Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8312)
Vierailija kirjoitti:
"Sinua tässä tarkoitin. Minun miestäni vässyköiden narina on lähinnä säälittävää, kun näytän hänelle sinunkin kommenttejasi tällä palstalla. Miehelläni on onneksi muita mielenkiinnon kohteita kuin naisten solvaaminen nettipalstoilla, eihän hän muuten mieheni olisikaan. Eikä hänelle tulisi mieleenkään kertoa esimerkiksi seksielämästämme edes anonyymillä palstalla. Jotkut taas kuvailevat vaimonsa alapäätä useaan otteeseen... Yhhyh."
Ihan vaan sivuhuomiona, että sorrut nyt itse solvaamaan, eikä kyseessä ole eka kerta. Oot pilannu monet keskustelut kun jahtaat tota miestä ja alat solvaamaan. Jos mul ois mies niin olisin sen kanssa.
Spessu on ihan itse tehnyt itsensä naurunalaiseksi niin monella palstalla, että jos tuntisin myötähäpeää, tässä olisi sen kohde, Minä en jahtaa ketään. Ei ole minun vikani, jos mies on niin saatanan tolvana, että kertoo akkansa alapäästä Suomen suosituimmilla keskustelupalstoilla. Ja kyllä, minulla on mies. Hyvä mies onkin. Emme silti vietä käsi kädessä aikaa 24/7. Juuri nyt hän on kalassa. Enkä aio kuvailla hänen alapäätään.
Spessu on ihan itse tehnyt itsensä naurunalaiseksi niin monella palstalla, että jos tuntisin myötähäpeää, tässä olisi sen kohde, Minä en jahtaa ketään. Ei ole minun vikani, jos mies on niin saatanan tolvana, että kertoo akkansa alapäästä Suomen suosituimmilla keskustelupalstoilla. Ja kyllä, minulla on mies. Hyvä mies onkin. Emme silti vietä käsi kädessä aikaa 24/7. Juuri nyt hän on kalassa. Enkä aio kuvailla hänen alapäätään."
Ja sua kiinnostaa toisen naisen alapää syystä että? Mä en usko hetkeekään et on tosissaan kertonu vaan halunnu ärsyttää sua.
Vierailija kirjoitti:
Spessu on ihan itse tehnyt itsensä naurunalaiseksi niin monella palstalla, että jos tuntisin myötähäpeää, tässä olisi sen kohde, Minä en jahtaa ketään. Ei ole minun vikani, jos mies on niin saatanan tolvana, että kertoo akkansa alapäästä Suomen suosituimmilla keskustelupalstoilla. Ja kyllä, minulla on mies. Hyvä mies onkin. Emme silti vietä käsi kädessä aikaa 24/7. Juuri nyt hän on kalassa. Enkä aio kuvailla hänen alapäätään."
Ja sua kiinnostaa toisen naisen alapää syystä että? Mä en usko hetkeekään et on tosissaan kertonu vaan halunnu ärsyttää sua.
Siinäpä se on, ettei kiinnosta. Miksi joku mies kertoo vaimonsa alapäästä keskustelupalstoilla? Todella epäkunnioittavaa vaimoa kohtaan. Oli tosissaan tai ei, typerää silti.
"Siinäpä se on, ettei kiinnosta. Miksi joku mies kertoo vaimonsa alapäästä keskustelupalstoilla? Todella epäkunnioittavaa vaimoa kohtaan. Oli tosissaan tai ei, typerää silti."
Miksi sitten puhut asiasta jos ei muka kiinnosta? Ja uskotko sää kaiken mitä näät netissä? Jos näin niin annat kyl helvetin tyhmän kuvan itestäs.
Vierailija kirjoitti:
"Siinäpä se on, ettei kiinnosta. Miksi joku mies kertoo vaimonsa alapäästä keskustelupalstoilla? Todella epäkunnioittavaa vaimoa kohtaan. Oli tosissaan tai ei, typerää silti."
Miksi sitten puhut asiasta jos ei muka kiinnosta? Ja uskotko sää kaiken mitä näät netissä? Jos näin niin annat kyl helvetin tyhmän kuvan itestäs.
