautuneet yleensä hengailee toisten samanlaisten kanssa (työt, opiskelut) niin sieltäpä moni löytää kumppanin.
Siksi varmaan on pettämistä niin paljon, kun ei ole fyysistä vetovoimaa. Puoliso valitaan ammatin perusteella, kun juostaan omaisuuden perässä.
Vierailija wrote:
Kannattaa harrastaa jotain itseä kiinnostavaa, jonka parissa voi tavata myös naisia. Ainakin tottuu puhumiseen naisten kanssa. Pian voi huomata, etteivät pelkkä ammatti ja ulkonäkö ole kovin tärkeitä naisille.
Palomies, poliisi ja upseeri ovat kiinnostavia ammatteja.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Siksi varmaan on pettämistä niin paljon, kun ei ole fyysistä vetovoimaa. Puoliso valitaan ammatin perusteella, kun juostaan omaisuuden perässä.
Hieno talo ja ulkomaanmatkoja, ei se nyt niin haittaa jos miehellä on vähän muitakin naisia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ainoastaan primitiivinen tyhjäpäähenkilöoletettu seurustelee pelkän ammatin / riviammattihenkilön kanssa.
No miksi katselet niitä malleja. Katsele meitä tuiki tavallisia suomalaisnaisia, niin ehkä joskus tärppääkin. Käytöstavat ja parempi arviointikyky olivat myös paikallaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ainoastaan primitiivinen tyhjäpäähenkilöoletettu seurustelee pelkän ammatin / riviammattihenkilön kanssa.
Lääkäri ei ole kiinnostava eikä insinööri.
Vierailija wrote:
Jos tasoteoria ja naisten hypergamia ei pidä paikkaansa, miksi naiset ympäri maailmaa sitten toteuttavat sitä? Tähän ei ole saatu vuosien varrella kertaakaan vastausta :)
Minä en ole ikinä edes ymmärtänyt, mitä tämä tarkoittaa. Enkä usko, että palstauulitkaan ymmärtävät, kunhan hokevat jotain "hienoa", jonka ovat netin naisvihasivustoilta oppineet.
Vierailija wrote:
Kannattaa katsoa tämä:
Hyvä video. Harmi vain, että yli 90 prosenttia naisista ei kiinnosta faktat. Naiset keksivät oman napansa ympärille luodun valemaailman ja jättävät kaiken muun huomiotta. Ei mikään ihme, että nykyään työpaikoissakin on HR-kalkkunoiden keksimiä video- ja ryhmä-haastatteluja, sillä HR-kalkkunat käyttävät omaa alapään kosteutusasteikkoa siinäkin arvostelussa, eivätkä sitä onko haastateltava henkilö soveltuva hommaan. Myös lasta hankkiessa se alapään kosteutusasteikko on ykkössijalla eikä se, että onko mies hyvä tukemaan lapsen kasvatusta. Tämä naisten fiktiomaailmasta kertoo jotain sekin, kun naiset eivät yleensä tekniikasta tajua mitään, koska heitä ei se kiinnosta, heitä ei kiinnosta faktat, vaan se oma luotu valemaailma, jonka he ovat länsimaissa onnistuneet kollektivisoimaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kannattaa katsoa tämä:
Hyvä video. Harmi vain, että yli 90 prosenttia naisista ei kiinnosta faktat. Naiset keksivät oman napansa ympärille luodun valemaailman ja jättävät kaiken muun huomiotta. Ei mikään ihme, että nykyään työpaikoissakin on HR-kalkkunoiden keksimiä video- ja ryhmä-haastatteluja, sillä HR-kalkkunat käyttävät omaa alapään kosteutusasteikkoa siinäkin arvostelussa, eivätkä sitä onko haastateltava henkilö soveltuva hommaan. Myös lasta hankkiessa se alapään kosteutusasteikko on ykkössijalla eikä se, että onko mies hyvä tukemaan lapsen kasvatusta. Tämä naisten fiktiomaailmasta kertoo jotain sekin, kun naiset eivät yleensä tekniikasta tajua mitään, koska heitä ei se kiinnosta, heitä ei kiinnosta faktat, vaan se oma luotu valemaailma, jonka he ovat länsimaissa onnistuneet kollektivisoimaan
Niin että yhtään mitään vikaa tai vastuuta mistään ei ole sinulla ja (siitä puhe mistä puute) HR-k:n kosteikkoa olet vailla.
Mielestäni minulla on hyvä asema elämässä ja pärjään mutta naiset ei minusta ole juuri kiinnostuneet. Seurustelin muutaman vuoden ja halusin lapsia mutta nainen ei. Nainen teki sitten lapsen epävakaan miehen kanssa joka juopotteli paljon. Olen sitten ollut sinkku pääasiassa 12 vuotta.