Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian tavallinen mies naisille joten siksi olen ikisinkku.

Vierailija
24.10.2023 |

Naiset haluaa miehen joka on hyvätuloinen,komea ja paljon kouluttautunut.

Kaikki miehet ei kykene saavuttamaan hyvää asemaa työelämässä joka johtaa hyvään palkkaan eikä kaikki miehet ole niitä 190 senttisiä miesmalleja. 

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Vierailija
62/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koittanut itseäsi reilusti vanhempia naisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap kerron sinulle salaisuuden. Kukaan mies ei voi saada kaikkia naisia. Ei väliä kuinka rikas ja komea mies on niin silti ei saa kaikkia naisia. Mutta jos sinullekin riittäisi että löytäisit yhden naisen jonka kanssa rakastuisitte ja eläisitte yhdessä niin se on mahdollista. Tietysti jos haluat 18 vuotiaan neitsyt tytön joka on missin näköinen niin aika mahdotonta voi olla. Mutta jos haluat noin speaciaalin naisen niin on turha syyttää naisia nirsoiksi.

Vierailija
64/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naiset haluavat fiksun, jämäkän, terveitsetuntoisen ja rakastavan miehen, eivät mitään persoonallisuushäiriöistä kitisijää

Erittäun hyvin sanottu!!!!

Vierailija
66/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi on aivan totta. Sinun kannattaa etsiä seuraa itsesi kaltaisista ihmisistä, silloin pariutuminen onnistuu paremmin. Jos olet vaikkapa lievästi kehitysvammainen, niin etsi seuraa kaltaisestasi naisesta.

Vierailija
67/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on jos mies käy yleensä Lidl:ssä ja k-marketissa? Ne kun olis kumminkin lähempänä, eikä prismaan ole kovin usein asiaa. Voiko tavismies käydä niissä, vai olisko se Prisma kumminkin se minun paikka? Nostanko sillä yhtään tasoa jos alan käymään citymarketissa?

Kyselee se eronnut ja karannut tavismies, 173 cm/82 kg, joka huristelee sinne kauppaan 13 vuotta vanhalla ruotsalaisella farmariautolla (ei koiraa). Tai fillarilla.

Vierailija
68/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miten on jos mies käy yleensä Lidl:ssä ja k-marketissa? Ne kun olis kumminkin lähempänä, eikä prismaan ole kovin usein asiaa. Voiko tavismies käydä niissä, vai olisko se Prisma kumminkin se minun paikka? Nostanko sillä yhtään tasoa jos alan käymään citymarketissa?

Kyselee se eronnut ja karannut tavismies, 173 cm/82 kg, joka huristelee sinne kauppaan 13 vuotta vanhalla ruotsalaisella farmariautolla (ei koiraa). Tai fillarilla.

Ei merkitystä, kaikissa S & K -duopolin sekä Lidl mukaan laskettuna triopolin (kilpailusta vapaissa) kaupoissa sama.

Vierailija
70/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naiset haluaa miehen joka on hyvätuloinen,komea ja paljon kouluttautunut.

Kaikki miehet ei kykene saavuttamaan hyvää asemaa työelämässä joka johtaa hyvään palkkaan eikä kaikki miehet ole niitä 190 senttisiä miesmalleja. 

Kerropa taasen miten ihmeessä Suomessa on naisia ketkä seurustelee virolaisen tai serbialaisen miehen kanssa? Aion kysyä tätä joka kerta kun laukaset näppäimistöltä miesasiamiesten vakiofraasin.

Vierailija
71/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt herranjestas. Oma mieheni on 175 cm. Olen huomattavasti koulutetumpi kuin hän ja tienaan tuplasti. Ei se silti ole estänyt minua rakastumasta. Mihin tarvitsisin hänen koulutustaan ja rahojaan kun minulla on omani.

Vierailija
72/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako vuotta olet valittanut tätä samaa palstalla? Ja aina löytyy naisia vastaamaan sulle... Aika hyvin siis saat naisilta huomiota ihan omana itsenäsi. 

Vierailija
73/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Montako vuotta olet valittanut tätä samaa palstalla? Ja aina löytyy naisia vastaamaan sulle... Aika hyvin siis saat naisilta huomiota ihan omana itsenäsi. 

Ap hakee edustusrouvaa sieltä ja syvältä olevalla työsopparilla.