En tietenkään usko. En usko edes sitä, että tällä Spessulla on aasialainen koti- ja seksiorja. Saatikka lapsia, jotka ovat päiväkoti-ikäisiä 10 vuoden ajan. Viihdettä tämä minulle on. Mikä sinun agendasi on haukkua minua, tuntematonta ihmistä, jos et ole Spessu itse?
Vierailija kirjoitti:
Kotona ihana mies, mutta mammat notkuu palstalla lauantai-iltana. Joku ei nyt täsmää.
Minun ihana mieheni ei ole kotona, vaan lasten kanssa mummolassa. Itse tulin juuri töistä ja olen rankan päivän jälkeen ansainnut tovin palstailua.
"En tietenkään usko. En usko edes sitä, että tällä Spessulla on aasialainen koti- ja seksiorja. Saatikka lapsia, jotka ovat päiväkoti-ikäisiä 10 vuoden ajan. Viihdettä tämä minulle on. Mikä sinun agendasi on haukkua minua, tuntematonta ihmistä, jos et ole Spessu itse?"
Nyt alkaa kuulostaa todella oudolta "viihteeltä". Kuinka usein mies onkaan kalassa?
Vierailija kirjoitti:
"En tietenkään usko. En usko edes sitä, että tällä Spessulla on aasialainen koti- ja seksiorja. Saatikka lapsia, jotka ovat päiväkoti-ikäisiä 10 vuoden ajan. Viihdettä tämä minulle on. Mikä sinun agendasi on haukkua minua, tuntematonta ihmistä, jos et ole Spessu itse?"
Nyt alkaa kuulostaa todella oudolta "viihteeltä". Kuinka usein mies onkaan kalassa?
Miten milloinkin. Nyt on tuullut ja satanut kovasti viime viikkoina, joten ensimmäistä kertaa tänä kesänä. Miten niin?
Totuuden kertominen palstamammoista ei ole haukkumista. Olette itse kertoneet täällä, että JOKAINEN palstamamma piereskelee valtoimenaan. Usein tulee kuulemma myös lusikallinen märempää tavaraakin mukana.
Vierailija kirjoitti:
Totuuden kertominen palstamammoista ei ole haukkumista. Olette itse kertoneet täällä, että JOKAINEN palstamamma piereskelee valtoimenaan. Usein tulee kuulemma myös lusikallinen märempää tavaraakin mukana.
Ole vielä vähän enemmän lapsellisempi, jos kykenet. Tuo sinun pierukakkahuumorisi on neljävuotiaan tasolla. Palaisitko asiaan miesten kotitöiden laistamisesta? Ei sinusta siihen ole. Kuten ei kotitöihinkään.
Vierailija kirjoitti:
"Älä unohda, että syy hakea vaimo Aasiasta oli nimenomaan se, että nämä tekevät kotityöt. Mies auttaa jos ehtii ja jaksaa."
Siltä se varmaan laiskoista suominaisista voi tuntua, mutta syyt ovat takuulla olleet aivan toisenlaiset. Yksi syistä on varmaankin se, että moni mies on niin väsynyt siihen pakkomielteeseen miten suomalainen nainen haluaa aina tapella. Tavallaan se olisi selitettävissä, jos pierupersemamma tappelisi oman ukkonsa kanssa, mutta kun nämä reppanat haastavat riitaa netissä sekä miehille, että toisille naisille ja auta armias, jos nainen on nuori ja kaunis, niin kyllähän vanhoilla koppeloilla sappi lentää suusta naisvihaan kylväessä. En käsitä miten se itsetunto teillä onkin niin surkea ja järkeä niin vähän, että kuvittelette miehille urputtamisen lievittävän tuskaanne.
Paitsi että itse kerroit vaimon hakemisen syyksi kotityöt. Tai siis sen, ettei tarvitse tapella kotitöistä suomalaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin hymyilen, kun mies maksaa kaikki perheen kulut.
Niin meilläkin on maksanut pitkään, koska olen sairastelut. Nyt pääsen vihdoin työelämään ja iloitset siitä, että pääsen tuomaan tuloja meidän yhteiseen elämään!
Meillä elämä on yhteinen, ja kaikki siihen kuuluva jaetaan yhdessä. Ilot ja surut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa useilla mies tehdä kaikki kotityöt vai miten teillä on aikaa istua koko päivä täällä? Meillä kolmi henkinen perhe enkä mä ehdi koneelle kun on oma vuoro tehdä kotityöt. Mies ei ees käy täällä.
