Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8340)

Vierailija
8341/8340 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö itsekkin?  Ajattelin että vaimo hoitaa oman osuutensa itse. Pesin vain oman autoni, katsoin pari viikkoa kuinka pas.kaisella autolla vaimo ajoi, en olisi kehdannut itse ajaa sillä metriäkään. Yhtenä päivänä sitten sanoi että hänen autonsa pitäisi käyttää huollossa ja aikoi mennä minun autolla töihin. No pesin vaimoni auton että kehtaa ajella. Sehän oli ajettu sellaiseen kuntoon että kolisi ja paukkui niin että pelotti pääsenkö korjaamolle asti edes. Uskomaton miten ei ollut voinut ottaa asiaa puheeksi heti 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla