Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8311)
"Spessu on ihan itse tehnyt itsensä naurunalaiseksi niin monella palstalla, että jos tuntisin myötähäpeää, tässä olisi sen kohde, Minä en jahtaa ketään. Ei ole minun vikani, jos mies on niin saatanan tolvana, että kertoo akkansa alapäästä Suomen suosituimmilla keskustelupalstoilla. Ja kyllä, minulla on mies. Hyvä mies onkin. Emme silti vietä käsi kädessä aikaa 24/7. Juuri nyt hän on kalassa. Enkä aio kuvailla hänen alapäätään."
Olen vieraillut vain hevostallissa ja täällä. Sinnekin minut pyydettiin lukemaan, mitä paskaa naiset puhuivat minusta, koska laatimani deittiprofiili oli saanut niin kovin ärsyyntymään ison lauman naisia, joilla ei tainnut yksikään kriteeri täyttyä ja osa varmaan samanlaisia "upean" miehen omaavia, kuin täälläkin.
Sama paskanpuhuminen siis jatkuu vieläkin ja osittain samojen mielisairaiden naisten takia, jotka ovat siirtyneet tälle foorumille. Tiedän kolmen naisen henkilöllisyyden tällä hetkellä ja katsotaan käydäänkö vielä jossain vaiheessa oikeustaistelukin asioiden tiimoilta.
Luuletteko tosiaan, että kun on yli kymmenen vuotta ollut häirinnän ja kiusanteon kohteena, että kertoisin kovin tunnistettavasti omasta elämästäni ja varsinkaan perheestäni, koska siellä hevostallissa joku nainen esitti silloiselle tyttöystävälleni suoran uhkauksen fyysisen väkivallan käyttöön.
Yksi helvetin pipipää väitti jopa, että olisi ollut treffeillä kanssani ja muka urkkinut selville, että missä asun ja minulla olisi kaksi tytärtä. Että sellaisia naisia täälläkin pyörii.
Eli varsin tekopyhää on teidän länkytys joka kohdistuu minuun ja siihen mitä kieltä käytän, kun annan teille typeryksille vähän takaisin.
Spessu
Joku siivoaa tätä ketjua nyt urakalla😁. Eilisen jälkeen lähtenyt useampi sivu! Olisko pieni nolous iskenyt palstan omaan spessuun?
Miksi joku jaksaa vuosien ajan muistella jotain hevostallia ja kertoa täällä asioita, jotka ei tänne kuulu. Jankuti jankuti samoja asioita vuodesta toiseen. Mitä ihmettä aikamies edes tekee jollain teinityttöjen sivustolla?
Vierailija kirjoitti:
Joku siivoaa tätä ketjua nyt urakalla😁. Eilisen jälkeen lähtenyt useampi sivu! Olisko pieni nolous iskenyt palstan omaan spessuun?
Hän siivoaaa kaiken sellaisen pois, joka ei sovi hänen pirtaansa. Taitaa iso pyörä heittää aika pahasti jo, kun luulee jopa tietävänsä tänne kirjoittelevien henkilöllisyydetkin. 🤡
Vierailija kirjoitti:
"Spessu on ihan itse tehnyt itsensä naurunalaiseksi niin monella palstalla, että jos tuntisin myötähäpeää, tässä olisi sen kohde, Minä en jahtaa ketään. Ei ole minun vikani, jos mies on niin saatanan tolvana, että kertoo akkansa alapäästä Suomen suosituimmilla keskustelupalstoilla. Ja kyllä, minulla on mies. Hyvä mies onkin. Emme silti vietä käsi kädessä aikaa 24/7. Juuri nyt hän on kalassa. Enkä aio kuvailla hänen alapäätään."
Olen vieraillut vain hevostallissa ja täällä. Sinnekin minut pyydettiin lukemaan, mitä paskaa naiset puhuivat minusta, koska laatimani deittiprofiili oli saanut niin kovin ärsyyntymään ison lauman naisia, joilla ei tainnut yksikään kriteeri täyttyä ja osa varmaan samanlaisia "upean" miehen omaavia, kuin täälläkin.
Sama paskanpuhuminen siis jatkuu vieläkin ja osittain samojen mielisairaiden naisten takia, jotka ovat siirtyneet tälle foorumille. Tiedän kolmen naisen henkilöllisy
Roiskit ympäriinsä, koska joku on ollut ilkeä?
Mistä olet saanut palstailijoiden henkilöllisyydet selville? Sinunko kaveri oli moderaattorina? Sehän ei ole siis mitenkään sallittua selvittää ja paljastaa muita palstailijoita. Jos sinua/vaimoasi vastaan on tehty rikos, se on poliisiasia. Et voi tai saa yksityisesti selvitellä muiden henkilöllisyyksiä. Tai siitä tulee poliisiasia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku jaksaa vuosien ajan muistella jotain hevostallia ja kertoa täällä asioita, jotka ei tänne kuulu. Jankuti jankuti samoja asioita vuodesta toiseen. Mitä ihmettä aikamies edes tekee jollain teinityttöjen sivustolla?
Kyllä se heppatalli oli kaikkea muuta kuin teinityttöjen sivusto.
Eri
"Mistä olet saanut palstailijoiden henkilöllisyydet selville? Sinunko kaveri oli moderaattorina? Sehän ei ole siis mitenkään sallittua selvittää ja paljastaa muita palstailijoita. Jos sinua/vaimoasi vastaan on tehty rikos, se on poliisiasia. Et voi tai saa yksityisesti selvitellä muiden henkilöllisyyksiä. Tai siitä tulee poliisiasia."
Oletko koskaan kuullut sanontaa, nainen on naiselle susi? Yhden henkilöllisyys minulle laulettiin jo siellä hevostallissa. Jos haluaa harrastaa ilkeilyä netissä, niin ei kannata kerätä ympärilleen toisia naisia, koska naiset eivät voi pitää salaisuuksia. Jokainen tekee mitä tahansa yrittäessään pelastaa oman nahkansa. Ja helpoin tapa on työntää "sisko" bussin alle.
Kannattaa tiedostaa sekin, että vaikka siellä heppatallissa oli paljon typeriä vihaajia, siellä oli myös koko joukko faneja ja koska heppaharrastus on niin suosittua, niin aina joku tunnistaa toisen kirjoittajan. Ja tietenkin sitäkin sattuu, että se "siskojen" länkyttäminen vana alkaa kyllästyttää ja sitten voi vaihtaa leiriä, vaikka on olevinaan vielä mukana porukassa. :D
"Nainen on naisell susi" on miesten käyttämä virheellinen väite, jolla he yrittää alistaa naisia. Miehet muuten juoruavat naisia enemmän ja he puhuvat enemmän toisista ilkeyksiä.
Vierailija kirjoitti:
"Mistä olet saanut palstailijoiden henkilöllisyydet selville? Sinunko kaveri oli moderaattorina? Sehän ei ole siis mitenkään sallittua selvittää ja paljastaa muita palstailijoita. Jos sinua/vaimoasi vastaan on tehty rikos, se on poliisiasia. Et voi tai saa yksityisesti selvitellä muiden henkilöllisyyksiä. Tai siitä tulee poliisiasia."
Oletko koskaan kuullut sanontaa, nainen on naiselle susi? Yhden henkilöllisyys minulle laulettiin jo siellä hevostallissa. Jos haluaa harrastaa ilkeilyä netissä, niin ei kannata kerätä ympärilleen toisia naisia, koska naiset eivät voi pitää salaisuuksia. Jokainen tekee mitä tahansa yrittäessään pelastaa oman nahkansa. Ja helpoin tapa on työntää "sisko" bussin alle.
Kannattaa tiedostaa sekin, että vaikka siellä heppatallissa oli paljon typeriä vihaajia, siellä oli myös koko joukko faneja ja koska heppaharrastus on niin suosittua, niin aina joku tunnistaa toisen kirjoittajan. Ja tietenkin sitäkin satt
Miksi jankutat siitä heppatallista? Eikö sinulla ole sinne bannit? Miten liittyy heppatalliin se, että tiedät palstailijoiden henkilöllisyydet? Ei tällä palstalla saa sellaisia paljastaa. Miten sait tämänkin asian kiedottua naisvihaasi? Miksi ihmeessä pyörit paikoissa, joissa on sulle tarjolla vain pascaa?