No nyt kuitenkin ehdit. Todistettavasti.
Meillä me molemmat olemme nyt tahoillamme omilla laitteilla, siivoamisen ohessa. Kohta taas jatketaan, kun illaksi tulossa vieraita.
Tänään on miehen vuoro. Teillä siis surffaillaan netissä kun pitäs siivota? Ei kuulosta järkevältä.
Molemmat olemme siivonneet ja molemmat ehtii nettailla. Kaikki jaetaan. Ei tasan puoliksi, vaan tilanteen mukaan. Kummallakaan ei ole valittamista. Ei ole erikseen vuoroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa useilla mies tehdä kaikki kotityöt vai miten teillä on aikaa istua koko päivä täällä? Meillä kolmi henkinen perhe enkä mä ehdi koneelle kun on oma vuoro tehdä kotityöt. Mies ei ees käy täällä.
Meillä me molemmat olemme nyt tahoillamme omilla laitteilla, siivoamisen ohessa. Kohta taas jatketaan, kun illaksi tulossa vieraita.
Tunnusta rehellisesti että teillä on alotettu jo ryyppääminen ja illalla tulee muita siduvalaita remmiin.
Olet selvästi mies. Naiset eivät puhu toisista naisista noin rumasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on miehen vuoro. Teillä siis surffaillaan netissä kun pitäs siivota? Ei kuulosta järkevältä.
Molemmat olemme siivonneet ja molemmat ehtii nettailla. Kaikki jaetaan. Ei tasan puoliksi, vaan tilanteen mukaan. Kummallakaan ei ole valittamista. Ei ole erikseen vuoroja.
Meillä on erityisen paljo siivousta nyt, kun juhannusjuhlijoita tulee viikon päästä ja kaikille pitää tehdä yöpaikka. Onneksi mieheni tekee osansa, eikä patsastele pitkin tontin rajoja odotellen, että minä hoidan kaiken iloisesti kikatellen ja pyllyäni pyöritelllen. Ei ehkä riittäisi siinä vaiheessa enää voimat hyppiä isäntääni vasten kun hän tulee töistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin hymyilen, kun mies maksaa kaikki perheen kulut.
Kukapa ei, mutta sinun pitäisi löytää ensin joku tarpeeksi epätoivoinen mies joka suostuisi perustamaan perheen ja tajuamaan että teki virheen.
Meillä on lapset jo tehty.
Ja mamma istuu koneella aamusta iltaan. On siinä taas äiti.
Lapset ovat aikuisia ja asuvat omillaan. Heitäkö minun pitäisi mennä hoitamaan?
Vierailija kirjoitti:
Se vaimon alapään kuvailu ärsyttää muitakin ihan helvetin paljon. Kirjoittaisi ne seksiosioon, mutta ei. Eri
"Se vaimon alapään kuvailu ärsyttää muitakin ihan helvetin paljon. Kirjoittaisi ne seksiosioon, mutta ei. Eri"
Miten se on sitä kuvaillu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaimon alapään kuvailu ärsyttää muitakin ihan helvetin paljon. Kirjoittaisi ne seksiosioon, mutta ei. Eri
Alapääjutut ei kuulu tänne, mut ärsyttääkö sua jos nainen puhuu peniksistä ja kertoo millainen vehje miehellä on?
"Sinua tässä tarkoitin. Minun miestäni vässyköiden narina on lähinnä säälittävää, kun näytän hänelle sinunkin kommenttejasi tällä palstalla. Miehelläni on onneksi muita mielenkiinnon kohteita kuin naisten solvaaminen nettipalstoilla, eihän hän muuten mieheni olisikaan. Eikä hänelle tulisi mieleenkään kertoa esimerkiksi seksielämästämme edes anonyymillä palstalla. Jotkut taas kuvailevat vaimonsa alapäätä useaan otteeseen... Yhhyh."
Ihan vaan sivuhuomiona, että sorrut nyt itse solvaamaan, eikä kyseessä ole eka kerta. Oot pilannu monet keskustelut kun jahtaat tota miestä ja alat solvaamaan. Jos mul ois mies niin olisin sen kanssa.