Vierailija
74/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä olen tavisnainen ja tavismiehet toteaa usein jo ekoilla treffeillä, ettei ole kipinää. Olen treffaillut myös duunareita, opiskelijoita, itseäni lyhyempiä, iskävatsaisia ja kaljuja.

Elikä olet lihava ja ruma. Itse olen alle 40v mies ja käyn säännöllisesti töissä ja salilla ja sijoittelen rahojani, mutten edes treffeille pääse. Tasoteoria ja naisten hypergamia on tieteellisesti todistettu asia.

Ja haukut tuota naista lihavaksi ja rumaksi, vaikket itse pääse edes treffeille? Tuon logiikan mukaan olet itse jäätävä ihrapallo ja suohirviö.

Naisen nyt pitää kuulua johonkin alimpaan prosenttiin ettei treffeille pääse. Itse en treffaile ollenkaan koska tarjolla on vain käytettyjä naisia. 

On se huvittavaa kun ollaan niin kateellisia naisille jotka saavat seksiä kun itse ei saada että pitää yrittää haukkua käytetyksi vaikka todellisuudessa itse tekisi mitä tahansa ollakseen samassa asemassa kuin nämä haukkumansa naiset. Säälittävää.

Vierailija
75/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Veikkaan syyn olevan jossain muualla. En tunne yhtään naista, jonka puoliso olisi 190 cm miesmalli. Luettelen muutaman lähipiirin miehen, jotka joko seurustelevat tai ovat naimisissa naisen kanssa:

- lyhyt ja pulska viisikymppinen mies, ammatiltaan hitsaaja

- lyhyt taksikuski, asuu syrjäseudulla

- keskipituinen, hieman pulska opiskelija, keräilee harrastuksenaan figuureja ja lukee paljon

- keskipituinen normaalipainoinen rakennusmies, harrastaa hiihtämistä ja metsästämistä

- pitkähkö ja hoikka kolmekymppinen, työskentelee lasitehtaalla, harrastaa ohjelmointia

- pitkä ja lihava insinööri, harrastaa frisbeegolfia ja pelaamista

Eivätkö nämä ole aivan tavallisia suomalaisia miehiä?

Vierailija
76/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sinulla on ongelma, mutta se ei ole ulkonäkö tai palkka, vaan sosiaalinen taitamattomuus ja katkeruus. Kaverit voi olla helpoin tapa lähteä ratkomaan asiaa. Eli yritä saada ensiksi kavereita ja tuttavia, niin sosiaalinen kanssakäyminen sujuvoituu.

Ongelmana on että näiden ulimiesten kaverit ovat samanlaisia kuin mies itse. Sen takia naiset erottuvat heille hankalana ihmisryhmänä kun ne kehtaavat vaatia normaaleja käytöstapoja :D

Vierailija
77/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan minua yritti iskeä viittä vaille valmis komea lääkäri, joka työskenteli opiskeluaikoinaan myös mallina. Mutta kun ei ollut kipinää, niin se jäi minun puoleltani siihen. Nyt olen ollut naimisissa jo 25 vuotta tavallisen näköisen 170 cm pitkän miehen kanssa.

Totuus on se, että jos kahden henkilön väliset kemiat eivät käy yhteen, niin sille vain ei vain voi mitään. Turha siksi on alkaa vihaamaan kaikkia maailman naisia.

Vierailija
78/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kättelyssä ap paljastaa enemmän vinoumistaan (haaremihaave) kuin kannattaisi: "Mies naisille" vs "Mies naiselle".

Vierailija
79/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.essence.com/news/extra-ordinary-man-vs-the-extraordinary-ma…

"You may hear an Extra Ordinary Man say, “I do my part,” but to be Extraordinary, it is not about what you do, it’s about who you are. Too many men are focusing on what they are doing instead of developing who they are as a person. I was an Extra Ordinary Man. To become an Extraordinary Man I had to develop my person. I had to become more man. The problem with being an Extra Ordinary Man in 2010 is that in 2010 a woman wants an Extraordinary Man, whether she is Extraordinary, Extra Ordinary or Ordinary."

Vierailija
80/127 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tinderissä on 80 % miehiä.

Facebookin sinkkuryhmissä on 80 % naisia. Sinkkutapahtumissa samoin. 

Miksi mies et etsi sieltä, missä naiset on? 

Koska helpompi valittaa?

Facebookin sinkkuryhmät ovat täynnä niitä samoja narsistisia ja hypergamisia sinkkunaisia kuin tinderikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän