Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8328)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow! Joku on siis kytännyt jonkun randomin miehen elämää yli kymmenen vuotta? Ei ihan normaalia.
Ei tarvitse edes kytätä. Tämä tyyppi on surullisenkuuluisa naurunaihe usealla keskustelupalstalla.
Miks ja missä kaikkialla?
"Palstamiehen kuvitteellinen Aasiasta haettu vaimo. Nimenomaan haettu, on itse käyttänyt juuri tätä sanaa. Vaimon pylly pyörähtelee somasti kotitöitä tehdessä, mitkä vaimo tekee yksin koska haluaa (ja on aivan ihmeissään haluavatko suomalaiset naiset tosiaan jakaa ne), vaikka ne tehdäänkin yhdessä koska mies auttaa aina kun ehtii ja jaksaa. Mies ei muista mitä on kirjoittanut ja puhuu siksi usein itsensä pussiin, ja kun muut muistuttavat, hän vetää herneen nenään. On myös hyvin kiinnostunut pieruista ja piereskelystä."
Miten tuo ukko on löytyny?
Tuleeko tämä syrjäyttämään naiset?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tämä syrjäyttämään naiset?
Ei taida kyetä kotitöihin.
Vierailija kirjoitti:
Wow! Joku on siis kytännyt jonkun randomin miehen elämää yli kymmenen vuotta? Ei ihan normaalia.
Ei ne sinunkaan juttusi kovin normaaleja ole, "Spessu". Tosiaan spessu, kuvottavimmista kuvottavin keski-ikäinen ällöukko. Hevoshommissa oli.
Vierailija kirjoitti:
Spessu, et vakuuta taaskaan esittämällä jotain muuta kuin omaa limanuljakettasi.
Vierailija kirjoitti:
Se on kirjoittanut ihan itse kaiken tänne moneen kertaan ja kirjoittaa varmasti vielä moneen kertaan.
Olinkin unohtanut tuon, kun hän kirjoitti, että päiväkodista haettaessa aasialaistaustaiset lapset juoksevat vanhempien syliin ja suomalaislapset kääntyvät pettyneinä pois. Tuota minä nauroin pitkään ääneen. Tyyppi ei ole ikinä käynyt päiväkodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoita purnaajia on mammalaudan femcelit. Varsinainen ikiliikkuja: parviäly keksii miehille sanoja suuhun ja sitten tappelevat omia sanomisiaan vastaan.
Eihän niitä tarvi keksiä, kun ihan itse ne tänne postaatte. Yks vielä esiintyy välillä naisena. Eli osa "naistenkin" jutuista onkin miehen kirjoittamia.
Kuka esiintyy naisena?
#hommaavaimoaasiastamiesmamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoita purnaajia on mammalaudan femcelit. Varsinainen ikiliikkuja: parviäly keksii miehille sanoja suuhun ja sitten tappelevat omia sanomisiaan vastaan.
Eihän niitä tarvi keksiä, kun ihan itse ne tänne postaatte. Yks vielä esiintyy välillä naisena. Eli osa "naistenkin" jutuista onkin miehen kirjoittamia.
Montako miestä mahtaa kirjotella?
Tasan yksi häiriintynyt yksilö ja Hevostalli.netin vakioasiakas ennen kuin hänet potkittiin sieltä pois. Nyt riehuu täällä. Harmi, ettei ole keinoa saada täältä pois tuollaista ilman saastuttajaa (pun intended).
Oliko sillä samat jutut jo tallivuosina? Aasial
Tekonokkelaa oksennusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse edes kytätä. Tämä tyyppi on surullisenkuuluisa naurunaihe usealla keskustelupalstalla.
Roikut kaikilla niistä? Mitä nämä useat eri palstat ovat, kerropa muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roikut kaikilla niistä? Mitä nämä useat eri palstat ovat, kerropa muillekin.
Tiedät ihan itse, missä kaikkialla paskaasi suollat.
Lain vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
herjaavat, rasistiset tai yksityiselämää loukkaavat viestit,
valheellista tietoa tai vihjauksia yksityishenkilöistä sisältävät viestit,
rikokseen yllyttävät viestit,
siveettömät tai lapsen koskemattomuutta loukkaavat viestit tai
yksityishenkilöiden henkilötietoja (kuten henkilön nimen) sisältävät tiedot ilman asianomaisen suostumusta
Koskahan nähdään palstalaisia käräjillä.
Vierailija kirjoitti:
Koskahan nähdään palstalaisia käräjillä.
Niin kuin mistä asiasta?
Jätin miehen tänään, hoitakoot itse itsensä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Lain vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
herjaavat, rasistiset tai yksityiselämää loukkaavat viestit,
valheellista tietoa tai vihjauksia yksityishenkilöistä sisältävät viestit,
rikokseen yllyttävät viestit,
siveettömät tai lapsen koskemattomuutta loukkaavat viestit tai
yksityishenkilöiden henkilötietoja (kuten henkilön nimen) sisältävät tiedot ilman asianomaisen suostumusta
Mitähän vaimo tykkää?
Ohhoh, onpas täällä eilen ollut raisu meno mammoilla päällä. On ollut eritteet, alapääjutut, aasialaiset naiset ja lapset kiihkeänä puheenaiheena. Ja tänään sitten maataan krapulassa hikisenä, tukka sotkuisena ja tiskiä niin paljon, että miehen likaiset lautaset ovat olohuoneen lattialla.