Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8311)
Puolison alapään kuvailu nettipalstalla on muuten aivan äärettömän epäkunnioittavaa sitä puolisoa kohtaan, just saying. Mutta ehkä ne aasiattaret eivät välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siinäpä se on, ettei kiinnosta. Miksi joku mies kertoo vaimonsa alapäästä keskustelupalstoilla? Todella epäkunnioittavaa vaimoa kohtaan. Oli tosissaan tai ei, typerää silti."
Miksi sitten puhut asiasta jos ei muka kiinnosta? Ja uskotko sää kaiken mitä näät netissä? Jos näin niin annat kyl helvetin tyhmän kuvan itestäs.
Se vaimon alapään kuvailu ärsyttää muitakin ihan helvetin paljon. Kirjoittaisi ne seksiosioon, mutta ei. Eri
Alapääjutut ei kuulu tänne, mut ärsyttääkö sua jos nainen puhuu peniksistä ja kertoo millainen vehje miehellä on?
Kyllä ärsyttää mutta niitä näkee onneksi harvoin. Niitä varten on seksiosio.
Mikä genitaaleissa yleensä ärsyttää? Nehän on saatu synnyinlahjana ja minä en miehenä silmää lotkauta, jos joku isovärkkinen palstamamma, kolmesta tai enemmän kohdasta revenneenä haikailee, että joku synnyttänyttä lastaan pienempi tuntuisi jollain lailla siellä emättimessä?
Vierailija kirjoitti:
Puolison alapään kuvailu nettipalstalla on muuten aivan äärettömän epäkunnioittavaa sitä puolisoa kohtaan, just saying. Mutta ehkä ne aasiattaret eivät välitä.
Olen nähnyt ainoastaan sellaista, että miehet on kehuneet tiukkuutta. Mikä siinä on epäkunnioittavaa? Kehuuhan naisetkin miestensä penisten kokoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä ne tietäisi, kun ne ei osaa lukea suomea.
Pariskunnan yhteinen huvitus on kun mies lukee vaimolle av:n viestejä. Kai sinne joku omakin on joskus livahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt ainoastaan sellaista, että miehet on kehuneet tiukkuutta. Mikä siinä on epäkunnioittavaa? Kehuuhan naisetkin miestensä penisten kokoja.
Kumpikin on typerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityisasiat ovat yksityisasioita, joillekin. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Puolison alapään kuvailua on nähty tällä osiolla, vaikka ne kuuluisi seksiosiolle. Ja kuvailijoina naiset. Miten tuohon suhtaudut? Ne miehet eivät varmaan ole itse tietoisia mitä vaimo/tyttis hölpöttelee netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolison alapään kuvailua on nähty tällä osiolla, vaikka ne kuuluisi seksiosiolle. Ja kuvailijoina naiset. Miten tuohon suhtaudut? Ne miehet eivät varmaan ole itse tietoisia mitä vaimo/tyttis hölpöttelee netissä.
Aivan samalla myötähäpeällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin hymyilen, kun mies maksaa kaikki perheen kulut.
Kukapa ei, mutta sinun pitäisi löytää ensin joku tarpeeksi epätoivoinen mies joka suostuisi perustamaan perheen ja tajuamaan että teki virheen.
Meillä on lapset jo tehty.
Ja mamma istuu koneella aamusta iltaan. On siinä taas äiti.
Lapset ovat aikuisia ja asuvat omillaan. Heitäkö minun pitäisi mennä hoitamaan?
Ei välttämättä, mutta näytä huomenna kaikki kommentit ja sivustot lapsillesi, missä olet seikkaillut/ja mitä kommentoinut, jos kehtaat. Ehkä he ovat ihan fiksuja ja keksivät sinulle järkevämpää tekemistä, kuin palstailu. Ja näytä myös miehellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei, mutta sinun pitäisi löytää ensin joku tarpeeksi epätoivoinen mies joka suostuisi perustamaan perheen ja tajuamaan että teki virheen.
Ei välttämättä, mutta näytä huomenna kaikki kommentit ja sivustot lapsillesi, missä olet seikkaillut/ja mitä kommentoinut, jos kehtaat. Ehkä he ovat ihan fiksuja ja
Voin kyllä soittaa lapsille ja kertoa, että olen lukenut pitkää ketjua, jossa nainen jätti laiskan miehensä. Kerron myös, että nainen teki oikein. Voin kertoa miehelle, että kirjoitin miten hymyilen, kun hän maksaa kaikki laskut. Se ei ole uutinen hänelle.
"Voin kyllä soittaa lapsille ja kertoa, että olen lukenut pitkää ketjua, jossa nainen jätti laiskan miehensä. Kerron myös, että nainen teki oikein. Voin kertoa miehelle, että kirjoitin miten hymyilen, kun hän maksaa kaikki laskut. Se ei ole uutinen hänelle."
Paha moka.
