Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elämä muuttuu kun täyttää 50?

Vierailija
22.10.2023 |

Kokemuksia kaipailen.

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vertaat 49 vuoden takaiseen, niin et tarvitse enää vaippoja.

Vierailija
122/126 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse nautin keski-ikäisenä jo hieman toisenlaisista asioista kuin nuorena.

Samoin. Pierukävelyt ja bingo on tosi kivoja nykyään. Ja sunnuntain aamun kirkot.

Kaikkea sellaista virkkomista ja muuta mitä piti nuorempana nössönä tulee harrastettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole hyväosainen niin voit silti vielä tehdä unelmistasi totta vaikka ikää onkin. Lähde kokeilemaan esimerkiksi pienyrittäjyyttä. Valmistat tuotteita itse ja myyt omilla verkkosivuilla muille. Myyt tuotteet kalliimmalla kuin mitä materiaalit ovat maksaneet niin teet voittoa.

Nauran ja itken..lorahti housuun myös

Nainnen 56v pienyrittäjä

Vierailija
124/126 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole hyväosainen niin voit silti vielä tehdä unelmistasi totta vaikka ikää onkin. Lähde kokeilemaan esimerkiksi pienyrittäjyyttä. Valmistat tuotteita itse ja myyt omilla verkkosivuilla muille. Myyt tuotteet kalliimmalla kuin mitä materiaalit ovat maksaneet niin teet voittoa.

Nauran ja itken..lorahti housuun myös

Nainnen 56v pienyrittäjä

Aasiassa menee pervoille hyvin kaupaksi myös vanhempien naisten kusiset kalsarit. Ja tämä vinkki on ilmainen!

Vierailija
125/126 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jää työttömäksi, kukaan ei enää palkkaa, edes kauppaan hyllyntäyttäjäksi.

T. Kokemusta on

Mä vaihdoin työpaikkaa viiskymppisenä,eli höpölöpö juttu.

Näin 50-kymppisenä olen kysyttyä kamaa työmarkkinoilla, joten ei voi todellakaan yleistää että mahdollisuudet loppuisivat tähän ikään.

Vierailija
126/126 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn perjantai-iltaisin nuorten suosimissa paikoissa hoidattamassa itseäni. Eilenkin sain tummaa, paksua jöötiä ravintolan vessassa ja tänään ei tee mieli enkä jaksaisikaan viikkoon mitään. Näin pysyn nuorekkaana.

N55