Jotenkin saat jutut aina kiedottua itseesi. Kuten nytkin. Menee todellakin ohi aiheen. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
"Nainen on naisell susi" on miesten käyttämä virheellinen väite, jolla he yrittää alistaa naisia. Miehet muuten juoruavat naisia enemmän ja he puhuvat enemmän toisista ilkeyksiä.
Huvittavaa, miten jotkut miehet hellivät tätä ajatusta samalla, kun länkyttävät naisista jotka pitävät naisten puolta esim. tasa-arvokysymyksissä. Naisten yksi iso ominaisuus on yhteisöllisyys. Miehet ovat enemmänkin yksinäisiä susia.
Vierailija kirjoitti:
No siksi, kun täällä joku häiriintynyt mamma esitti väitteen, että olen kuulemma niin monella palstalla, niin pitäähän mun oikaista väärät väitteet. Älkää jankuttako sitten samoja asioita vuodesta toiseen, niin ei minunkaan tarvitse oikoa asioita. Hyvin yksinkertaista, eikö totta.
Hevostalli.net:ssä oli ainakin silloin monta osiota, joissa eri-ikäiset tytöt ja naiset saivat jutella. Sennula (keskustelualue seniori-ikäisille hevosharrastajille) oli se, johon minun deitti-ilmoitus otettiin mollattavaksi ja kyseessä siis ihan saman ikäluokan porukkaa, kuin täälläkin, eli keski-ikäiset naiset. Olin varsin piristävä persoona siellä, koska eivät sitten enää ehtineet keskenään riidellä, eivätkä tehneet niin paljoa perättömiä lasten- ja eläintensuojeluilmoituksia toisistaan. Toisaalta nuo aikuiset vanhat haahkat nyt käyttäytyivät siten, ettei voi verrata teineihin, eikä pikkulapsiin, koska kummatkin käyttäytyvät paremmin kuin siellä tämä tietty porukka. Käyttivät tosin niin lapsellisia nimimerkkejä, että olisi voinut luulla pikkutytöiksi.
Siellä moderointikin oli varsin kipeetä touhua, eli, kun häiriintynyt akkalauma otti jonkun ihmisen hampaisiinsa, niin kiusattu henkilö bannattiin ja kiusaajat saivat sitten keksiä mitä ihmeellisisimpiä satuja kiusatuista.
"Jotenkin saat jutut aina kiedottua itseesi. Kuten nytkin. Menee todellakin ohi aiheen. Sori siitä."
Jotenkin täällä aina joku ressukka ryhtyy länkyttämään minusta. Sille minä en voi mitään.
Kylläpä on suuret luulot itsestään tällä heppatallimiehellä. Että ihan useat naiset kiusaavat. Mitäpä jos edes yrittäisit joskus keskustella haukkumatta suomalaisia naisia? Voisivat reaktiotkin olla hiukan toista maata. Toinen vaihtoehtohan on pysyä poissa keskustelupalstoilta, jos asiallinen keskustelu ei millään onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on suuret luulot itsestään tällä heppatallimiehellä. Että ihan useat naiset kiusaavat. Mitäpä jos edes yrittäisit joskus keskustella haukkumatta suomalaisia naisia? Voisivat reaktiotkin olla hiukan toista maata. Toinen vaihtoehtohan on pysyä poissa keskustelupalstoilta, jos asiallinen keskustelu ei millään onnistu.
Anna nyt joku esimerkki siitä "haukkumisesta"?
Se naisten haukkuminen on siis keksitty olkiukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue ketjua, löydät ne kommentit ihan helposti. Sillä on pierufetissi, joten niissä on sitten hyvin monella tavalla nimitelty suomalaisia naisia. En viitsi niitä törkyjä kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt jaksa hakea täsmällisiä lainauksia, mutta olet ainakin haukkunut suomalaisia naisia laiskoiksi akoiksi ja pieruperseiksi.
Kenestäs täällä taas vaihteeksi puhutaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt jaksa hakea täsmällisiä lainauksia, mutta olet ainakin haukkunut suomalaisia naisia laiskoiksi akoiksi ja pieruperseiksi.
Totuus sattuu.
Varmaan siksi että kys. toimittajaa ei ole eikä juttua ole naureskeltu usealla radiokanavalla heti alkuun.