Vierailija kirjoitti:
"Voin kyllä soittaa lapsille ja kertoa, että olen lukenut pitkää ketjua, jossa nainen jätti laiskan miehensä. Kerron myös, että nainen teki oikein. Voin kertoa miehelle, että kirjoitin miten hymyilen, kun hän maksaa kaikki laskut. Se ei ole uutinen hänelle."
Paha moka.
Mikä moka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha moka.
Mikä moka?
Eri, mutta etkö sä tajua, että koko stoori on silkka provo? Et taida kuunnella radioo? Tälle jutulle naurettiin jo heti alussa muutamalla radiokanavalla, et nyt on jumalauta joku keksiny vauvasivulle hyvän provon. En paljasta toimittajaa, mut hän tekee tänne viikottain alotuksia, joihin yleensä tartutaan ja loppu on historiaa.
Ymmärrän täysin, että kyllästyttää kykeneville ihmisille passata kaikkea. Pääsisikö asiassa kuitenkin paremmin ja ehkä oikeastikin jonnekin niin, että keräät kaikki koolle ja ilmoitat, että hei, nyt on niin että sinä hoidat aina kaiken ja alat olla tästä aika väsynyt, ja voitaisiinko sopia että kun kaikki täällä asutaan ja kaikilla on omat juttunsa, niin jaettaisiin näitä töitä jotenkin, eikö se olisi oikeudenmukaista, varsinkin teineille joiden ei oletettavasti tarvitse edes osallistua kustannuksiin. Teinit ehkä myös arvostaisivat paremmin, jos kohtelet heitä vertaisina ja puhut asiasta sen sijaan, että kiukuttelet.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin, että kyllästyttää kykeneville ihmisille passata kaikkea. Pääsisikö asiassa kuitenkin paremmin ja ehkä oikeastikin jonnekin niin, että keräät kaikki koolle ja ilmoitat, että hei, nyt on niin että sinä hoidat aina kaiken ja alat olla tästä aika väsynyt, ja voitaisiinko sopia että kun kaikki täällä asutaan ja kaikilla on omat juttunsa, niin jaettaisiin näitä töitä jotenkin, eikö se olisi oikeudenmukaista, varsinkin teineille joiden ei oletettavasti tarvitse edes osallistua kustannuksiin. Teinit ehkä myös arvostaisivat paremmin, jos kohtelet heitä vertaisina ja puhut asiasta sen sijaan, että kiukuttelet.
Aloittajan elämä on jo järjestyksessä. Teinit tekevät osansa ja laiska mies on ulkoistettu perheestä.
Vierailija kirjoitti:
Spessu on ihan itse tehnyt itsensä naurunalaiseksi niin monella palstalla, että jos tuntisin myötähäpeää, tässä olisi sen kohde, Minä en jahtaa ketään. Ei ole minun vikani, jos mies on niin saatanan tolvana, että kertoo akkansa alapäästä Suomen suosituimmilla keskustelupalstoilla. Ja kyllä, minulla on mies. Hyvä mies onkin. Emme silti vietä käsi kädessä aikaa 24/7. Juuri nyt hän on kalassa. Enkä aio kuvailla hänen alapäätään."
Ja sua kiinnostaa toisen naisen alapää syystä että? Mä en usko hetkeekään et on tosissaan kertonu vaan halunnu ärsyttää sua.
Hänhän on tunnettu näistä "vaimon alapääkuvailuista". Ei ole todellakaan kohdistunut yhteen palstailijaan. Ja vaikka oliskin, yhtä idioottimaista touhua joka tapauksessa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä ketju. Tämän aiheena on kotityöt. Menkää oikeasti sinne seksiosastolle puhumaan genitaaleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä, mutta näytä huomenna kaikki kommentit ja sivustot lapsillesi, missä olet seikkaillut/ja mitä kommentoinut, jos kehtaat. Ehkä he ovat ihan fiksuja ja
Erikoisia ehdotuksia sinulta, joka itsekin täällä päivystät.
Suhtaudut siis halveksuen muihin palstailijoihin, mutta et näe omassa toiminnassa mitään vikaa? Aikamoinen projisointi taas.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha moka.
Mikä moka?
Eri, mutta etkö sä tajua, että koko stoori on silkka provo? Et taida kuunnella radioo? Tälle jutulle naurettiin jo heti alussa muutamalla radiokanavalla, et nyt on jumalauta joku keksiny vauvasivulle hyvän provon. En paljasta toimittajaa, mut hän tekee tänne viikottain alotuksia, joihin yleensä tartutaan ja loppu on historiaa.
Eihän sillä ole merkitystä, onko just ap oikea vai ei. Se kommentointi paljastaa totuuden ihmisten arjesta ja asenteista. Ei tuo apn juttu ole mitenkään harvinaisuus. Tällaista tapahtuu, kuten olemme saaneet ketjustakin lukea.
Miksi et kerro toimittajan nimeä? Miksi se on salaisuus?
Eri
Kyllä ärsyttää mutta niitä näkee onneksi harvoin. Niitä varten on seksiosio.