Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8312)
"Ja tämä liittyy ketjuun miten?"
Siten, että tuollaista tapahtuu yllättävän paljon meillä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Toveri 7038: "Toiset tulevat tänne haukkumaan yleisesti naisia. Sitä sanotaan misogyniaksi. Näillä ei ilmaisesti ketään yksittäistä naista elämässään, niin haukkuvat varmuuden vuoksi kaikki naiset."
Tiesithän, että 99% naisiin kohdistuvasta vihapuheesta tulee toisilta naisilta?
Ja sinä sitten huolehdit lopusta. Elämäntehtävähän se on sekin, eipä siinä sit.
Vierailija kirjoitti:
Ja ap:n mies oli lapsi, joka kärsi kovasti koska äiti lakkasi palvelemasta, vai mikä tässä nyt on tää ajatuskulku?
Vierailija kirjoitti:
Toveri 7038: "Toiset tulevat tänne haukkumaan yleisesti naisia. Sitä sanotaan misogyniaksi. Näillä ei ilmaisesti ketään yksittäistä naista elämässään, niin haukkuvat varmuuden vuoksi kaikki naiset."
Tiesithän, että 99% naisiin kohdistuvasta vihapuheesta tulee toisilta naisilta?
En tiennyt, enkä tiedä edelleenkään. Tässä ketjussa tuollaista suhdetta ei ole näkynyt.
Sinulla varmaan joku lähde näin absurdille väitteelle.
Vierailija kirjoitti:
Äiti löi, kuristi ja pakotti lapsiaan kotitöihin nuorin lapsista oli tekohetkellä vauvaikäinen
Vuonna 1982 syntynyt nainen käytti väkivaltaa lapsiaan kohtaan useita vuosia. Etelä-Karjalan käräjäoikeus tuomitsi naisen ehdolliseen vankeusrangaistukseen.
Etelä-Karjalan käräjäoikeus on tuominnut vuonna 1982 syntyneen naisen neljään alaikäiseen lapseensa kohdistuneista ihmiskaupasta, törkeästä pahoinpitelystä ja kahdesta pahoinpitelystä.
Rikokset tapahtuivat Lappeenrannassa vuosina 20152019.
Käräjäoikeuden mukaan nainen oli pakottanut tekohetkellä alle 12-vuotiaan lapsensa tekemään kohtuuttomasti kotitöitä. Lapsen oli tehtävä kotityöt ja hoidettava vauvaikäistä sisartaan, jotta olisi saanut ruokaa, mennä nukkumaan ja käydä koulua.
Ruoanpuute oli hidastanut lapsen pituuskasvua, ja hänelle kertyi yli 200 tuntia poissaoloja koulusta kevätlukukaudella 20182019.
Lisäksi nainen oli muun muass
Kamala juttu, mut miten liittyy ketjun aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Ai tapahtuu? Aloittanet tästä oman ketjun. Ja tietenkin tilastojen valossa nämä rikokset. Jotta sit niistä voit jutella oikeessa suhteessa.
Ei kuulu tähän ketjun aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Menen paskalle.
Vaimoo! Äitii! Hiomasitteko, mun suoli toimi taas! 😊
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala sentään. Lapsikin osaa vaihtaa palovaroittimeen patterit tai ainakin minä osasin jo lapsena. Vaihdan myös meidän rappukäytävän palovaroittimen patterit tarvittaessa. En epäile, etteivätkö naapurit osaisi, mutta eivät viitsi. Mutta onhan se miehelle vaativaa sellainen, huh, huh.
Kuka ja missä väittää sen olevan vaativaa, edes miehelle? Miten te naiset osaattekin puhua tomaatista kun aihe on kurkku?
Ihan helvetin hankalaa kommunikoida... Ja tämän kun tuo esille niin alkaa mökötys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala sentään. Lapsikin osaa vaihtaa palovaroittimeen patterit tai ainakin minä osasin jo lapsena. Vaihdan myös meidän rappukäytävän palovaroittimen patterit tarvittaessa. En epäile, etteivätkö naapurit osaisi, mutta eivät viitsi. Mutta onhan se miehelle vaativaa sellainen, huh, huh.
Kuka ja missä väittää sen olevan vaativaa, edes miehelle? Miten te naiset osaattekin puhua tomaatista kun aihe on kurkku?
Ihan helvetin hankalaa kommunikoida... Ja tämän kun tuo esille niin alkaa mökötys.
Jokuhan tuossa pari päivää sitten arveli, että aloittaja ryömii takaisin miehen luo kun ei onnistunut vaihtamaan palovaroittimeen paristoa. Miehet ei viitsi lukea ketjua vaan möyhötetään mitä sattuu.
Osaako joku kertoa, miksi tuo ripuloiva henkilö haluaa raportoida vessa-asioinnistaan just tässä ketjussa? Onko se ap:n mies, joka on paskonut kaikki housunsa ei osaa pestä niitä, ja rahat loppu niin ei voi ostaa uusia?
Jollain yksinäisellä lady mätisäkillä turahtanut jälleen kerran soppakauhallinen housuihin illan päätteeksi.
Jono AP saanut lapset takas vai onko huoltajuus edelleen iskällä uuden tyttöystävänsä kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Jono AP saanut lapset takas vai onko huoltajuus edelleen iskällä uuden tyttöystävänsä kanssa?
Sellaiset harhat palstapeikolla tänään. Yksikään tyttöystävä ei ota huollettavakseen laiskan miesystävän teinilapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ap:n mies oli lapsi, joka kärsi kovasti koska äiti lakkasi palvelemasta, vai mikä tässä nyt on tää ajatuskulku?
Oletko jotenkin vähä-älyinen tai vajaakykyinen?
"Perheessä mies ja KAKSI TEINIÄ. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään KENENKÄÄN MUUN hyväksi, tehkööt itse."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset harhat palstapeikolla tänään. Yksikään tyttöystävä ei ota huollettavakseen laiskan miesystävän teinilapsia.
Todennäköisesti tuo "äiti" on tyypillinen narskuakka joka itse on se perheen ongelma. Lapset muuttaneet mieluusti isän luokse eron tultua, koska isä ei ole sekaisin päästään.
AP tyypillinen nainen, todennäköisesti elänyt siivellä kaikki vuodet ja hermo mennyt kun täytynyt sauna lämmittää.
Kävisit ap salilla ja laihduttaisit niin ei mielettömästi kodin pikku askareet aiheuttaisi hikoilua.
Lapset olisi kannattanut jättää tekemättä mutta sille nyt ei voi enää mitään.
Yllättäin tänne aina välillä eksyy joku/joitakin, joille lukemisen ymmärtäminen on hirveän hankalaa. Heidän päässään kaikki apn kirjoittama kääntyy päinvastaiseksi. Onkohan tolle syndroomalle joku nimi olemassa?
Ja tämä liittyy ketjuun miten? Oliko aloituksen mies lapsi?